10.Bölüm: Buradalar!

2.9K 124 5
                                    


Her salı iki yeni bölüm yayınlayacağız 💙💙 yorum yapıp bize destek olmayı unutmayın 💕

_____

"Ne yapıyorsun sen?" Genç kadın eline aldığı yastığı adamın kafasına fırlattığında Poyraz sinirle genç kadını yerden kaldırıp koltuğa fırlattı.

"Bir daha sakın bunu yapma."

Nare omzundaki ellerle sarsılırken uykulu haliyle korkakça baş salladı.

Poyraz yerden ceketi alıp kıza fırlattı.

"Ayakkabılarını hemen giy, yere basma. Eve gidiyoruz."

Poyraz odadan çıkarken Nare ağlamamak için kendini sıktı. Adamın yaptığı hareket Nare için kesinlikle şiddetti.

Alt tarafı bir yastık fırlatmıştı.

Adamın ceketini giymedi. Hızla ayakkabılarını giyip çantasını aldı ve odadan çıktı.

Poyraz kapının önünde sigara içerken Nare sinirle arka koltuğa bindi.

Çok geçmeden adamda sigarasını söndürüp sürücü koltuğuna geçmişti.

Adamın yüzüne bakmadan telefonunu aldı Nare. Şarjı bitmişti.

"Bir elektronik mağazasında dur." Poyraz sorgularcasına kendisine bakarken devam etti.

"Şarj aleti ve kulaklık almam gerek."

"Senin için aldırırım, şu an hemen evime gitmek istiyorum."

Nare sinirle oflayıp başını koltuğa yasladı. Baş ağrısının etkisiyle tekrar uyuya kalması uzun sürmemişti.

____

"Uyan."

Nare'den ses gelmeyince Poyraz sinirle kornaya basmış ve genç kadın yine yüzündeki şok ifadesiyle gözlerini açmıştı.

Arabadan sinirle inip kapısını sertçe kapattığında Poyraz şaşkınlıkla sinir olmuş kadını izledi.

Nare odasına girdiği gibi üzerini bile değiştirmeden yatağına yatıp gözlerini kapattı.

______

"Nare Hanım."

"Tuana?"  Nare kadının naif sesine gözlerini açarken derin bir baş ağrısı çekiyordu.

"Sizin için küveti bolca köpük ve sıcak su ile doldurdum. Dün gece alkol almışsınız. Yemeğiniz masanızın üzerinde. Alkol sonrası ilacını ve ağrı kesiciyi yemekten sonra alabilirsiniz. Kıyafetlerinizde banyoda."

"Çok teşekkür ederim. Bir yere falan mi gidiyoruz? Neden bu kadar uğraştınız?"

"Saat akşam dokuz efendim. Siz uzun süredir uyanmayınca Poyraz Bey sizi merak etti."

"O mu beni merak etti?" Tuana gülerek cevapladı.

"Tam üç kere sizi kontrol etmeye geldi. Size iyi geceler efendim."

"Bana Nare de lütfen." Kadın cevap vermeden odadan çıktığında genç kadın güldü.

Tam üç kere kendisini kontrol etmeye mi gelmişti? Nasıl bir manyaktı bu?

Nare suyu soğutmamak için hızla kendisini duşa attı.

____

Nare yatağında uzanıp yemek yerken odasında bulun televizyonu internete bağlamış komik videolar izliyordu.

Bu ev bir yabancı gibi hissettirsede odasına çok alışmış hissediyordu. Özellikle de sıcak bir duştan sonra böylesine yemek yerken.

Itiraf etmeliydi ki bu hizmeti baba evinde bile görmemişti.

KARANLIK PRENSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin