21.Bölüm: İstemiyorsan?

2.6K 112 8
                                    

zeynepsudekoseler  SelinPehlivan252 Güzel yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederiz ❤ Bu bölüm size ithafen 💙 bizi okumaya ve desteklemeye devam edin ⭐💕

Iyi okumalar 💝💝

Zeynep ve Dilara

____________________

“Yapman gereken iki şey daha var.”

“Neymiş?”

“Tüm mafya camiasına kendini kanıtlamak. Adli rapor onlara yetmeyecektir.”

“İşte bunda yardımına ihtiyacım var.”

“Merak etme nişanlım olduğunu sanıyorlar ancak bazılarının nefretleri dinmiş değil.”

“Herkes öyle bilsede ve bu beni rahatlatsa da nişanlın olarak dokunmazlık altına girmek istemiyorum. Bana silah kullanmayı öğret. Kendi başarımı sağlamama yardım et.”

Poyraz şaşkınca bakarken Nare kendisini geride bırakarak koşturdu.

“Nereye?”

“Kek yapmaya. Umarım kakaolu seviyorsundur çünkü beyaz yemem.”

__________

Poyraz minik adımlarla, tatlı pijaması ile merdivenleri inip mutfağa koşan kızı izledi.

Bir kaç güzel söz bile onu mutlu edip, karşısındakini mutlu etmek için sebepti Nare için. Poyraz bunun farkındalığı ile gülümsedi.

Daha sonrada sert yüzünden gülümsemesini silip aşağı indi ve koltuğa oturdu.

Nare, çoktan malzemeleri karıştırmaya başlamıştı.

"Mutfakta çırpıcı var, o şeyle kendini zora sokmana gerek yok."

"Sesten rahatsız olursun diye düşündüm." Poyraz konuşmamayı seçip telefonunu açtı. Bu kadın bu kadar düşünceli olmak zorunda mıydı?

Poyraz telefona bakıyor gibi yapsada elinde olmadan, tatlı pijamalarla kek yapma mücadelesi veren kızı izliyordu.

Alışık olmadığı bu manzarayı izlemek zevkliydi. Hatta fazla güzeldi Poyraz için.

Nare keki kalıba döküp, çoktan ısıttığı fırına vereceği sırada sıcaktan yanan eli ile hafif bir çığlık attı.

"Iyi misin?" Poyraz hızla yanına gelip kızın eline bakarken Nare de acıyla yüz buruşturuyordu.

Hızla soğuk suyun altına kızın elini soktu.

"Bu ara çok fazla canın yandı ve bu durum beni rahatsız ediyor."

Nare, adamın gözlerine şaşkınca bakarken adam, kadının elini sudan çekip kurulaması için bez verdi.

"Sana yeni bir emir veriyorum, dikkatli ol. Bu yaşına kadar nasıl geldin sen?"

"Aslında zor olmadı. Yıllarca Roma'da tek başıma yaşadım. Fırınını kendi külüstür fırınımla karıştırdım sanırım. Benimki on dakikada bu kadar ısınmazdı."

"Güzel yemekler yemeyi severim." Poyraz göz kırpıp koltuktaki yerini aldığında Nare'de yanına oturdu ve aklındaki soruyu sordu.

"Bu keki Tuana'da yapardı. Neden benden istedin?"

Poyraz'ın bir yalan uydurması çok uzun sürmemişti.

"Çünkü yarın önemli misafirlerim var. Nişanlım gibi davranmaya devam ediceksin. Evli bir kadın olmaya hazır mısın görmek istedim."

KARANLIK PRENSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin