15.Bölüm: Abini öldürmek için

2.7K 131 0
                                    

Poyraz olaydan sonra peşlerindeki adamlar yüzünden otel yerine derenin Fransa'daki dağ evine gitmeyi tercih etmişti ve yaklaşık bir saat geçmesine rağmen Nare konuşmamıştı.

"Sıcak çikolata ister misin?"

Nare başını olumsuz anlamda sallarken yağan karı izlemeye devam etti.

"O zaman yemek yiyelim."

"Aç değilim."

Poyraz kızın yanına oturduğunda görüş alanına girmek için başını eğdi.

"Gece boyunca dışarı mı izleyeceksin?"

"Sanırım."

"Beni böyle cezalandırma."

"Seni cezalandırmıyorum. Odaya gitme aptallığını yapan benim."

"Hayır tüm olanların sorumluluğu bana ait. Seni bu işe çekmekle hata yaptığım yetmezmiş gibi o saçma elbiseyi giydirdim."

Poyraz sonunda narenin dikkatini çekmeyi başarmıştı.
Gözleri buluşurken ıslak gözler karşısında ezildiğini hissetti.

"Sadece o parayı alıp her şeyden uzaklaşmak istedim. Gidebildiğim en uzak ülkeye gidip sıfırdan başlamak istedim..."

"Buralardan gitmek için miydi hepsi?"

"Evet. Buralardan gitmek için bu aptal oyunu kabul ettim ama gördüğün gibi daha boka battım!"

"Gitmek mi istiyorsun?"

"Sence? Burada mutlu muyum sanıyorsun?!"

"Bak neler hissettiğini anlıyorum. Bir kadın için en korkunç şeyi yaşamak üzereydin..."

"Sen hiçbir şeyi anlamıyorsun. Anlayamazsın. Buraya gelirken nereye gittiğimizi bile sormadım çünkü gelmek zorundaydım!Hayatım artık benim isteklerime göre değilde senin isteklerine göre şekilleniyor. Sen ne istersen onu yapıyorum, onu giyiyorum, oraya geliyorum!"

Poyraz Narenin içindekileri kusmasını sakince dinlerken bittiğine kanaat getirip konuştu.

"Yanlış yaptığımı kabul ediyorum ama saydıklarının bir çoğunu seni korumak için yaptığımı unutuyorsun."

"Beni korumak adı altında istediklerini yaptırmak için yanına aldın."

"Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?"

"Başka ne düşünebilirim ki?"

"Seni kilere kapatıp sadece yemek su vermeliymişim."

"Kiler yerine hep yanında tuttun ama tüm her şeyimide aldın."

Poyraz cevap verecekken telefonuna gelen mesajla duraksadı.
Cebinden telefonu çıkarttığında fotoğrafta kendisiyle Nareyi görmesiyle kaşlarını çattı.

Gönderen: Ethem Abi
"Ünlü pilot Poyraz Giray nişanlısını cemiyetle tanıştırdı."
Bu ne demek oluyor lan hani aranızda bir şey yoktu? Diğerkilerin dilinde dolanıp duruyorsun attığın adımlara dikkat et Poyraz ve bir an önce kızdan kurtulmaya bak.

Mesajı okuyup derin nefes vererek ayağa kalktı.

"Benden bu kadar nefret mı ediyorsun?"

"Tahmin ettiğinden daha fazla."

"Yinede senden kurtulmayacağım Rosa."

"Kurtulmakta ne demek? Bu garip kelimeler artık beni korkutmuyor."

"Cesaretine hayran kaldım. Emin ol seni yanımda tutmakta benim için zor."

"Zorsa bırak gideyim."

KARANLIK PRENSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin