Bu ara çok yoğunduk düzenli bölüm atamadığımız için özür dileriz :(
(Yoğunluğumuz=gezmek)
Iyi okumalarrr
________
Poyraz kollarındaki boşluğu hissederek gözlerini açtığında Nareyi görememesiyle sinirle kaşlarını çattı.
Saatin farkına vardığında akşam yemeğine geç kalmamak adına hızla üzerini değiştirdi.
Kot pantolon, ütülü beyaz gömleği ve bileğine taktığı saatle aynadaki duruşunu izledi.
Dağılmış sakallarını eliyle tararken gömleğinin yakalarınıda düzeltmeyi ihmal etmemişti.Bu hazırlık yemekten ziyade bara gideceği içindi. Halletmesi gereken bir kaç iş birikmiş kendisini bekliyordu.
Aşağı indiğinde hazır masada oturan kalabalığa başıyla selam vererek Narenin yanağından makas aldı.
Yanındaki kadının kızardığını farkederken dudakları yukarı kıvrıldı."Bende tam sana bakmaya gelecektim."
"Gerek yok güzelim sen yemeğini ye."
Nare adamın, ilk tanıştıkları gecedeki gibi kibar konuşmasına şaşırarak yemeğine dönerken Aylin hanım konuştu.
"Pek konuşamadık, Tunç hakkında bir şeyler bulabildiniz mi?"
Harun abi başını olumsuz anlamda salladı.
"Çevresi Tunç'un hapiste olduğunu söylüyor. Yarın karakola gidip tunçla görüşeceğiz."
Nare korkuyla yanındaki adama bakarken poyraz 'sorun yok' dercesine başını salladı.
"Poyrazı etkilemeyi nasıl başardın nare?"
İkiside aylin hanımın bu sorusunu beklemiyor olacakki aynı anda suya yönelmişlerdi.
Elleri büyük kadehte buluşurken Nare hızla geri çekildi."Affedersin benimki solumdaymış."
Tüm masa kıza gülerken poyraz narenin geri çektiği elini tekrar tuttu ve kızın yerine soruyu cevapladı.
"Kimbilir belki duru güzelliği belkide kalbi?"
Masada 'ooo' nidaları yükselirken Deren gülümsemeye çalışarak sahte aşkı izledi.
________
Sessiz geçen yemeğin ardından poyraz masadan kalkarken Derende peşinden ayaklanmıştı.
Narede lavabo bahanesiyle yukarı çıkarken içindeki dürtülere engel olamayarak kulağını kapıya yaklaştırdı.
"Neler oluyor Deren?"
"Ne mi oluyor? Kendi evimde boğuluyorum."
"Sadece bir kaç gün. Sonra başka bir eve çıkacaklar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK PRENS
Romansa"Hanımefendi! Hey... ??" Uzanmaya çalışırken kolunun acısıyla inledi ve kadife kırmızısı zarfı yırttı genç adam. Costa büyük salonundaki resim sergisine davetlisiniz. Saat: 21:00 ~Rosa Bianchi _______ Poyraz Giray. Onun için hangi tanım uygundu...