23.Bölüm: Aşk kırıntıları

2.5K 122 8
                                    

Multi Nare'nin kombini, güzel ve uzun yorumlar yapıp yıldızlayarak bize destek olmayı unutmayın 💕 sizi seviyoruz

Dilara ve Zeynep

_________

Nare'nin elindeki küpe makyaj masasına düşerken duyduğu cümle bakışlarını adama odaklamasına neden oldu.

Poyrazda söylediği cümlenin farkına vardığında kendini toparladı.

"Herneyse, bir kaç gün yokum. Uçuşum var kendine dikkat et."

"Dur bir dakika." Nare, kapıdan çıkmak üzere olan adamı elinden yakaladı.

"Bana güzel şeyler söyleyip ortadan yok olabileceğini mi sanıyorsun?"

"Anlamadım?"

"Anlamadın mı? Yeterince açıktım, söylenenleri tekte anlayan biri olduğunu biliyorum."

"Yani, ne istiyorsun? Beni kabullenmek istediğini, itiraf eden sendin. Eğer bana adım atarsan, işlerin iyi gitmeyeceğini sana söylüyorum."

"Neden bu kadar eminsin? Birisini sevmek, seni neden bu kadar korkutuyor. Bu kadar cesur bir adamın aşktan korkması ne komik." Nare o kelimeyi sonunda kullanmıştı. Aşk

"Senin gibi acı hatırları olan bir kadının, inatla kötü adamalara aşık olması ne komik. Hatalarından hiç ders çıkarmıyor musun?"

Nare, adamın sözleriyle donup kalmıştı. Tunç'tan bahsediyor olamazdı. Değil mi?

"Beni mi araştırdın?"

"Seni evime aldım, sence seni araştırmadım mı? Kötü adam aşkına son vermelisin. Senin gibi bir kadın, bunları hak etmez. Kendine değer ver Rosa."

Poyraz evden çıktığında Nare sinirle yatağına oturdu.

Bütün bunlarda ne demekti? Kendisini araştırmış hayatının en boktan anılarını bile ezberlemişti adam.

Nare sinirle ellerini saçlarının arasına daldırdı.

"Kendi hayatı mükemmelmiş gibi bana akıl vermeye çalışıyor. Hadsiz."

Genç kadın sinirle ayakkabılarını çıkarıp odanın ortasına fırlattı ve makyajını bile silmeden uyumaya çalıştı.

_____

Kapının defalarca çalınmasından sonra Nare söylene söylene merdivenleri inip kapıyı açtı.

Iki koruma kendisini izlerken Nare şaşkın ifadesiyle onlara bakıyordu.

"Efendim?"

"Poyraz Bey bahçeye kahvaltı hazırlattı. Sizi bekliyor."

"İstemez." Nare kapıyı kapatacağı sırada, koruma ayağıyla kapının kapanmasını engelledi.

"Aylin Hanım sizinle görüşmek istemiş. Yarım saate burda olur. Lütfen hemen kahvaltıya gelin."

Nare onaylamak zorunda bırakılırken kapıyı kapatıp başını bir kaç kez duvara vurdu.

Belki travma geçirirde, şanslıysa yaşadığı  son bir ayı unuturdu.

Nare düşüncelerden kurtulup hızla duş aldı. Ardından hızla giyinip aşağı indi. Birazda Poyraz'a inat olarak eşofman giyip evden çıkmıştı, dağınık ve hafif ıslak saçları rüzgara çıktığı gibi asice havalanırken kahvaltı masasında gazete okuyan Poyraz'ın yanına oturdu.

"Bu gün bana sandalye açmak yok mu?"

Poyraz, gazetesini hafifçe indirdiğinde göbeğini açıkta bırakan bir bluz, salaş bir eşofman ve hafif bir hırkayla yanında oturup gülümseyen kıza baktı.

KARANLIK PRENSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin