Yorum ve yıldızlarla bize destek olmayı lütfen ama lütfen unutmayın ❤😍 İYİ OKUMALAR KIZÇELER 💕Dilara ve Zeynep
______
Eve girdiklerinde Nare heycanla beklemeye çalıştı. Bir kaç saniye sonra duyduğu topuklu sesi ile arkasına döndü. Deren güzel bir siyah elbise ile yanında bitmişti.
Kapı çaldığında Tuana hızla yetişmiş ve iki adam ve bir kadın içeri girmişti.
Herkes selamlaşırken Nare'de çekinerek ayak uydurmaya çalışmıştı.
“Hemen yemeğe geçelim acıkmışsınızdır."
Deren'in önderliğinde herkes sofrada yerini aldığında baş köşedeki sandalyeyi Poyraz, Nare için açtı. Nare gülümseyerek oturduğunda Poyraz'da yanına oturmuştu.
“Senin en sevdiğin yemeği hazırlattım Harun abi.”
“Her şey mükemmel gözüküyor oğlum ama yemekten önce yanındaki güzel hanımla tanışmak isterim.”
"Evet tanıştırayım nişanlım Rosa."
Nare adını duymasıyla hızla gülümsemeye çalışarak başıyla tekrar selamladı.
"Ben Harun Aydın. Hasının kardeşi."
Yüzündeki gülümseme yerini korku dolu gözlere bırakırken resmen renginin değiştiğini hissediyordu. Orta yaşlı adam kendisine nazaran gülümsedi.
"Rahat ol Rosa. Senin suçun olmadığını biliyorum. Üstelik poyrazın nişanlısısın. Biz ailemizden kimseye şüpheyle bakmayız.”
Nare en içten gülümsemesini adama gönderirken minnet duymuştu.
Bir yandan da aileden olmak tuhaf hissettirmemiş değildi.
Minimal ve sıradan hayatından nasıl bu işlere bulaştığını ve nasıl poyrazın nişanlısı olup aileye girdiğini bir türlü anlayamıyordu.“Teşekkür ederim Harun Bey."
"Bende Aylin, Harun'un eşiyim. Ne güzel bir ismin varmış Rosa."
"Teşekkür ederim Aylin Hanım. Sizin isminizde öyle. Türkçe kökenli nadir isimlerden."
"Vay canına bunu nerden biliyorsun?"
"Bu tarz şeyleri araştırmayı seviyorum. Ayın ve takımyıldızlarının etrafındaki ışık çemberi demek."
"Harikasın Rosa."
"Harun isminin anlamı ne? Türk kökenli mi?" Nare gülümseyerek meraklı gözlerle kendisine bakan kadını yanıtladı.
"Hayır. İbranicede Parlayan demek."
Poyraz, kızın bu garip özelliğiyle yeni tanışırken Harun abisiyle iyi anlaşmalarına gülümsedi.
“Bu yakışıklı beyle tanışmadın." Harun Bey araya girerken gösterdiği adam konuştu.
"Deniz."
Adı gibi masmavi gözleri olan çocuk kendisine gülümserken Nare'de aynı şekilde karşılık verdi."Deniz mühendis, silah yapımında usta bir isimdir. O da senin gibi ailemize yeni katıldı.
Deren, Deniz'e hayran gözlerle bakarken nare bunu farketmişti.
Tuana yemek servisine başlarken poyraz masadaki elini nazikçe kavramıştı.Şaşkınca kaşları yukarı kalkarken poyraza döndü. Kendisine bakmazken Harun abinin bir sorusunu yanıtlıyordu.
“Açık konuşmak gerekirse bu gün burda olmak çok tuhaf. Sana bir özür borçluyum Nare."
Yaşlı adam kendisine mahçupça bakarken genç kadın anlamsız gözlerle baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK PRENS
Romance"Hanımefendi! Hey... ??" Uzanmaya çalışırken kolunun acısıyla inledi ve kadife kırmızısı zarfı yırttı genç adam. Costa büyük salonundaki resim sergisine davetlisiniz. Saat: 21:00 ~Rosa Bianchi _______ Poyraz Giray. Onun için hangi tanım uygundu...