Şimdi düşündüm de bu bölümün ne zaman geleceği okuyucular için bir sıkıntı oluşturmuş. O zaman bir gün belirlemek istedim. Bölümün hangi gün gelmesini istiyorsanız yoruma atın.
Oy birliğiyle karar verelim dedim.
Yanlız özel durumlar(sınav haftası,proje tarihleri,yoğun programlar vb) için yapacak bir şeyim yok. Beni mazur görmenizi istemek zorundayım.
Kitap için kapak tasarımı yapan @asya__fenty okuyucuma özürlerimi iletiyorum. kapak çok güzel olmuş ama wattpad resmi yüklemedi. Gelecek bölüme bir daha yüklemeyi deneyeceğim.
Keyifli Okumalar.
#-#+#/#(#+#+#
(Buradan üstteki yazıyı okumayan okuyuculara sesleniyorum.Okumadığınız kısım Yeni bölümlerin ne zaman geleceği hakkında.)
Geçmiş.
Bazıözdeyişleregöregeleceğeyönverebilmemiziçingerekliolan ve asla unutmamamız gerekenbirparçamız.
Onubilmiyorsakboşluktaymışız gibi hissetmemiz normal.Sonuçtaovaroluşnedenimiziaçıklayanşeyveyakimolduğumuzu. Ben geçmişimi bilmiyordum,kimolduğumuyadaneyapacağımı.
Sıkıntı da buradaydı işte.Geçmişolmadanbunları cevaplayamazdım. Beckhambukonudahaklıydı. Gerçeklergeçmişteydive geçmişdoğalolarakgeçmiştekalmıştı.İştebunoktadaasılmacerabaşlıyordu. Bubelki debirkahramanınkimliğiniyeniden kazanma hikayesiolacaktı;amaaksine ben marvel kahramanıdeğildim,gerçeklerinpeşindekimeraklımutanttım.
Kahramanlarınaksinebudünyanındeğilbenim kurtuluşum içinsavaşımdı. Birarayışınhikayesiydimartık:Kendi arayışımın.
Saat 05.00 civarı kalkarak sessizce merdivenleri indim. Hayır,henüz kaçmayacaktım. 03.00'e kadar laboratuvarda kimyasal bileşiği oluşturmakla meşguldüm ve dört kupa kahve dışında hiçbir şey içmemiştim.
Kısacası: Açlıktan ölmek üzereydim ve midem isyandaydı.
Karanlıkta temkinli bir şekilde ilerlerken bir şeye çarpmam ile yeri boyladım. Cidden mi? Bir gün olsun yerden uzak kalamaz mıydım? Yeri gürültülü bir şekilde boylamam ile lanetler okudum. Bütün herkes ayaklanacaktı şimdi. Kaçmaya çalıştığım günden önceki günlerde bunları yaşamam ne büyük bir ironiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALKAN
FantasyHey sen! Evet sen! Öyle tereddüte düşme, sana sesleniyorum! Bu kitaptaki şeyleri bilsen hayata asla eskisi gibi bakamazsın. Neden mi? Çünkü herbir deneyimle değişiriz. Her neyse, asıl nokta bu kitap. Sana soruyorum: Bir gün varlığından bile haberda...