DUYURU

4.4K 272 44
                                    

Selam!

Bu duyurunun sebebi ne?

Uzun bir hafta boyunca Kalkan'ı yorumlarınıza göre baştan derledim. Kitapta fark edilebilir değişiklikler oldu. Daha fazla Gazel'in duygu ve düşüncesine yer verdim mesela. Bunları böyle anlatmak yerine listelemek daha mantıklı olacaktır.

1) Hatırlarsanız Gazel Corin'in gücüne karşı zayıftı. Bu içime sinmediği için bayılma sebebini zyıflıktan ziyade yaşadığı duyguların yoğunluğu olarak değiştirdim.

2) Derek'i -kuzenleri- hatırlamayanlar olabilir. Onu hikayeden tamamen attım.

3) Gazel'in abisi tarafından kaçırılırken daha fazla mücadele etmesine neden oldum.

4) Daha önce de belirttiğim gibi daha fazla duygu ve düşüncelere yer verdim.

5) Cümle düşüklüklerini, yazım hatalarını, noktalama yanlışlıklarını falan düzelttim.

6) Seymenin Seğmen diye yazıldığını fark edip onları düzelttim.

Not: İlk bölümlerde bariz değişiklikler varken son bölümlerde çok değişiklik yaratmadım.

Dip not: 26. bölümün son kısmında biraz daha fazla değişiklik oldu.

Eğer isterseniz Kalkan'a baştan göz atabilirsiniz. Atarsanız lütfen değişiklikler hakkında -göz atmazsanız da- yorumlarınızı dile getirin.

Benim tavsiyem eğer boş anınız varsa bir göz gezdirmeniz.

İkinci konuysa kitabın FİNALi.

Kitabın kaç bölümden sonra final yapacağını söylersem bence büyü bozulmuş olabilir. Tam final olacak dediğiniz anda bir bakıyorsunuz kitap devam ediyor.

Zaten ikinci kitabı da düşünmüyor değilim.

Bunları bilmenizi istedim. Duyuruyu okuduğunuz için teşekkürler.


KALKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin