Bölümlerin, yorumlara dayanaraktan Cuma günü geleceğini söylemek istiyorum. Bir dE şu TEOG denen sınav bir bitsin yayımlama günü de neymiş sistemine başlarız.
İthaflar;
@sevdeprensesdmirci
@m3l1s0
@1999maske1999
@whoavianGirl53
@edamelek1258
@MelooveXD
@sweetselenatorss
@MrsMinozqirls
@miusa_86
KEYİFLİ OKUMALAR...
*€-€-#+#+(#(+*#-#+#-+#+#/
Korku,heyecan,endişe,bilinmezlik.
Kısacası duygu karmaşası veya kontrol edemediğim duygularımın harmanlanarak bana yaşattıkları eziyet.Bu duygu harmanlamasının sonucu olarak kontrol edemediğim hızlanan kalbim, titreyen ellerim ve kuruyan boğazım.Ne yapacağını kestirememek. Gerçekten ne yapacaktım? Duymamış gibi yapabilirdim ya da nereden öğrendiğini sorabilirdim. Doğan bile bilmezken onun grubundan birisi nasıl bilebilirdi?
Bu beraberinde bambaşka bir soruyu getiriyordu:Burak abinin söylediğinin aksine süper mutantlardan Doğan da mı biliyordu?
Duygu karmaşası ve yoğun sorular altındaki beynim işlevini kaybetmiş bir şekilde zamanın çocuğu karşısında kalakalmıştı.
Sakin ol.
Titreyen ellerimi tostumdan ve meyve suyumdan alarak masanın altında gizledim. O da bunu fark ederek alayla gülmüştü. Onun yerinde olsam ben de alayla kendime gülerdim ama şimdi koşullar farklıydı. Ben o değildim.
" Geçmişten mi korkuyorsun yoksa benden mi? " Bakışları korkutucu derecede keskindi. Aklımı başka bir şeyle uğraştırmaya çalışarak duygularımı dizginlemeye çalıştım.
"Korktuğum şey ne geçmiş ne de sen. Ben gelecekten korkuyorum." Çok az sesim titremiş olsa da başarmıştım. Zihnimi başka bir şey ile uğraştırmak işe yaramıştı.
"Gelecek. Güzel bir kız için bütün yasakları çiğneyerek geleceğe gidebilirim. Hayır,gidemem. Çünkü ikiz kardeşim bunu yapabilecek tek mutant. O gidebilir."
Bu doğaüstü varlıktan iki tane mi vardı?
"Bir ikizin var demek. O neden gelmedi?" Gelecek şimdiki zamana yön verebilmek için gerekliydi. Tıpkı geçmişin gerekli olduğu gibi.
"O mu? Gelemez. Mutantlar bildikleri geçmişten çok bilmedikleri gelecekten korkuyor. Onu hapse attılar. Mutant hapishanelerinde güçlerin bir işe yaramaz." Mutantlar kardeşini özgürlükten almışken nasıl onlara yardım edebiliyordu? Sanırım Doğan bu yüzden dikkatli olmamı söylemişti. İçinde yatan intikam hissi onu güvenilmez yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALKAN
FantasyHey sen! Evet sen! Öyle tereddüte düşme, sana sesleniyorum! Bu kitaptaki şeyleri bilsen hayata asla eskisi gibi bakamazsın. Neden mi? Çünkü herbir deneyimle değişiriz. Her neyse, asıl nokta bu kitap. Sana soruyorum: Bir gün varlığından bile haberda...