Karakterler Hakkında

7.7K 409 44
                                    

Yeni bölüm değil.Üzgünüm.Onu da kısa süre içinde yayınlarım.Sizinle birkaç konu hakkında konuşmam lazım.

LÜTFEN OKUYUN!!! ÖNEMLİ!!!

Aranızda karakterleri merak edenler varmış.Gerçek şu ki aklımda henüz bir ünlü ismi yok.Bu konuda sizden tavsiye almak istiyorum.Bu sebeple karakterlerin dış görünüşlerini ve özelliklerini şimdi betimledim.Uygun olan ünlü isimlerini yoruma yazarsanız hikayeye büyük bir katkıda bulunmuş olursunuz.

KARAKTERLER

Gazel Radford

Gazel'in dalgalı açık kahve saçları var.Kahverengi/Bal göz rengi.Tahmin edeceğiniz üzere güzel bir kız.

Baskın Özelliği:Meraklı olması.Bunların yanında asi,uğraşmayı seven ve hayat dolu bir kız.Geçmişi hakkında kesik kesik anılara sahip.Sorgulamayı bırakamayan birisi.Biraz da bu zamana kadar sevgi eksikliği yaşamış.

GÜÇ:Kalkan -diğer mutantların güçleri ona işlemiyor,mutantların güçlerini kullanmasını engelleyebilir-.

 Nick Radford

Kahverengi dalgalı saçlara sahip.Kahverengi gözleri var ama hipnoz gücünü kullandığında sarıya dönüşüyor.Yakışıklı bir abi bozuntusu.

Baskın Özelliği:Korumacı olması.Sevdiklerini hayatı pahasına koruyor.Ailesinden geriye kalan tek şey kardeşi.Tam umudunu kaybettiğinde onu bulması da ayrı bir ironi,neyse.Kendisi kardeşini kaybettikten sonra insanlara değer vermeyi hayatından silmiş birisi olabilir -arkadaşları hariç-.Ve gerçek şu ki sapık değil.

GÜÇ:Hipnoz yeteneği -adı üstünde-.

Seymen Sefa 

Koyu kahve saçları ve elaya kaçan gözlere sahip.

Baskın Özelliği:Acıları diyebiliriz.Kimse bilmiyor olabilir ama Seymen'in karanlık ve acı dolu bir geçmişi var.İlerleyen bölümlerde hepsi yavaş yavaş gün yüzüne çıkacak.Bu yüzden hissizleşmiş birisi.Dostu Nick ve Burak.

GÜÇ:Düşünce okuyabilme.

Burak Aksoy

Sarı saçları ve açık kahve gözlere sahip.

Baskın Özellik:Neşeli,hayat dolu,insanları gülümsetebilen birisi.Gerçek şu ki Burak'ın bütün gruptan sakladığı çok büyük bir sırrı var.Bu sır Gazel'in hayatını fazlasıyla etkiliyor.Unutmadan!!! Bu çocuk aşık!!! 

GÜÇ:Metali hareket ettirebilmesi.

Sena Ekin&Mary Brown

Sena sarı açık kahve saçlara ve yeşil gözlere sahip.Mary her ay saç rengini değiştiriyor,belirsiz.Bir de masmavi gözleri var.

Ayrılmaz ikili diyebiliriz.Onlar lise arkadaşları.Nick ve grup başkanlığı sayesinde tanışıyrolar.Sena heyecan dolu ve gizemli olmayı başarırken Mary ilginç ve dikkat çeken bir kız.

GÜÇLER:Geleceği görebilme(Sena),şarkı söylediği zaman insanları etki altında bırakarak istediğini yaptırabilme(Mary)

Eren Kaya

Siyah saç,masmavi göz.İşte bu iki kelime.

Baskın öZELLİK:Eren Kaya hedeflerine her daim ulaşır.Savaşçı bir kişiliği var,hırslı,kurnaz,çapkın.Takık da diyebiliriz.

GÜÇ:Acı verme.

CORİN&JACK&DERİN&DOĞAN(Doğan hariç diğerleri olmasa da olur)

Corin:Sarışın ve bal rengi gözlere sahip.Otoriter bir kız.Gücü insanların hayatlarından çalması.Bu sayede hiç yaşlanmıyor.Diğer güçleri:her türlü ortama uyum sağlayabilme,hayale hükmedibilme.

Jack:Esmer,koyu kahve göz.Corin'in sevgilisi.Gücü:Kabus yaratığı olması.En çok korkulan.Diğer güçleri:Rüyaları şekillendirmesi ve karanlığa karışabiilme.

Derin:Doğa olaylarını yönetebilmesi ve hayvanlara hükmedebilme.

DOĞAN:Sarı saç,mavi göz.Doğan ona verileni yaşamaya hazır birisi.O da o yolda ilerliyor zaten.Bilinmese de hazır cevap bir kişiliğe sahip.ZİRVE ve İNTİKAM onun kişiliğini oluşturuyor.

Güçler:Dokunduğu kişinin şekline girme,işaretleme.

Electrat ise vücudunda  elektrik taşıyor.Kötü çocuklardan birisi.

SANIRIM BU KADARI YETERLİ.YENİ BÖLM OLMADIĞI İÇİN ÜZGÜNÜM.KURGU YAVAŞ YAVAŞ ŞEKİLLENMEYE BAŞLIYOR.

YORUM atmayı ÜNLÜLER VE KARAKTERLER hakkında unutmayın!!!

maalesef bu bölüme sınır koymalıyım.20 YORUM KARAKTER HAKKINDA atarsanız bölüm yolda.

Okuduğunuz için teşekkürler.

KALKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin