4

13.8K 756 51
                                    

Aldığım yorumlar ve votelar beni o kadar mutlu etti ki.Okuldan gelir gelmez bilgisayar başına geçiyorum.

Hazır annemler de evde yokken kaçak kaçak yazayım dedim.

Bölüm ithafı isteyen oldu.Bu bölmü ona ithaf ediyorum.

@deniz123han

_________

MUTANT BALOSU:

Boy aynasının karşısında derin nefes alarak kendime son kez baktım.

Gazel,kızım sen delirdin mi? Kaçırıldın ve seni kaçıranlara,hayatında ilk defa gördüğün insanlara güveniyorsun.

Cevap: Ben kesinlikle delirmiştim.

Ama onlar da kesinlikle normal değildi. Nick denen kişiye en baştan abi dememeliydim, bu oyuna hiç başlamamam gerekirdi.Ama ben sadece biraz eğlenmek istemiştim. Nereden bilebilirdim işin bu kadar akıl almaz bir hal alacağın? Üzerimdeki elbise hiç bana göre değildi. Bilirsiniz, ben daha çok rahatına düşkün olanlardandım. Bu elbiseyse daha çok 'Rahat bana batıyor' diyenlerin giyebileceği bir elbiseydi. Kapının açılmasıyla o tarafa döndüm. Sena elinde fotoğraf makinesiyle bana gülümsüyordu. Onlar kesinlikle bu balo için heyecanlanıyorlardı, ya ben?

Bu deli saçması şeye gitmemek için her şeyi yapabilirdim.

''Eğer Nick'in kardeşi olmasaydın güzelliğin yüzünden seni öldürebilirdim.'' Ona içten bir tebessüm gönderdim. Lokantadaki kaçıkla karşılaşmam üzerine çok fazla anormal şey görmüştüm. Son iki günde gördüğüm en normal şey kesinlikle Sena'nın verdiği tepkilerdi.

''Hazır mısın? Bak çekiyorum. Bir......Üç.'' dediği şeyin şokunu atlatamadan flaş patlamıştı. ''Ahaha! Çok komik çıktın Gazel. Bunu hatıra olarak saklıyorum.'' Tepkisizliğimi korumaya devam ederken bu sefer de tedirgin sesini duydum.''Sen iyi misin? Biraz solgun görünüyorsun.'' Hiçbir şey demeden yürümeye başladığımda hızlı adımlarla bana yetişti. ''Neden tek kelime dahi söylemiyorsun?''

Aslında bunun cevabı gayet basitti. Benden bir şey saklıyorlardı ve bu sakladıkları şeyi erkeklerin de bilmediğine emindim. Bu sırrı canlarına pahasına koruyacaklarmış gibiydiler. Onları korkutan veya bu kadar tedirgin eden gelecek miydi, yoksa bizim vereceğimiz tepki mi?

''Konuşman için ne yapabilirim?'' Arkamı döndüm ve ona tek kaşımı kaldırarak baktım. Sanki bilmiyormuş gibi bir de soruyordu.

''Benden sakladığın şeyi söyleyebilirsin.'' Yüz ifadesi değişirken zoraki bir şekilde gülümsedi.

''Sır tek kişide kaldığı sürece sırdır.'' O zaman neden Mary biliyordu?

''Mary biliyor.'' Ve sustu. Bu tepkiyi bekliyordum. Sessizlik bazen söylemek istemediğimizi belirten en mükemmel yol olurdu.

''Senden istediğim bu gece kokteyllerden uzak durman ve dans edeceğin kişilere dikkat etmen.'' Gülümseyerek salona girdi. Kesinlikle bir şey anlamamıştım. Yine ne görmüştü Bayan Gizemli? Ona aldırmamaya çalışarak ve bu gecenin bir an önce bitmesine dua ederek ben de arkasından salona girdim. Burak'ın ıslığıyla herkes bana baktı. Cidden mi? Hayatlarında ilk defa mı bir kız görüyorlardı?

''GAZEEEL!''diye kükreyen abi bozuntusuna baktım.

''Ne oldu?''Salağa yatmak favori hareketimdi onun karşısında.

''Git çıkar şu üstündekini. Bu ne ya? Kızım bunun yarısı nerde?'' Bunu bana değil arkasındaki kıs kıs gülen iki kıza söylemeliydi. Tabi ben onları ispiyonlamayı düşünmüyordum. Aksine gece boyunca bu tepkilerden zevk almayı planlamıştım.

KALKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin