DUYURU(TEOG arası hakkında)

5.9K 243 30
                                    

Buradan bütün okuyuculara özürlerimi iletiyorum.  Malesef ki başlıkta da okuduğunuz gibi hikayeye çok değil en fazla 1 aylığına ara vermek zorunda kalıyorum. Ne yapabilirim? Mecburum.    Gerçekten çok ama çok üzgünüm. Yani Kalkan dünyasından ben de ayrılmak istemiyorum.

Biz Kalkan ailesi olarak sanırım fazla meraklı ve sabırsızıs, Gazel gibi. Onunla birlikte merak ediyor, onunla birlikte bazı sorulara cevap arıyor ve onunla birlikte aşkı deneyimliyoruz... Daha da fazlası. Bu kitaba ara vermek ben de çok büyük bir etki bırakacak sanırım. Çünkü sınav telaşesi ve gerginliğini burada atabiliyordum. 

Uzun lafın kısası TEOG mağduru olarak -malesef ki- en fazla 1 ay gibi kısa bir süreliğine yazmaya ara veriyorum. Bu arada wattpad'te neler olur, bilemem. Belki Kalkan unutulur belki de adını uçurumdan aşağıya atar. Bu duyurudan sonraki yayımladığım ilk bölümde yorumlarınızı bekliyor olacağım. Belki birlikte Teog'a saydırırız :) Daha önceki bir bölümde olduğu gibi yorumlarınıza cevap vereceğim.

Şimdilik planlarım bunlar.

Unutmadan Teog'u sağ salim atlatabilirsem 2 veya 3 gün arayla bölüm yazmak da planlarım arasında. Kendimi affettirmeliyim, değil mi?

Son olarak da belki okuyucular arasından TEOG sınavına hazırlananlar vardır. Onlara da bol başarılar diliyorum. 

Art arda ve uzun bir bölümlerde görüşmek dileğiyle...

KALKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin