5

252 10 5
                                    

*Draco*

Harry feküdtem, mindenféle textil nélkül. Semmire, de tényleg semmire nem emlékeztem attól fogva, hogy megrugdaltam a hülye sárvérűt. Lefeküdtünk. Baszki, baszki, baszki! Ha apám ezt megtudja? De... ez egyáltalán hogyan történhetett? Fel sem tűnt, hogy majd megfagyok. Gyorsan felkaptam a ruháimat, és betakartam Harryt, amire hála az úristennek felébredt.

-Mi a szar történt?-kiáltotta. Szégyenkezve megráztam a fejemet. 

-Ötletem sincs. Csupasz voltam, amikor felkeltem. Ééés, semmire sem emlékszem.-motyogtam. Felállt, és amilyen gyorsan csak bírt, felöltözött. 

-Lefeküdtünk.-súgtam.

-Mi?-kérdezte.

-Lefeküdtünk.-mondtam hangosan. Arca nem lett fehérebb. Sőt, még inkább élettel telinek hatott. Ez valahol aranyos volt. Kinéztem az ablakon. Hullott a hó, gyönyörűen. Pedig még csak október volt. Megfogtam a kezét, és az ablakhoz húztam. Perceken keresztül bámultunk kifelé a hidegbe.

-Kiderítsük mi volt?-kérdezte végül, hogy megtörje a csendet. Megráztam a fejem.

-Nem akarom tudni a részleteket.-vigyorogtam. Elnevette magát, és megcsókolt. 

-Menjünk, sétáljunk egyet.-mondta, és felkapott egy kabátot. Én is így tettem. Lementünk a tiltott rengeteg elé. Sok gyerek volt lent, hógolyóztak, nevetgéltek. Harry nem fogta a kezemet. Tennem kellet ez ellen valamit.

-Fázik a kezem.-nyüszítettem, mire a forró kezei közé vette.

-Jobb?-kérdezte egy idő után. Lehunyt szemmel bólintottam. Egy nagy, vastag törzsű fánál megálltunk. 

-Most, hogy itt tartunk, fázik a szám is.-mondtam. Nagyot nevetett, a hátamat a törzsnek nyomta, és megcsókolt. Vagy négyszer hátba dobták a Griffendélesek, mert velem látták. Ezektől csak erősödik a kapcsolatunk, hát nem veszik észre? Persze, hogy nem, hiszen Griffendélesek. Mit vagyok így meglepődve! Ő mit sem törődött velük, csak, és kizárólag velem foglalkozott. Akkor azonban Ron lihegve kocogtatta meg Harry vállát.

-Ó, szia!-üdvözölte vidáman.

-Hermione még mindig nincs meg!-panaszolta. Annyira emlékeztem, hogy ott hagytam a lányt. De valaki már biztosan megtalálta!

-Nincs a mosdóban?-kérdeztem. Ron megrázta a fejét.-Akkor más ötletem nincs.-tártam szét a karom. Elballagott, lehajtott fejjel. Idióta az, aki nem veszi észre, hogy halálosan összeillenek. Vártam, hogy Harry esetleg tovább foglalkozik az ajkaimmal, de nem tette. Törte a fejét, bagyon erősen.

-Nem is emlékszem, hogy eltűnt.-motyogta. Nagy bűntudat tört rám. Elmondjam neki? Bele fogok halni, ha tovább titkolom.

-Figy. Elkezdett beszólogatni, meg-Crucióztam, és azt mondta, hogy nem illünk össze. Ez volt minden. Nem csináltam semmit vele. Ezek az utolsó emlékeim tegnapról.-vallottam be. Nem tűnt mérgesnek. Együtt érzően bólintott.-Nem is vagy dühös?-kérdeztem.

-Nem. Nem vagyok, mert becsülöm, hogy bevallottad. Tudom, hogy sosem kedvelted. Tudom, hogy ő sem kedvelt téged sosem. De te elmondtad, amit csináltál vele. Hiszek neked. Legalábbis bízok benned. Tényleg ötleted sincs, merre van? Volt valaki más is a mosdóban?

-Nem, senki.-ráztam meg a fejemet határozottan. És akkor bevillant egy részlet.-De várj! Nevetgélve jött be! Nagyon hangosan kuncogott. Valakivel beszélgetett. A mosdó ajtaja előtt azonban... Tejóég.-motyogtam.

*Harry*

-Mi az? Ki volt ott?-sürgettem.

-Fel sem tűnt. Akkor már furán éreztem magam. Pansy. Pansy Parkinson állt ott. Köszönt is, de csak biccentettem egyet. Uramég.-sápítozott.-És mi van, ha ő adta be ezt a dolgot? Amitől semmire nem emlékszünk?

-Ugyan miért tette volna?-kérdeztem.

-Ő sem bírja Hermionét. És lehet, hogy félt, hogy meglátjuk, és inkább ezt tette velünk!-érvelt. Meggyőzött. 

-Gyere, szóljunk Ronnak. Melyik Pansy szobája?

-A...-gondolkodni kezdett.-47! Igen, biztosan. Beviszlek benneteket.

A Mardekár klubhelyisége előtt álltunk. Draco elmondta a kódot, és bent is voltunk. Ron nagyon izzadt, remegett. A lányok részlege felé mentünk, és megtaláltuk a 47-es szobát. Idegesen berontottunk. Hermione az ágyon ült, megkötözve. Pansy elégedett vigyorral az arcán nézett minket. 

-Hát elmondtad nekik, Draco. Büszke vagyok rád!-suttogta. 

-Mi a fenét művelsz?-tárta ki a szemeit Ron még nagyobbra. 

-Idecsaltalak benneteket. Ő meg...-mutatott a megkötözött, fáradt tekintetű lány felé-... Hogy is mondjam. Jól jött!-majd őrült kacagásba kezdett. Kirázott a hideg. Draco szemébe meredtem. Bólintott.

-Te adtad be nekünk a felejtő szérumot?-kérdeztem. Abbahagyta a nevetést. 

-Ki más tette volna? Nem is olyan butus a barátod, Ifjú Lucius.-sziszegte. Draco keze ökölbe szorult. Ron sápadtabb volt, mint Draco. Pansy öklendezni kezdett, remegve a földre hullt. Egész teste átalakult. Kiderült, hogy nem Pansy volt az. Ismertem őt! Bellatrix Lestrange, a híres halálfaló! Azért rémlett az a nevetés.

-Hol van Pansy?-ordította Draco. Mindnyájan a pálcánkat szegeztük rá, úgyhogy azonnal meg is mutatta. Pansy a gardróbból gurult ki. Őt is, és Hermionét is eloldoztuk, majd szóltunk McGonagall professzornak, aki levélben írt az Azkabannak. Másnap el is vitték őt.

ReménytelenNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ