"Keyifli okumalar!"⚫️
Serenay son sınavının da bitmesinin ardından sanki üzerindeki bir yükten kurtulurcasına rahatlayarak derin bir nefes alıp verdi yüzünde oluşan gülümseme ile. Yavaşça dağılan sınıfa ve elindeki sınav kağıtları ile birlikte sınıfın çıkış kapısına doğru ilerleyen hocaya baktı. Oturduğu sırasının üzerine koyduğu haki rengi montu giydikten sonra montunun fermuarını çekmeden boynuna kahverengi şalını da bağlayıp montunun içinde kalan uzun çilek sarısı saçlarını eliyle montunun üzerine çıkararak düzeltti. Yanında beliren Gökhan ile birlikte ona dönüp kocaman gülümsedi.
"Sınavlar sonunda bitti."
"Sonunda." dedi Gökhan da gülümseyerek siyah gözlerini onun gözlerine kenetleyip cümlesine karşılık verirken. Serenay gülümsemesini hiç bozmadan onun siyah gözlerine kilitlenmişcesine baktı. Ona yoğun bakan siyah gözlerini çok yakıştırıyordu.
Son birkaç gün biraz yoğun geçmişti ve aklını karıştıran düşüncelerini şimdilik bir kenara bırakıp tamamen sınavlarına odaklanmıştı Serenay. Sude ve Canan kendisine yine bir şeylerin imasını yapıp Gökhan'ın ya da Göktuğ'un konusunu daha açmamıştılar. Söylentilere ve imalara aldanmayıp ne varsa ne olacaksa kendi içinde yüzleşmek ve yaşayıp görmek istiyordu.
Birlikte sınıftan çıkıp yürümeye başladıklarında sol yanında beliren Sude ile birlikte ona döndü Gökhan.
"Eğer sınavdan hemen sonra işe gidecek olmasaydım üçümüz takılırdık." dedi Sude sitemle belirttiği cümle ile birlikte.
"Öğleden sonra bir sınavının daha olduğunu söyle ve gitme."
Sude Gökhan'ın kendisine akıl verircesine söylediği cümleye alayla güldü. "Yalan söylememi istiyorsun yani."
"Bu aralar sürekli sınavdan sınava girmemize bakılırsa pek de yalan sayılmaz." Merdivenlerden indikten sonra bahçeye çıktıklarında Gökhan Sudeye başını çevirip sempatik bir tavırla göz kırptı. Sude onun bu hareketi ile istemsizce gülümsedi.
"Öğleden sonra sınavımın olmadığını biliyorlar."
"Başka zaman artık." dedi Serenay gülümseyerek.
Sude de ona gülümsediğinde yeşil gözlerini etrafında gezdirerek merakla sordu. "Ben de bugün Göktuğu göremedim."
"Ben gördüm ama yanına hiç gidemedim. Sınava yetişmeye çalışıyordum." diye cevap verdi Serenay.
Gökhan siyah gözlerini iki kızın arasında gezdirerek "O çoktan çıkıp gitmiştir." diye cevap verdi. "Ne oldu da şimdi birden bire Göktuğdan konu açıldı?"
"Hiç." dedi umursamazca Sude dudağını büküp yerinde duraksayarak. Sude ile birlikte Gökhan ve Serenay da duraksadı. "Göremeyince öyle bir sorayım dedim. Hem sevgilisi de ortalarda pek gözükmüyor bu aralar."
"Sevgili değil artık onlar." dedi cümlesini vurgulayarak Serenay.
"Ah doğru." dedi Sude gülerek. "Onlar ara vermişti değil mi?" Soruyu Serenayın yüzüne bakarak sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRILAN
Teen Fiction~ Serenay eğitimini sürdürdüğü üniversitesinde yaşadığı zorbalıklar yüzünden yatay geçiş yapıp üniversitesini değiştirerek yepyeni bir başlangıç yapmak ister. Fakat bu yaptığı yeni başlangıçta kendisini neleri beklediğini bilmemektedir. Kısa bir za...