Multimedia: Serenay :)
"İyi okumalar!"
⚫️
Sandalyenin üzerinde bacaklarını kendisine doğru çekmiş ve çenesini de dizlerine yaslamış bir şekilde oturan genç kız , başını kaldırıp gri gökyüzüne baktı. Havanın dünden beri kapalı olması bazı insanlarda olduğu gibi kendisinde de hiçbir şey yapmama isteği uyandırıyordu ister istemez. Uyanalı biraz oluyordu ve uyanır uyanmaz yüzünü yıkadıktan sonra odasının balkonuna çıkmıştı hava alıp bir sigara içmek için. Paketin içinden sigarasını alıp dudaklarının arasına koydu ve çakmakla yakıp sigarasını içine çekti dumanın ciğerlerine kadar ulaştığını hissetmesinin mutluluğuyla. Dumanı havaya üfleyip sonra bir fırt daha çekti sigarasından. O sırada odanın kapısının aralığından kendisini seslenen annesini duyunca ayağa kalkıp içeriye girdi sigarasını söndürmeden.
"Ne oldu anne?"
Gülçin Hanım, kızının elindeki sigarayı görünce kızgınlıkla baktı. "Aç karnına sigara mı içiyorsun sen? Midene zarar kızım. " Kızının sigara içmesinden hiç hoşnut olmazsa da yapacak bir şeyi yoktu. Ne annesini ne babasını dinliyordu bu konuda Serenay. Lisedeki arkadaşları yüzünden alışmıştı sigaraya. Serenay her seferinde ailesine bırakacağını söyleyip bir türlü bırakamıyordu o bağımlısı olduğu şeyi.
"Aç karnına da içsen zararı var tok karnına içsen de." diye cevap verdi Serenay annesine çok bilmiş tavırlarla.
"Senin bu sigarayı bırakmaya hiç niyetin yok herhalde. Hep söz veriyorsun ama bırakmıyorsun."
Serenay bu sitem üzerine sessizlikle ve hissettiği suçluluk duygusuyla annesinin yüzüne bakarken Gülçin Hanım sessizliği bozarak "Kahvaltı hazır." dedi soğuk bir sesle. "Onu söylemeye gelmiştim."
"Tamam anne geliyorum."
Gülçin Hanım kapıyı kapattıktan sonra sigarasını balkondaki masanın üzerinde duran kül tablasında söndürdü ve yatağın üzerinde duran telefonunun çaldığını duydu. Arkadaşı Kutay'ın aradığını görür görmez açarak yatağının üzerine oturdu.
"Efendim Kutay?" dedi Serenay telefonu kulağına koyup.
"Günaydın Serenay." dedi Kutay canlı bir sesle. "Uyandırmadım seni değil mi?"
"Hayır uyanmıştım." diye cevap verdi Serenay.
"Eee dün soramadım nasıl geçti ilk günün, merak ettim de."
"Güzel geçti." dedi Serenay gülümseyerek." Daha şimdiden birkaç kişiyle arkadaş oldum bile."
"Sevindim senin adına." dedi Kutay bundan mutlu olduğunu belli eden bir sesle. Ardından sesi düşünceli bir tona büründü. "Çok merak etmiştim dün seni. Ne yaptı acaba diye düşünüp durdum bütün gün. Gerçi ben seni her gün düşünüyorum ama."
Serenay onun ağzından çıkan cümlelere şaşırdı. Kendisine neden bu tarz cümleler kurduğunu anlamış değildi. "Kutay.." dedi afallayarak. "Beni niye her gün düşünüyorsun? "
Kutay yutkunarak " Serenay. Biz arkadaş değil miyiz?" dedi zorlukla konuşurken aynı zamanda. "Arkadaşlar birbirlerini düşünmez mi? "
"Düşünür. " diye cevap verdi Serenay. "Tabii ki düşünür. Ama her gün de düşünmez bence." Ardından alaycı bir şekilde güldü." Ben erkek arkadaşımı bile her gün düşünmezken senin beni her gün düşünmen bana garip geldi nedense."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRILAN
Novela Juvenil~ Serenay eğitimini sürdürdüğü üniversitesinde yaşadığı zorbalıklar yüzünden yatay geçiş yapıp üniversitesini değiştirerek yepyeni bir başlangıç yapmak ister. Fakat bu yaptığı yeni başlangıçta kendisini neleri beklediğini bilmemektedir. Kısa bir za...