"İyi okumalar!"
Multimedia: Göktuğ
⚫️
"Buluştuğumuz için çok mutluyum. Tıpkı eski günlerdeki gibi."
Serenay karşısında oturan arkadaşı Kutaya baktı gülümseyerek. Dersi bittikten sonra direkt sözleştikleri gibi bir kafede buluşmuştular. Önündeki sütlü kahvesini yudumladıktan sonra cevap verdi.
"Ben de mutluyum Kutay. Kaç zaman oldu."
Serenay sütlü kahvesini bir kez daha yudumlarken Kutaya düz bir ifade ile baktı. Esmer tenliydi. Zayıf ve ince bir yapısı vardı. Üzerinde boğazına kadar fermuarı çekili kahverengi bir deri ceket vardı. Siyah olan saçları kısaydı ve aynı renkteki kirli sakalları uzun yüzüyle uyum içerisindeydi. "Ee?" diye konuştu Serenay dakikalardır aralarında süren sessizliği bozarak. "Eski üniversitemdeki insanlar hala arkamdan konuşuyorlar mı?"
"Birkaç bir şey duydum evet." dedi Kutay başını sallayarak. "Simge ve arkadaşıyla karşılaşmışsınız sanırım geçen gün. Yeni arkadaşların da yanındaymış. Sonra sen ağlayarak çıkmışsın."
"Bırak konuşsunlar." dedi Serenay gülümseyerek geçiştirircesine. "Ancak arkamdan konuşurlar zaten. Eğer Simgenin ilgisine karşılık verseydin ve ikimiz bu kadar yakın arkadaş olmasaydık bunların hiçbirisi olmayacaktı. "
"Ben Simgeden hiçbir zaman hoşlanmadım Serenay." dedi tek nefeste Kutay. "Bunu sen de biliyorsun. Ona umut bile vermedim. Kendi kendine kuruntu yapıp durmuş. Beni takıntı haline getirmiş. Arkandan dedikodunu yapmaya devam ettiğine göre hala bana takıntılı olmalı."
"Sen o kızla muhattap olmuyorsun değil mi? O zaman sorun etme. Boş ver."
Kutay istemsizce yükselen sesiyle "Yok be, ne işim olur benim onunla?" dedi ve önündeki Türk kahvesini yudumladı.
"Ee var mı hayatında önemli birisi?" diye sordu Serenay meraklı ve imalı bir biçimde.
"Hayır." diye cevap verdi Kutay gülerek başını iki yana sallayıp. "Yok."
"Konuştuğun da mı yok?"
"O da yok."
"Hiçbir şey değişmemiş." dedi Serenay da onunla birlikte gülerken.
Kutay sorgularcasına tek gözünü kırparak "Nedir o değişmeyen?" dedi.
"Önceden de senin yoktu kız arkadaşın. Kaç zaman sonra daha bugün yeni buluştuk, hala olmadığını söylüyorsun."
"Yok çünkü." dedi Kutay bu konunun kapanmasını istercesine.
Serenay onun bu tutumunu yok sayarak üzerine gitmeye karar verdi. "Niye yok peki?"Kutay ince dudakları aralanmış şekilde karşısında konuşan kıza baktı sanki onun söylediklerine cevap vermek istercesine. Fakat olmazdı, bunu yapamazdı. "Neden hayatında bir değişiklik yapmıyorsun hiç?"
Kutay en sonunda daha fazla dayanamayıp ona dile getiremedikleriyle ve onun cümleleriyle birlikte patladı. "Yoksa yok. Hep neden olmadığını sorgulayıp duruyorsun." Serenay onun ayağa kalkıp birden bağırmasını beklemezken şaşkınlıkla yüzüne baktı. "Hiç Kutayı düşünen yok! Hiç sormak yok Kutaya! Sevdiği birisi mi var, hoşlandığı birisi mı var. Hiç bunları sordun mu peki?"Kutay alayla güldü. "Sormak aklına bile gelmememiştir eminim. Çünkü senin için bir önemi yok sonuçta. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRILAN
Teen Fiction~ Serenay eğitimini sürdürdüğü üniversitesinde yaşadığı zorbalıklar yüzünden yatay geçiş yapıp üniversitesini değiştirerek yepyeni bir başlangıç yapmak ister. Fakat bu yaptığı yeni başlangıçta kendisini neleri beklediğini bilmemektedir. Kısa bir za...