Zasmál jsem se. Tohle je lepší než jsem čekal. ,,Jak jsi to ty roky venku přežil?" Zajímal jsem se. Vážně bych to rád věděl, protože tenhle týpek je dost posera.
Přivřel jsem oči a povzdechl si. Teď se mi bude smát. Normálně bych se nebál, ale to ty uši a to všechno! Víc jsem si zalezl pod deku a změnil se na člověka. Zůstal jsem ale přikrytý i přes hlavu a uši jsem měl sklopený. ,, Prostě jsem to přežil..." Zabručel jsem
Pousmál jsem se. Ach jo. Teď si přijdu jako jeho rodič, bože. Pořádně jsem ho zabalil do deky. Zvedl jsem se a zapnul rádio, co nejhlasitěji, aby tolik neslyšel tu bouřku.
Hm? Pousmál jsem se. Změnil jsem se na králíka zase a vylezl z pod peřiny alespoň hlavou. Je hodný. Ale štve mě. Zavřel jsem oči a pousmál se.
Došel jsem si do kuchyně pro sváču. Jemu jsem vzal mrkev a vrátil se. Mrkev jsem mu podal a sedl si na postel. Začal jsem jíst a natáhl si nohy. No. Není to tak špatný.
Hm? Kam šel. Změnil jsem se na člověka a zůstal přikrytý. Pak přišel. Oh. Usmál jsem se a vzal jsem si mrkev. ,, Děkuju..." Hlesl jsem. Začal jsem jíst.
Zabručel jsem a dojedl. Protáhl jsem se a lehl si. Otočil jsem se na bok a sledoval ho.
Snědl jsem celou mrkev a spokojeně zabručel. Nic jiný než tyhle věci jsem nikdy nejedl, ale taky mě to nikdy nepřestalo chutnat. Opřel jsem se o zeď a podíval se na něj.
Přivřel jsem oči. Koukal jsem se na jeho ocásek. Budu upřímnej. Ten je na něm roztomilej. A to dost.
Hm? Kam to kouká? Eh... Ne... Zrudl jsem a přikryl se úplně. ,,Nekoukej mi sakra na zadek...!" Zamručel jsem a semkl rty. Úchyl....
,,Nekoukám ti na zadek, koukám ti na ocas," opravil jsem ho ,,to je rozdíl." Vysvětlil jsem mu a našpulil rty.
Ts...! To by mohl říct každý. Ocásek mám hned netěsně nad zadkem, takže mi tam o tak koukal. Vydechl jsem. ,,Co obvykle děláš když jsi doma?" Zeptal jsem se.
,,Učím se, letos maturuju, takže tak," zamumlal jsem ,,jinak chodím po klubech balit holky." Sdělil jsem mu a zavřel oči. Už nemám na co koukat.
Balit holky? Takže je hetero. Takže nejspíš opravdu koukal jen na ocásek. Odkryl jsem ho a podíval se. Nejspíš si myslí že je to divný když mám ocásek. Zabručel jsem a hlavu si opřel o ruce.
Pootevřel jsem oči a usmál se. Ten jeho ocas se mi fakt líbí. Vypadá huňatěji než když je v podobě králíka. Neodolal jsem a sáhl mu na něj.
Hm? Zčervenal jsem a ocáskem zavrtěl. Zavřel jsem oči a ruce si dal na oblicej. Bože! A takhle to dopadá když jste člověk s ocáskem v populaci normálních lidí...
Usmál jsem se. Heh. Promnul jsem mu ho. Je huňatej. Tenhle se mi líbí víc než ten králičí.
,,Hnmh..." Dal jsem si ruku na pusu a kousl se do rtu. Tohle mi dělá schválně že ano? Jestli jo tak ho hned zakousnu...
Co to vydal za zvuk? Udělal jsem to znovu, ale silněji. Tohle je teda divný. Heh. Uchechtl jsem se.
,,Nmah..." Zrudl jsem a ruku mu dal pryč z mého ocásku. ,,T-to ne-nedělej..." Vydechl jsem a odsunul se. Zakryla jsem se a koukal se jinám. To je divný...
Usmál jsem se. ,,Takže tvůj ocas je erotogenní zóna?" Zeptal jsem se a nevinně zamrkal.
Zčervenal jsem. Co to sakra mele? Zabručel jsem. ,,Tohle je trapný... Jsem prostě citlivý... Nic víc..." Zamumlal jsem a podíval se jinám. O těchto věcech nevím nic... Přivřel jsem oči a změnil se na králíka. Skočil jsem z postele a skákal z jeho pokoje. Cítím se trapně a nevím co dělat...
Začal jsem se smát. Takže jo. Je to jeho erotogenní zóna. Pane bože. Ten je vážně nevinnej. Roztomilý. Usmál jsem se a lehl si na břicho. Protáhl jsem se. Alespoň něco o něm vím. Na ocas sahat jen když ho budu chtít štvát.
Přišel jsem do kuchyně a změnil se na člověka. Otevřel jsem lednici a vzal si něco co tam zrovna bylo. Přišel jsem pak do obýváku a sedl si k oknu na zem. Začal jsem jíst.
Dnešek mě úplně vyšťavil. Takže není divu, že jsem chvilku na to usnul.
Snědl jsem to a pak si lehl k rohu na bok a změnil se na králíka. Eroto-... Zabručel jsem. Ani nevím co to je. Rozumím jenom části a erotika... I tak je ten člověk úchyl. Zavřel jsem oči a do chvíle jsem usnul.
~ Další den ~
Ráno mě už vzbudil budík. Takže jsem se navlékl do uniformy, vyčistil si zuby a našel tašku. Došel jsem do obýváku za králíkem. ,,Jdu do školy, nezabí se tu."
Ráno mě vzbudilo sluníčko, které mi svítí do očí. Sedl jsem si a pak přišel Kacchan. Jen jsem kývl hlavou, protože by mě stejně neslyšel a pak hopkal do jeho pokoje.
Jasně. Úplně chápu, co tím chtěl říct. ,,Tak já jdu!" Houkl jsem a odešel. Zamkl jsem za sebou a rovnou si to kráčel do školy. Mě se tak nechce!
Jasně jasně. Povzdechl jsem si a ocitl se v jeho pokoji. Změnil jsem se na člověka a spadl hned do jeho postele. Tak. Co teď budu dělat? Koukal jsem se do stropu a přemýšlel.
Přišel jsem do třídy a svalil se do lavice. Ugh. Asi jsem měl jít spát dřív. No, ale alespoň dneska končím v jedenáct.
Pak jsem se zvedl a oblékl si ty kraťasy co se tu ze včera válí. Z lednice jsem něco vzal a snědl. Pak jsem si našel papíry a tužky a začal se v jeho pokoji učit líp psát. Vlastně celou dobu co byl Kacchan ve škole jsem se učil psát.
ČTEŠ
Můj Králíček Part 1
ParanormalIzuku, chlapec který nemá domov a je z poloviny králík. Neumí moc číst, psát... Z dětského domova utekl kvůli šikaně a žije v lese, dokud si ho k sobě domu nevezme jeden mladík, Katsuki, obyčejný a úchylný chlapec. Jenže co když zjistí že je ten krá...