109 🐰🐶 ~ Večer, svíčky, vana

1.2K 73 4
                                    

Chytil jsem ho za stehna a nohy mu přitlačil do matrace. Víc jsem se na něj položil a snažil se do něj dostat hlouběji, aby byl víc šťastný.

Zamručel jsem a pevně ho chytil za záda. ,,Ka-aahc-chan..." Zavzdychal jsem a pustil ho. Vzdychal jsem ještě víc. Ruce jsem si položil vedle hlavy, natáhl se a políbil ho.

Pořádně jsem ho políbil a přírazy zrychlil na maximum. Zní úžasně.

,,Mahn-aah-hah...Ka-h..." Vzdychal jsem víc a sklopil jsem uši. Rukama jsem se chytil polštáře vedle hlavy z každé strany a kousl ho do rtu.

Dneska ho hodlám uspokojit víc, než kdykoliv předtím. A až bude mít heat, vynahradím mu ten první, při kterém jsem ho využil. Ruce jsem přesunul na jeho lýtka a nohy mu přitiskl vedle hlavy. Jo. Teď jsem dost hluboko.

Prohl jsem a odtáhl se. On mě chce zlomit? Vydechl jsem a ruce mu dal na ramena. Kousal jsem si ret a u toho stále vzdychal.

Zapřel jsem se nohama a moje přírazy byly tvrdší a silnější. Měl jsem si na telefonu zapnout nahrávání. Tohle by bylo sakra vyzvánění!

,,Kaccha-aah..." Semkl jsem rty a objal ho. Bože... Kousl jsem se do rtu a do zad mu zaryl nehty. Nohy jsem mu hodil na záda a po pár přírazech jsem se udělal.

Udělal se a stáhl se kolem mě. Oh, bože! Kousl jsem ho do krku a udělal se přímo do něj.

Naklonil jsem hlavu na stranu a vydechl. To je divný pocit to cítit uvnitř. Nadechl jsem se a zavřel oči. Ruce jsem mu dal na paže. ,,Dáme si teda tu vanu?" Hlesl jsem a vydechl.

Hlavu jsem si mu položil na rameno a pustil mu nohy. Rychle jsem dýchal. Jak se může dát tak rychle do hromady? ,,Nech... mě se... nadechnout." Dýchal jsem trhaně.

Nohy jsem natáhl a pootevřel oči. Vydechl jsem a nadechl se. ,,E-em..." Souhlasně jsem kývl a vydechoval. Ale asi se budeme válet ve vaně ve tmě.

Nabral jsem dech a zvedl se. Vystoupil jsem z něj. Olízl jsem si rty. ,,Takže, dej mi pět minut a pak pro tebe přijdu." Pověděl jsem a zvedl se.

Vydechl jsem a nadechl se. Proč to teď bylo lepší? Oh. Potřebuje čas? Nadzvedl jsem obočí. Vzal jsem si kapesníčky a zadek si teda ucpal. ,,Em. Dobře..." hlesl jsem a zápěstí si položil přes oči.

Dal jsem mu pusu na pupek. ,,Hned to bude!" Slíbil jsem a odběhl do kuchyně. Vzal jsem svíčky a zapalovač. Heh. Uskutečním svůj původní plán!

Hah? Dal mi pusu... Na pupek? To chce další dítě? Přivřel jsem oči. Dal jsem si facku a sedl si. Teď nebudu spát. Hm... Promnul jsem si oči. Všude už je skoro tma. Roztáhl jsem nohy a kapesníčky se očistil, alespoň trochu, aby to ze mě neteklo. S kapesníčky to je opravdu divný. Fuj. Všechny špinavý kapesníčky jsem hodil do koše.

Svíčky jsem dal všude kolem vany, na skříňku a na vanu. Vanu jsem napustil vodou a nalil do ní karamelovou vůni s bublinky. Ještě někam se mi vejdou svíčky?

Sedl jsem si zpět na postel a zavrtěl nosem. Hm? ,,Hm..." Karamel... Mňam. Co to dělá?! Našpulil jsem rty a lehl si na břicho. Dal jsem si ruce pod hlavu a vrtěl ocáskem.

Pár jsem jich ještě přidal. Vypadá to tu dobře. Aby to vypadalo jako ve filmu, chybí tu jen květy růže. Heh. Ale ty už nikde neseženu. Protáhl jsem se a vrátil se do ložnice. ,,Můžu si tě tedy půjčit?"

Hm? Málem jsem usnul. Heh. Zvedl jsem k němu hlavu. Hm... Heh. Lehl jsem si na bok a natáhl k němu ruce. ,,Jsem líný. Odneseš mě rytíři?" Uchechtl jsem se. Dělám si srandu, ale co už. Sedl jsem si a vstal.

Můj Králíček Part 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat