194 🥦🍼💥 ~ Další kola

990 47 0
                                    

Zamručel jsem a prsty mu začal dráždit vstup. Hehe. Tohle mě baví. Kousl jsem ho a polibek přerušil.

Vydechl jsem a zakňučel. Musí mě mučit? Zamručel jsem a odtáhl se. ,, Kacchan..." Sklopil jsem ucho a kousl ho do tváře.

Usmál jsem se a uchechtl se. Dobře, od kdy je sex s ním tak moc super a on tak roztomilej? Vnikl jsem do něj jedním prstem a našel jeho citlivé místo, se kterým jsem si začal hrát. ,,Ano, Zuzu?" Vydechl jsem.

Zavřel jsem oči a kousl se do tváře. ,,M-učíš mě." Zabručel jsem a sklopil i druhé ucho. Zavrtěl jsem se.

Volnou rukou jsem ho pohladil po jednom oušku. ,,Mučím?" Ptal jsem se hravě. Pro lidi je sex seriózní věc na rozmnožování, pro mě je to sranda a pohled na eroticky rozžhaveného Izuku. Můj sex je lepší.

Povzdechl jsem si. Baví ho to mě mučit..? Tsk! Příště ho přivážu a budu ho pomalu taky mučit, aby věděl! A nebo za chvíli převezmu dominanci? Budu dole, ale budu kašlat na jeho mučení a tak a prostě si ho vezmu.

Prst jsem z něj vytáhl a olízl mu tvář. Chtěl bych se dívat. ,,Chceš si zajezdit?" Zašeptal jsem svou otázku blízko jeho ouška.

Zamručel jsem. ,,Jestli mě nebudeš mučit, tak klidně..." Vydechl jsem a odtáhl se od něj.

Usmál jsem se. ,,Budeš jezdit ty, ne já, nemám jak tě mučit." Chci se jen dívat a obdivovat.

No. Když by chtěl, šlo by to... Přivřel jsem oči. Jakože je to pro mě taky mučení. Nebude to sice strašně pomalým tempem, ale bude se dívat... Zamručel jsem. Tsk... Položil jsem ho na záda a sedl si.

Chytil jsem ho za stehna a olízl si rty. ,,Tak pojď, ukaž jak moc chceš, abych byl v tobě." Ušklíbl jsem se a pozorně sledoval každý jeho sebemenší pohyb.

Zčervenal jsem. Tohle je taky mučení!! Sklopil jsem pohled. Vzal jsem si ho do ruky, nadzvedl se a se zavzdycháním jsem dosedl.

Ah. On se stydí. Neříkal před tím, že k tomu nemá důvod? Ah, tohle je mi zábava. Kousl jsem se do rtu a do stehen mu zaryl nehty. ,,Tak pojď, předveď se mi."

Vydechl jsem a zavrčel. To je hajzl... Kousl jsem se do rtu a ruce dal na jeho hruď. Začal jsem nadzvedávat boky a u toho lehce vzdychat.

Hodný chlapec. Rukama jsem mu pomalu přejel na hruď a začal si hrát s jeho bradavky. Mačkal jsem je, tahal za ně a občas se jich jen lehce dotkl.

Kousl jsem se do tváře a snažil se trochu zrychlit. Sklopil jsem hlavu a vydechoval a vzdychal.

Olízl jsem si rty a chytil ho za tváře. ,,Nechtěl bys pomoct?" Nabídl jsem se.

Sklopil jsem uši a vydechl. Trochu jsem kývl. ,,Hmn..." Zamručel jsem v souhlas.

Aw. Tohle bylo snad to nejsladší, co kdy udělal. Usmál jsem se a sedl si. Objal jsem ho a dal mu pořádně velkou pusu. ,,Ty můj broučku." Zašeptal jsem a opatrně se s ním položil do peřin.

Vydechl jsem a otevřel oči. Objal jsem ho lehce kolem krku, vydechl jsem a pak ho políbil. Zavřel jsem oči.

Pomalu a něžně jsem začal přirážet. Na líbání jsem nešetřil, to miluju ještě víc než sex.

Usmál jsem se pro sebe. Začal jsem lehce vzdychat do jeho úst. Prohrábl jsem mu vlasy.

Dobře, tenhle něžný sex mě začíná bavit víc než ten tvrdej a rychlej. Nejsem nemocnej? Divný.

Můj Králíček Part 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat