72 🐶🐰 ~ Sex, miluju tě ~

2.2K 112 26
                                    

Vydechl jsem a odtáhl se. ,,Copak?" Zeptal jsem se udýchaně.

,,Dělej..." Vydechl jsem a olízl si rty. Nadechl jsem se. Možná nemám heat, ale s tím sexem během těhotenství měl asi pravdu. Heh.

Zamrkal jsem. ,,Co mám dělat?" Otázal jsem se a palcem mu přejel po tepající erekci.

Kousl jsem se do tváře. ,,Ka-cchan..." Zakňučel jsem a zase mu ho zmáčkl.

Rozkrok jsem mu do ruky víc natiskl. ,,Co, copak?" Hlesl jsem.

Vydechl jsem. Bože. To je hajzl. Zavřel jsem oči a zápěstí si na oči položil. ,,Víš že tohle neh-nesnáším. Dělej a už mě ošukej..." Zakňučel jsem a kousal si ret.

Usmál jsem se. Tohle miluju. Ale ještě chvilku ho pozlobím, vím, že si to pak víc užije. He. ,,Jenže už nemáme kondomy, zlato." Oznámil jsem mu a lehce ho pohladil po tříslech.

,,Naah. Vždyť to je jedno..." Zaklonil jsem hlavu a protočil oči. Zavřel jsem je. Červenal jsem se a nadechl se. Já ho uškrtím...

Hm. ,,A došel nám i lubrikant, poslední lahvičku jsme použili naposled." Pověděl jsem a pomalu mu začal honit.

Zavrčel jsem. ,, Neumíš improvizovat.. ?" Zakňučel jsem a tiše vzdychl. Mě tohle tak nebaví, když mě mučí...

,,Taky tě můžu poplivat, že jo." Uchechtl jsem se a naslinil si tři prsty. Přejel jsem mu po vstupu.

Zavrtěl jsem se a zavřel oči. Prsty? Po tolika sexu? Poplivat? Zamručel jsem a kousl se do tváře.

Vnikl jsem do něj postupně všemi třemi prsty. Přirážel a roztahoval jsem ho. Taky jsem už dost nadrženej. Eh.

Vzdychl jsem. Zakňučel jsem a tiše jsem vzdychal. Přísahám, že příště ho přivážu k posteli a bude to dle mě. Zamručel jsem a vydechl.

Prsty jsem z něj vytáhl a pustil mu erekci. Jakou polohu ale zvolit?

Podíval jsem se na něj. Hm... Hlavou jsem zase praštil do gauče a zavřel oči. On, kdybych měl heat... Čekal bych celý den. Jak by se asi tvářil, kdybych při sexu usnul. Oh. Někdy to zkusím. Ale jakože jako spát. Hehe.

No. ,,Hele, na co se dneska cítíš?" Zeptal jsem se ho. Nevím, co zkusit.

Heee...? Já asi opravdu usnu. ,,Hm? Co?" Na co? ,,Asi tu nejčastější." Řekl jsem tu jak jsem předtím zmínil a zavřel oči.

Vypadá, že je mu to dost jedno. Chce to vůbec, nebo jako co? Asi je na to moc těhotnej. Prostě jsem do něj strčil prsty a chytil mu erekci. Prsty jsem ho začal šukat a rukou mu honit.

Hm... Kousl jsem se do rtu a ruce mu chytil. Takže nic? Povzdechl jsem si a sedl si. ,,Jestli to nechceš, tak to ale řekni." Hlesl jsem a prsty mu vyndal. Sklonil jsem se a vzal si jeho erekci do pusy.

,,To ty tu spíš!" Opáčil jsem a hned zavzdychal. Ksakru. Zvedl jsem mu hlavu. ,,Uklidni se." Tohle dělá vždycky. ,,Přesunem se do postele, hm?"

Vydechl jsem. Protože ví, co nemám rád. Heh. Jsem zvědavý jak by reagoval, kdybych fakt spal. Asi by se na to vykašlal. ,,H-hm..." Souhlasně jsem zamručel.

Pousmál jsem se a vzal si ho do náruče jako nevěstu. Odnesl jsem si ho do postele. Nechal jsem ho se uvelebit.

Sklopil jsem uši. Chytil jsem se ho kolem krku a držel se ho. Pak jsem si lehl. Takže jdeme spát? A nebo co?

,,Takže jako vždy?" Hlesl jsem a vlezl si za něj. Políbil jsem ho na krk. Ta poloha se mi moc nelíbí, ale dostanu se dost hluboko.

Přivřel jsem oči. ,, Stále se ptáš mě. Je nějaká, která se líbí tobě? Nemusí to být stále tahle." Zamručel jsem.

Můj Králíček Part 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat