121 🐶🐰 ~ Uwu

1K 62 50
                                    

Misku jsem uklidil a podíval se do lednice. Oh. Arašídové máslo. Vzal jsem si arašídové máslo a lžíci. Do druhé ruky jednu okurku ze zavařovačky a šel zpět.

Nadechl jsem se a nohama objal deku. Chci někoho obejmout! Ugh, tohle je těžký.

Přišel jsem zpět a sedl si na postel. Opřel jsem se o zeď. Rozdělal jsem si arašídové máslo, nabral na lžíci a ze lžíce otřel na okurku. Kousl jsem do okurky a pak ještě olízl arašídové máslo ze lžíce. Miluji arašídové máslo.

Ufh! Kde je ten kluk?! Zvedl jsem se a šel za ním. ,,Izuku!" Houkl jsem a došel za ním. Fuj. ,,Co to, sakra, jíš?" Bleh. Počkat! ,,Nejsi těhotnej?"

Cukl jsem se sebou a zacpal si uši. ,, Neřvi sakra! Natsumi spí a jsem vedle tebe." Zahuhlal jsem tiše a snědl okurku. Začal jsem se cpát jen arašídovým máslem. ,,Je to jen arašídové máslo. Chceš taky?" Natáhl jsem k němu lžíci a olízl si rty.

Odtáhl jsem se od něj. ,,Tfuj, to si nech." Strčil jsem do něj a sedl si na stůl. Má chutě zase jako těhotnej. Dost divný. To kvůli heatu? Mění se něco, když už má dítě?

Zamrkal jsem. ,, Vždyť to je je máslo. Arašídové... " Naklonil jsem hlavu na stranu. Em dobře. Vzal jsem si lžíci a nabral si zase. Dal jsem si to do pusy a podíval se na něj.

Opřel jsem se a ruce si založil na hrudi. Toho kluka by měl někdo naučit jíst normálně.

Zabručel jsem. Snědl jsem něco špatného? Hm... Oh ta okurka... Em... Co? Zakroutil jsem hlavou a snědl další lžíci

Nakrčil jsem nos a když dojedl, sedl si zpět k němu. ,,Jsi divnej."

,,Ja vím." Vstal jsem a šel zbytek toho másla uklidit. Dal jsem ho do lednice a šel zase zpět za Kacchanem.

Fuj, musím tu vyvětrat. Zvedl jsem se a otevřel okno na ventilačku. Tak. Teď to okno musím hlídat, aby sem nepřilítl jeho tatík.

Přišel jsem tam. Hm? Protáhl jsem se a lehl si do postele. ,,Pojď je mě." Zamumlal jsem a natáhl k němu ruce.

Otočil jsem se. Cože? Oh. Přišel jsem blíž k němu a chytil ho za ruce. Svalil jsem se na něj. ,,Jsem u tebe."

Usmál jsem se a objal ho kolem pasu. Zavřel jsem oči. ,,Tak než se Natsumi probudí, budeme jen ležet?" Zeptal jsem se.

Zavrtěl jsem se a prohrábl mu vlasy. No. ,,Jestli nemáš v plánu něco jiného, tak ano."

,,Nic mě nenapadá." Hlesl jsem a protáhl se. Hm... Ruce jsem mu dal do vlasů a začal si s nimi hrát.

Usmál jsem se a zavrněl. ,,Tak se budeme válet." Pověděl jsem a přivřel oči. Heh. Upřímně, tohle není špatný.

Uchechtl jsem se. Divil bych se, kdyby mu to vadilo. Vydechl jsem a zavřel oči. Hrál jsem si s jeho vlasy a jen tak teda ležel celou tu dobu a přemýšlel nad něčím.

Vydechl jsem a zavřel oči. Víc jsem se na něj natiskl a začal se mazlit.

Usmál jsem se a hladil ho ve vlasech. Druhou ruku jsem si dal pod hlavu a koukal se do stropu. Za asi hodinu už jsem skoro spal, ale Natsumi začala fňukat.

Skvěle se mi odpočívalo, ale z usínání mě vytrhla Natsu. Vymrštil jsem se do sedu. ,,Nespím! Nespím!" Ještě jsem ani pořádně neotevřel oči a už šel k malej.

,,Klid. Já málem spal taky." Hlesl jsem a zívl. Vstal jsem a přišel ke skříni. Rovnou ji převléknu. Protáhl jsem se a vyndal jí oblečení i sobě.

Můj Králíček Part 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat