63 🐇 ~ Vana

1.6K 104 44
                                    

,,Nejsem blbec. A ne. Hlad nemám " zamručel jsem a šel do pokoje.

,,Právě jsi se zase urazil?" Houkl jsem na něj. To už si ze mě dělá srandu!

Zastavil jsem se a podíval se na něj. Hm? ,,Ne. Jen si jdu na chvíli lehnout. Hlad nemám, tak se najím později." Zamumlal jsem.

Našpulil jsem rty. Netuším jak v něm číst. Ugh. Šel jsem si sednout do kuchyně.

Je to jeho pošta... .... Až bude spát tak se podívám. Bylo by hnusné, kdybych mu to ukradl když je vzhůru. No ne? Přišel jsem do pokoje.

No. Nakonec jsem si otevřel malou plechovku piva. Co teď s tou obálkou?

Oh. Zapomněl jsem se zeptat na toho králíka. Zase jsem vstal a šel do kuchyně za Kacchanem, protože jsem ho tam slyšel.

Olízl jsem si rty. Skartovačku nemám. Ugh. Mě drbne.

Přišel jsem do kuchyně. ,,Kacchan?" Zamumlal jsem a přišel jsem k němu. Sedl jsem si ke stolu. Ale pochybuju, že mi to dovolí.

Zvedl jsem k němu pohled. ,,Ano, sire ušáku?"

Eh... Zabručel jsem. ,,Em... No... Mohl bych si něco koupit? No... Budu se starat a tak." Podrbal jsem se na zátylku.

Přimouřil jsem oči. ,,Co si chceš koupit?" Zeptal jsem se. Něco živého, co?

,,Eee... Králíka." Hlesl jsem. Heh. Ale vím že králíka mimo klec nebudu moct držet dlouho, jinak se vydělá na koberec a tak. Možná by bylo lepší sehnat dalšího hybrida.

Nadzvedl jsem obočí. ,,Nebude ti stačit tvoje mladý?" Optal jsem se. Však, co? Králík chce za domácího mazlíčka králíka? Co?

,, Mladý? Nebudou to králíci. Bude to jedno dítě." Hlesl jsem a zamyslel se. ,,Ale asi jo. Pak na toho králíka čas mít nebudu." Zamumlal jsem.

,,Bude to králík." Pokrčil jsem rameny. Pak bude mít starostí až až a bude si stěžovat, že králíka už nechce.

,,Bude to člověk nebo max hybrid. Žádné zvíře raději nechci. " Zahuhlal jsem. ,,Asi si dám jídlo."

,,Vždyť říkám, králík." Zopakoval jsem a nalil se piva. ,,Co si dáš?"

Našpulil jsem rty. Dobře. ,,Eee... Asi něco pákového. Teda jestli to můžu. A nebo něco sladkého." Zamumlal jsem.

,,Vem si cokoliv na co jen máš chuť." Přitakal jsem a dál si pil pivo. Ta obálka v kalhotách mě dost škrábe.

Eh... Vydechl jsem a zvedl se. Z lednice jsem si vzal... Moc toho tu není. Něco jsem si vzal a sedl si zpět. Začal jsem jíst.

Dopil jsem. No. Ehem. Dojdu se převléct. Zvedl jsem se a odběhl si. Tu obálku si musím vyndat, škrábe to.

Hm? Povzdechl jsem si a vstal. Šel jsem za ním potichu a šmíroval. Určitě to uklidí. Koukal jsem se.

Vytáhl jsem to a strčil jí do tajné schránky v šuplíku. Dřív jsem tam strkal porno. Heh.

Zamrkal jsem. Aha! Hehe. Rychle jsem se potichu vrátil do kuchyně. Sedl jsem si a pustil se do jídla. Pak se podívám.

Následně jsem se tedy převlékl, aby to nevypadalo divně a vrátil se za ním do kuchyně.

Dojedl jsem a vstal. Uklidil jsem po sobě a vstal. ,,Jdu si lehnout a pustit k tomu asi nějaký film." Zamumlal jsem a šel do pokoje.

Oh. ,,Dobře, kdyby něco, řekni." Houkl jsem na něj a opřel se o linku. Divný, ale dobře.

,, Dobře." Řekl jsem a pak přišel do pokoje. Na notebooku jsem pustil nějaký seriál a pak přišel tam kde schoval obálku.

Můj Králíček Part 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat