Ne! Ruku jsem mu chytil a dal pryč. Kousl jsem ho do rtu a polibek přerušil. ,,Jen tě nechci zranit." Zašeptal jsem a otřel se mu o rty.
Přivřel jsem oči. Ale... Vydechl jsem a zavřel oči. ,,Mně neublížíš. O to se nebojím." Pousmál jsem se a dal mu pusu.
Prohrábl jsem mu vlasy a rovnou ho pohladil po tváři. ,,Podívej se na tebe, jsi drobný a křehký, každý by se bál." Hlesl jsem.
Zabručel jsem. ,,Nejsem. Díky tobě jsem přibral do normální váhy. A to že jsem těhotný neznamená, že jsem malý kluk. Chovej se ke mě normálně a ne jako ženský..." Povzdechl jsem si. Je to od něj milé ale...
Políbil jsem ho na nos a pak na rty. ,,Chápu, promiň." Omluvil jsem se a promnul mu jedno z oušek.
Pousmál jsem se a vydechl. Kousl jsem se do rtu a zavřel oči. Zamručel jsem.
Začal jsem ho líbat a lehce hladit po zadku a stehnech. Stejně bych na něj měl brát větší ohled.
Je prostě moc starostlivý. Takhle má být k dětem a ne ke mě. Teda ne aby byl hnusný, ale. No to je fuk. Políbil jsem ho zpět a objal ho kolem krku.
Usmál jsem se a přetočil se s ním, aby ležel pode mnou na zádech.
Spokojeně jsem zamručel a vydechl. Prsty jsem mu zajel do vlasů. Ale neříkám nic. Ten vosk mě začíná vadit. Ale strašně to bolí, když to chci sundat. Teda když je to na noze a podle toho že to hodně pálilo, to byl pravý vosk... Ale nevadilo by to tak. Mimo toho než jsem se nemohl udělat se mi to líbilo
Ale ještě víc, kdyby to byl on. Pootevřel jsem oči a kousl ho do rtu.Jazykem jsem mu přejel po zubech a polibek přerušil. Olízl jsem si ret, do kterého mě kousl. Heh. Usmál jsem se a sedl si na paty. Sklonil jsem se a jazykem mu přejel od krku až k podbřišku.
Zakňučel jsem, když se odtáhl a vydechl. Zavřel jsem oči.
Olízl jsem mu penis a vzhlédl k němu. Navázal jsem s ním oční kontakt.
Ale já nechci tohle... Ale jeho. Zamručel jsem, zčervenal a zavřel oči. Kousl jsem se do rtu.
Uchechtl jsem se a pracoval rukou, dokud neměl další erekci. Heh.
Dal jsem si zápěstí před ústa a začal tiše vzdychat. Zavřel jsem oči a do ruky se kousl.
Hotovo. Kousl jsem ho a pak se odtáhl. ,,Dneska si nějak v náladě."
Vydechl jsem a kousl se do rtu. Zčervenal jsem a zamručel. Podíval jsem se jinam. ,,No... Tak mám náladu no....", Hlesl jsem tiše a olízl si rty. Vydechl jsem.
Dlaní jsem mu přejel přes erekci a pomalu do něj začal pronikat.
Kousl jsem se do tváře a vydechl. Chytil jsem ho za tváře a políbil ho. Kousl jsem ho do rtu.
Mám od něj úplně rozkousaný rty. Heh. To bude dlouho bez polibků. Dostal jsem se do něj celej.
Zavzdychal jsem trochu víc a zavrtěl se. Vydechl jsem a odtáhl se. Přivřel jsem oči.
Prohrábl jsem mu vlasy a hned na to začal přirážet. Mimoto jsem se mu staral o ouška.
Vydechl jsem a zakňučel. Sklopil jsem uši a začal opět vzdychat. Ruce jsem mu dal na ramena a škrábl ho.
Olízl jsem mu čelist. Nepřirážel jsem rychle a ani tvrdě, ale pomalu a s láskou.
Zakňučel jsem a vydechoval. Objal jsem ho kolem krku a políbil ho.
ČTEŠ
Můj Králíček Part 1
ParanormalIzuku, chlapec který nemá domov a je z poloviny králík. Neumí moc číst, psát... Z dětského domova utekl kvůli šikaně a žije v lese, dokud si ho k sobě domu nevezme jeden mladík, Katsuki, obyčejný a úchylný chlapec. Jenže co když zjistí že je ten krá...