65 🐰🐶 ~ Plánování

1.6K 102 32
                                    

~O dva týdny později ~

Čas utíkal rychleji a další dva týdny jsou za námi. Hlavně to těhotenství tomu napomohlo. Takže jsem vlastně měsíc. Ještě týdne a několik dnů a jde to ven a já jsem čím dál víc nervózní. Nevím co mám dělat. Ven už nechodím, protože břicho už je jako fotbalový míč. Momentálně teď sedím u stolu a mračím se.

Vylezl jsem z koupelny. Poslední dobou jsem ve sprše každou chvíli. Tam za mnou Izu neleze, takže tam jsou moje nervy v bezpečí. Haha. Poslední dobou je jako hurikán, upřímně, teď bych v Japonsku uvítal skutečný než pohromu Izuku a.k.a. seber si ty trenky ze země! Super. Nemluvě o tom, že za chvíli budu maturovat a učit se nestíhám.

Ten nadržený bastard...! Zavrčel jsem. Kdykoliv se snažím něco říct na jeho osobu, tak se mnou hned spí, pak se učí a vyhýbá se mi a už mě z toho všeho bolí zadek! Zabručel jsem a vstal, když jsem uslyšel dveře od koupelny. Přišel jsem za ním a našpulil rty. ,,Omluv se mému zadku." Zakňučel jsem.

Zarazil mě v půli cesty do pokoje. ,,Tvůj zadek to miluje, tak na co?" Zeptal jsem se. Kdyby se mu to nelíbilo, nebyl by z toho tak mokrej a nadrženej. Však by mě mohl kdykoliv zastavit. Tak co?

Zamrkal jsem a nafoukl tváře. ,,Doufám, že jsi po sobě alespoň uklidil koupelnu." Zabručel jsem a vešel do koupelny. Mimochodem. Pokud jde o toho Stalkera... Překvapivě jsem měl od té doby, co tu byly ty fotky klid. Znepokuje mě to, ale snažil jsem se to neřešit a místo toho řešit, jak to bude s porodem.

Protočil jsem oči. ,,Jo, uklidil." Zabručel jsem a šel si obléct alespoň trenky. Ugh. Je horší než moje matka! Natáhl jsem si trencle a svalil se do postele. Ještě týden a snad už bude klid. Jak z jeho strany tak se školou. Hlavně tu maturitu musím udělat. Ale to teď řešit nebudu. Musím s mámou domyslet, kam ho strčit až to dítě půjde ven. Ani nevím jak to ven chce!

Povzdechl jsem si. Jo uklidil. Zhasl jsem v koupelně a přišel do pokoje. Oblékl jsem si jeho mikinu. Moje trička mi jsou malá, ale nevadí mu to. Ptal jsem se ho několikrát, kdyby náhodou. Zívl jsem. Čas večeře a spát. ,,Co chceš k večeři?" Zamumlal jsem a podíval se na něj.

Zamyslel jsem se a zavřel oči. ,,Co kdybych objednal sushi?" Navrhl jsem.

Kývl jsem. ,,Jo dobře." Hlesl jsem. Když nechce dělat něco k jídlu, tak většinou objedná. Říkal, že nic dělat nemám. Nevím jestli proto, že se nemám namáhat a nebo proto, aby nevyhořela kuchyň, což pokud si dobře pamatuji, se jednou malém stalo.

Sedl jsem si a sáhl po telefonu. Zavolal jsem do restaurace, ve které mě už za ten měsíc znaj víc než dost. Do hodiny je to tu. ,,Tak, máme hodinu čas."

Kývl jsem a sedl si k němu. Zakňučel jsem a kousl se do rtu. Vydechl jsem. No. Vařit jsem se moc nenaučil. Jen to základní teda. Pokud jde o učení, jsem v 'páté' třídě. Měl jsem na to času ještě víc. Jinak se toho u nás moc nezměnilo.

Přitáhl jsem si ho k sobě a políbil ho na spánek. ,,Zítra se musím oficiálně začít učit na maturu, abych udělal alespoň japonštinu." Zamumlal jsem a chytil ho za ruku.

Hm? Pousmál jsem se. ,,Jasně, chápu. Budeš mít klid, neboj. Slibuju." Řekl jsem. Vím že to má se mnou těžký. Hlavně teď teda. Chytil jsem ho taky a zavřel oči.

,,Ale neříkám, že se nemůžeme mazlit, když se budu učit." Upřímně, když na mě jako králík spal, bylo to při tom učení dost uklidňující.

Usmál jsem se a dal mu pusu. ,,Jo jo vím." Vydechl jsem a druhou ruku si dal na břicho. Je to hrozný, ale už bude konec. Ale nezvládnu to. Nevím, jak se o dítě starat.

Nežere mi to. ,,Chceš si o tom promluvit s mámou?" Za tu dobu spolu už několikrát mluvili. Dokonce ho i hlídala, když nebyla u soudu a já byl ve škole.

Hm? Zakroutil jsem hlavou. ,,Ne ne. Spíš bych chtěl přemýšlet sám. Vím, tě je matka, ale i tak." Vydechl jsem a opřel se o zeď. Chce to jen klid. ,,Teď musím přijít, kam na ten den půjdu.

,,Máma už to zařizuje, neboj, taky si bere volno, aby tě hlídala, kdyby něco." Nevím, jestli zrovna budu u něj, přeci jen, maturita a tak. Uh. Objal jsem ho kolem ramen.

Povzdechl jsem si. ,,Moc vás zaměstnávám. Omlouvám se. Pak už to bude v pořádku. Ty pracuj, tvoje matka bude mít klid a já budu hlídat dítě." Řekl jsem a hlavu si mu dal na rameno.

Usmál jsem se a čichl si k jeho vlasům. Teď už definitivně voní jako můj králík. Heh. ,,To nic, to se dalo čekat, když jsem tě napustil jako bazén." Uchechtl jsem se a poplácal ho po stehně. Asi jsem měl dávat větší pozor na základce během sexuální hodiny, když vysvětlovali rozbalování a použití kondomů. Ha.

Povzdechl jsem si. ,,Bylo to omylem, tak klid. Ale nikdy se dítěti říct, že bylo omylem nesmí. Vím, že tohle dítě raní snad nejvíc." Hlesl jsem a chytil jeho ruku.

,,Neřekl jsem, že to mám v plánu." Informoval jsem ho. Pf. Nehodlám mu dát jméno 'prasklá guma'.

Hm? ,,Já jen řekl..." Em. No nic. Vydechl jsem a hrál si s jeho prsty. Otevřel jsem oči a koukal se do zdi.

Našpulil jsem rty. Oh! Měl bych koupit postýlku! Natáhl jsem se pro telefon. ,,Hej, koukej, musíme něco vybrat."

Hm ,,Co?" Zamručel jsem a podíval se na něj nechápavě. Zívl jsem. Pak jsem se podíval na telefon.

Najel jsem na stránky s dětskými postýlky. ,,Kterou chceš?"

Hm? Oh. Je pravda, že pro dítě nemám vůbec nic. Když tak přemýšlím... Nebude mít ani vlastní pokoj... Tenhle byt je tak pro dva... Zamručel jsem. ,,tuhle." Ukázal jsem.

Dobře. Hodil jsem to do košíku a podal mu telefon. ,,Chybí ještě hodně věcí, tak vybírej," pověděl jsem ,,a na cenu nekoukej." Dodal jsem. He. Matka by mě asi sejmula, kdybysme pro to dítě neměli nic. Bože. Donutila by mě vrátit se zpátky domů, a Izu bych musel vzít jako zavazadlo.

Hm? Em... Já nevím co dítě potřebuje. Vydechl jsem. ,,Kacchan... Ale.. Je tu jenom jeden pokoj a to ten v kterém spíme ne? Nebo tu je někde nějaký tajný?" Zamumlal jsem. Ze začátku by mohlo s námi spát, ale co pak? Přidělávám hodně starostí... Povzdechl jsem si a začal vybírat teda.

Oh. ,,No," zamyslel jsem se. To bude asi problém. Eh. Když mi táta pořizoval tenhle byt, počítal s tím, že alespoň do třiceti, třiceti pěti, budu bez děcek. Eh.

Hm? Já věděl, že to bude problém... Tak co teď? To bude horší než jsem si myslel. ,, Promiň. Vlastně od chvíle, co jsem tu, ti kazím život." Hlesl jsem. ,, Děti ani kluka v domě jsi neplánoval. Často slyším že kluk holku odkopnce když mají neplánované dítě hned na začátku, takže jsem asi rád, že jsi to neudělal. Takže ti za všechno děkuji a slibuju, že ti nebudeme překážet, když budeš mít práci a nebo budeš chtít odpočívat. Udělal jsi toho pro mě hodně." Pousmál jsem se a vydechl. Vybral jsem další věc.

Podíval jsem se na něj. Pořád přehání a jen se omlouvá. Tak rád bych mu jednu pleskl. ,,Přestaň, jasný?" Otočil jsem se k němu ,,Moje matka mě vychovala tak, že se musím ke svým blbostem postavit čelem, takže mlč, vyřeším to." Ujistil jsem ho. Jen mi to asi chvilku zabere plus usmaží mozek, ale co.

Takže mě tu ani nechtěl. Chápu. ,,No. Stejně se ti za pokažený život omlouvám." Ale za tu dobu mám jeho mámu rád. Je úplně jiná a skvělá. Usmál jsem se a vybral další věc. ,,To je asi všechno. Nevíme pohlaví, takže dal nakupovat nemůžeme."

,,Mlč, alespoň neumřu dřív než to půjde na vysokou." Pověděl jsem a koukl se do telefonu. Hm. ,,Víš, že jsou i unisex věci?" Zeptal jsem se a dal to tam. Na to pohlaví vědět nemusíme.

Co? Eh... Už jsem myslel, že myslí něco na sex... Zakroutil jsem hlavou a podíval se. Oh. ,,Jo díky." Usmál jsem se a vybíral teda dál. Asi budeme mít všechno.

Opřel jsem se o zeď. Ugh. To je práce. Sledoval jsem, co vybírá. Má zajímavý vkus.

Můj Králíček Part 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat