Dobře. ,,Jasně." Vzal jsem notebook a otevřel ho. Najel jsem na školní stránky a video zapnul. Lépe jsem si lehl. Mám koukat na video nebo na Izu?
Hlavu jsem si podepřel rukama. ,,Díky." Usmál jsem se a vrtěl ocáskem. Začal jsem se koukat na to video.
Dobře. Budu se koukat na něj, to bude větší zábava. Heh. Usmál jsem se a vyčkával.
Hm... Proč na mě kouká? Sklopil jsem uši a kýval nohama sem a tam. Koukal jsem se na video. Stejně si myslím že to důležitý vím.
Je roztomilý, když dělá tu věc s ušima. Hehe. Je sladký. Bože můj. Agh!
Hm... Furt cítím jeho pohled... Červenal jsem se a snažil se koukat na video a jeho nevnímat.
Teď přijde nejlepší část videa. Nahá holka se čtyřkama. Ah. Jak já tu ženskou miloval. Heh. Chci vidět jeho reakci.
Zabručel jsem. ,, Musejí tam ukazovat nahatý holky? Alespoň mají dát cenzuru. Úchylní kluci pak nebudou dávat pozor na to co se tam říká a budou zírat na tu holku, že?" Nadzvedl jsem obočí směrem k němu. Heh. Notebook jsem zaklapl a sedl si. ,,Důležité věci si najdu zítra na internetu sám." Hlesl jsem a vstal. Notebook jsem dal na stůl.
Hm? ,,Hele, ta holka byla dost zajímavá!" Zabručel jsem. Heh. Co kdybych ho zase pozlobil? ,,Já si nad ní honil slušný tři roky." Sdělil jsem mu.
Protočil jsem oči. ,,Vidíš jak jsi úchylný. Tak se jdi podívat na lesbický porno." Zamumlal jsem a vzal si učebnici japonštiny. Šel jsem do obýváku.
Bože. Ten je dneska dost jedlej. ,,Pojď sem zpátky s tím zadkem!" Zařval jsem na něj. Had jeden!
Vyplázl jsem jazyk. Když chce zadek, tak ať si najde holku. Vydechl jsem a sedl si v obýváku na zem. Opřel jsem se o zeď a otevřel si učebnici.
Takže sem nejde? Pf! Zvedl jsem se. Tak já si zajdu za ním. Vzal jsem mu učebnici a odhodil jí. Svalil jsem ho na zem a sedl si mu na břicho.
Ah. ,,H-hej." Hlesl jsem když odhodil učebnici. Hm? Koukl jsem sena něj. Není moc těžký... ,,Co to děláš..?" Zamumlal jsem.
Ruce jsem dal za sebe, na jeho rozkrok. Ušklíbl jsem se. ,,Jdu si pro ten tvůj zadek, Kuličko." Sdělil jsem mu.
Kousl jsem se do rtu a přivřel oči. ,,Vždyť jsou holky lepší ne..?" Podíval jsem se jinám. Prostě mě to štve... Asi...
Nakrčil jsem nos a zavrčel. ,,Nepopírám, že prsa nejsou úžasný, ale tvůj zadek je libovej." Ušklíbl jsem se a zmáčkl mu penis. Hehe.
Vzdychl jsem tiše a zavřel oči. Takže prsa... Zamručel jsem a kousl se do rtu. Je na holky, tak proč vlastně já?
Pořádně jsem mu ho promnul. Už zase začíná tvrdnout. Bože můj, vážně mu stačí málo. Hehe. ,,Nehraj si na uraženého a pojď mi do ložnice ukázat tvoje prsa." Zašeptal jsem a olízl mu tvář.
Vzdychl jsem a kousl se do tváře. Sakra... Naklonil jsem hlavu. ,, Vždyť žádný prsa nemám..." Zabručel jsem.
Že nemá? ,,Ale máš, prdelko." Ujistil jsem ho a kousl ho. Slezl jsem z něj. ,,Tak pojď." Zvedl jsem se a vytáhl ho na nohy.
Naklonil jsem hlavu Nemám. Ne ty co holky. Našpulil jsem rty a zamručel. Šel jsem teda s ním do jeho pokoje.
Svalil jsem ho na postel a stáhl z něj kraťásky. Penis se mu hned přisál na břicho. Uchechtl jsem se.
Hm? ,,Ka-" vydechl jsem a zrudl. Co... zamručel jsem a ruce si dal na obličej. Bože... Tohle je trapný.
Roztomilé. Usmál jsem se. Otevřel jsem krabici a vytáhl každou příchuť kondomů. ,,Vyber si, kterou chceš." Nařídil jsem mu a já vybaloval lubrikant.
,,Em..." Koukal jsem se na něj a přivřel oči. Hm... Semkl jsem rty a podíval se. Stejně stále nechápu proč jsou příchutě... Vybral jsem jahodu.
Vytáhl jsem lahvičku a sedl si k němu na postel. Hm? ,,Jahody? Máš rád jahody?"
Červenal jsem se a kývl. Stejně to nechápu. Ale když jsem byl v přírodě, tak jsem jako člověk sbíral v lese lesní jahody a jedl. Taky hodně borůvky.
Prohrábl jsem mu vlasy. Kdo mu dal povolení na to být tak roztomilý? Ha?! ,,Už víš, jak se používá?"
Červenal jsem se. Zamručel jsem a sklopil uši. ,,Um... No... N-nechápu ty chutě..." Hlesl jsem.
Uchechtl jsem se. ,,To až si ze mě budeš chtít udělat lízátko." Šťouchl jsem ho do nosu.
Hm? Zamrkal jsem. ,,Proč bych lízal kondom..." Nadzvedl jsem obočí. Kdyby jo. Tak kondom sundám ne? Dobře. No. Nebudu to řešit.
Asi abys to nepolikal? Eh. Nechám to být. Svlékl jsem se jen do trenek a nalehl si na něj. Políbil jsem ho.
Hm? ,,Hm..." Zamručel jsem a zavřel oči. Pokrčil jsem nohy, ruce mu dal do vlasů a polibek jsem mu vrátil.
Otřel jsem se o něj a jazykem mu zajel do úst. Hm. Jeho jazyk je naprosto úžasný.
,,Mnah..." Vzdychl jsem mu do úst a vydechl. Jazykem jsem mu přejel po tom jeho a ruce dal na jeho ramena.
Odtáhl jsem se od něj a nadechl se. Znovu jsem ho prudce políbil. Je úžasnej.
Zamručel jsem a taky se nadechl. Červenal jsem se. Polibek jsem mu opět vrátil a zavrtěl se. ,,Hmn..." Pootevřel jsem oči.
ČTEŠ
Můj Králíček Part 1
ParanormalIzuku, chlapec který nemá domov a je z poloviny králík. Neumí moc číst, psát... Z dětského domova utekl kvůli šikaně a žije v lese, dokud si ho k sobě domu nevezme jeden mladík, Katsuki, obyčejný a úchylný chlapec. Jenže co když zjistí že je ten krá...