,,Asi udělám seznam, co všechno jsi už ochutnal," pověděl jsem ,,moje péro; splněno." Dodal jsem s plnou pusou.
Bral jsem si poslední sushi, které mi před pusou kvůli jeho poznámce spadlo. Zčervenal jsem a nakrčil nos.
Zasmál jsem se a dojedl. Tak tohle se mi povedlo. ,,Copak? Nechutnalo?"
Olízl jsem si rty a nadechl se. ,,Nebudu odpovídat, protože nevím co myslíš." Hlesl jsem a to blbý sushi snědl.
Pokrčil jsem rameny. ,,Myslel jsem, že jsem se zeptal dost jasně." Ale jak myslí.
Přivřel jsem oči a sklopil jedno ucho. Vydechl jsem a opřel se. Zavřel jsem oči.
Odložil jsem krabičku a roztáhl ruce. ,,Pojď sem, ne?" Vím, že se rád mazlí.
Kýchl jsem. Hm? Zvedl jsem k němu pohled a přivřel oči. Proč to vlastně dělá... Vydechl jsem a přisunul se k němu. Objal jsem ho a zavřel oči.
Usmál jsem se a pevně ho sevřel v objetí. Hm. Hlavu jsem si mu zabořil do vlasů mezi uši.
Pousmál jsem se a hlavu měl položenou na jeho hrudi. Vydechl jsem. Tohle je lepší.
Vlasy mu voní po mém šampónu. Divný. Heh. Ale alespoň sem víc patří.
Hm? Sklopil jsem jedno ucho a kýchl si. Asi už půjdu spát. Rukama jsem mu vjel pod tričko na záda a lépe se zvelebil.
Oh. Má studené ruce. ,,Je ti zima?" Zeptal jsem se a víc ho na sebe natiskl.
Hm? Červenal jsem se a obličej si mu do hrudi zabořil. ,,Jen trošku. " Zamumlal jsem.
,,Tak jo." Zvedl jsem se s ním a přesunul se do ložnice. Svalil jsem se s ním do postele a přikryl ho. A to pořádně.
Hm? Zabručel jsem a objal ho. Usmál jsem se. ,,Dobrou." Hlesl jsem a snažil se usnout.
Asi jsem tu uvězněn. Heh. ,,Dobrou, škvrně." Usmál jsem se a pevně ho objal.
Hehe. Můj Kacchan. Usmál jsem se a spokojeně bručel. Po pár minutách jsem usnul.
Aby se mu lépe spalo, začal jsem ho hladit po zádech. Natáhl jsem se a vypnul budík, aby ho ráno netrefilo. Když usnul, dovolil jsem si usnout taky.~ Další den ~
Ráno jsem se vzbudil. Nebolelo mě břicho ale bylo mi neskutečné horko. Potil jsem se a nechci aby se to Kacchanovi hnusilo, tak jsem se trochu odtáhl a odkryl se. Sundal jsem si všechno oblečení, kromě trenek. Bože...
Hm? Co to? Otevřel jsem oči. Proč se svléká? ,,Co se děje?" Zeptal jsem se tiše a rozespale.
,,Chci s tebou spát, tak šaty dolů." Našpulil jsem rty a uchechtl se. ,,Je mi jenom horko..." Zamručel jsem a lehl si. Zavřel jsem oči.
Přivřel jsem oči a šoupl se zpátky k němu. Objal jsem ho kolem pasu. ,,Vždyť je tu chladno." Zašeptal jsem.
Podíval jsem se na něj. ,,Hm? Mně nepřijde chladno." Hlesl jsem a objal mu hlavu. Pousmál jsem se a zavřel oči.
Zabručel jsem. ,,To bude tím, že jsi teplej." Zašeptal jsem a rty se mu otřel o hruď.
Hm... Nakrčil jsem nos. ,,Jo to tak." Hlesl jsem a podíval se na něj. Prohrabal jsem mu vlasy a oči zase zavřel.
Usmál jsem se a na hruď mu dal malou pusu. Jo, je nějak zpocený. Vážně mu musí být horko. To je nějaká králičí věc?
Uvědomuje si, že to co dělá, mě přivádí k šílenství? Ne jakože, že bych začínal být nadržený, ale myslím tím, jakože... No... Prostě ho mám rád a nemůžu ho mít. To je hnusný!
Objal jsem ho pevněji a zavřel oči. Na hruď jsem mu dále dával polibky. Má jemnou pokožku.
Červenal jsem se. Tak proč to dělá..? Vydechl jsem a hladil ho a drbal ve vlasech. To je jedno, může si dělat či chce... Teď se pokusím být rád za to co mám.
Spokojeně jsem vydechl. Ví co s těma rukama ve vlasech dělá. Usmál jsem se a pokračoval v polibkování.
Navíc... Tohle je lepší život než do chvíle co jsem ho potkal. Usmál jsem se a pokrčil nohy. Zavřel jsem oči a pokračoval v tom.
Úplně se uvolnil, jako kdyby se roztál. Heh. Zvedl jsem k němu pohled a dal mu pusu ze zdola na bradu.
I když stále nevím, co si o tom myslet, ale nechám to. Hm? Zamručel jsem a stále ho vískal ve vlasech.
Lehce jsem ho do ní i kousl, ale nakonec jsem se vrátil k práci na jeho hrudi.
Hm... Ale vůbec se mi nechce vstávat. Ani hlad nemám. Je to příjemný, to uznávám. Pootevřel jsem oči a koukal se před sebe.
Lehce jsem ho začal hladit i po zádech a páteři. Vždy jsem nenápadně zavadil o jeho ocásek.
Ha? Hm. ,,Mnh..." Zakvičel jsem a kousl se do rtu. Dostal jsem husí kůži a zase zavřel oči.
Hm? Heh, zajímavý zvuk. Olízl jsem si rty. ,,Hele, ty jsi napůl králík, že jo?" Zamumlal jsem a mokrými rty mu přejel po bradavce.
Zamručel jsem a červenal se. ,,Em... Dalo by se to tak říct..." Hlesl jsem a stále se mu Hrabák ve vlasech. ,,Proč?" Zeptal jsem se.
Prsty jsem mu promnul ocásek. ,,Co když vrhneš malý králíky?" Zeptal jsem se a na bradavku přiložil jazyk.
Vydechl jsem a polkl. ,, Č-četl jsem si o tom a nemůžu. Ma-maximálně hybrida a nebo člověka..." Zamumlal jsem mu do vlasů.
,,Co všechno jsi četl?" Ptal jsem se dál a i nadále si hrál s jeho ocáskem a bradavky.
Tohle mi dělá schválně... Zamručel jsem a zavrtěl se. ,,Těhotný budu m-měsíc a půl. Jinak zbytek je skoro stejný jako u žen..." Zamumlal jsem zase do vlasů
Zarazil jsem se, ale hned pokračoval. Měsíc? No, to bude rychlý jak jízda na horský dráze. Bože.
Zarazil se. Jo. Je to moc rychlý... Vydechl jsem a koukal se před sebe. Prohrabával jsem mu vlasy a usmál se. Ale nevadí. Nebude to přece taková věda...
Oh, počkat. Hybrid, zkoumání, laborka. Odtáhl jsem se a koukl na něj. Nadechl jsem se, že se zeptám, ale nakonec jsem mlčel. Nebudu ho děsit i když mě to zajímá a vyřešit to muset budeme. Kdo mu za ten měsíc pomůže, když je tu sakra velký procento, že je pak oba pošlou do laboratoře? Zpátky jsem si lehl a pevné ho objal. Dal jsme mu pusu na klíční kost.
Hm? Co se děje? Zamručel jsem a zamrkal. ,,D-děje se něco..?" Hlesl jsem a podíval se na něj zvědavě.
Zavrtěl jsem hlavou a dal mu pusu na krk. ,,Ne, nic, všechno je v pořádku." Ujistil jsem ho. Malá lež mu teď neublíží.
Naklonil jsem hlavu na stranu. Uvědomuje si, ze po tamto mu moc nevěřím ani v tom co říká? Vydechl jsem. Dobře. Nechám to být. ,,D-dobře..." Hlesl jsem a koukal se na jeho vlasy.
Pevně jsem ho chytil a přetočil se s ním na záda, takže leží na mě. ,,Měl bych ti jít udělat snídani."
Uh. Rukama jsem se opřel o jeho hruď a podíval se na něj. ,,Em. Jestli máš hlad, tak jdi. Ale já budu jíst asi až potom..." Podrbal jsem se na zátylku. Eh... Navíc jsme se vzbudili dost brzy. Venku je ještě trochu tma. Kolik sakra je?
Hm. ,,Tak si dáme až potom." Rozhodl jsem a ruce si spojil nad jeho zadkem a těsně pod ocáskem. Asi mi vybudoval fetiš na uši a ocas.
,,H-hm..." Zamručel jsem a obličej si mu zabořil do hrudi. Zavřel jsem oči a zavrtěl se.
,,Děje se něco?" Zeptal jsem se. Včera na mě byl ještě nasranej. Ale nestěžuji si. Jsem strašně rád.
Hm? Zakroutil jsem hlavou. ,,Ne." Hlesl jsem a vrtěl ocáskem. Sklopil jsem obě uši a jen na něm ležel.
ČTEŠ
Můj Králíček Part 1
ParanormalIzuku, chlapec který nemá domov a je z poloviny králík. Neumí moc číst, psát... Z dětského domova utekl kvůli šikaně a žije v lese, dokud si ho k sobě domu nevezme jeden mladík, Katsuki, obyčejný a úchylný chlapec. Jenže co když zjistí že je ten krá...