15 🐰 ~ Heat a těhotenství

3.5K 191 20
                                    

Zvedl jsem se a počítač znovu zapnul. Začal jsem hledat znovu. Našel jsem o chlupáčovi další stránku.

Usušil jsem se a zase si oblékl to tričko. Pak jsem přišel do kuchyně a vzal si mrkve. Pak jsem se vrátil za ním do pokoje. Hm? ,,Co děláš?" Hlesl jsem.

,,Hledám tě a našel." Pověděl jsem mu. Tady je toho víc. Hm. ,,Vypadá to, že jako králík jsi byl vypasenej pořád."

Hm? Víc? Sedl jsem si o němu a začal chroupat mrkev. Aha. ,, Mám prostě rád jídlo." Zamumlal jsem a opřel se. Koukl jsem se mu do počítače.

,,Jo, máš?" Toho bych si nevšiml. Zasmál jsem se. ,,Cucá si ucho, když spí." Citoval jsem. Pane bože.

Zabručel jsem a poslouchal ho dál. ,,To dělám, ale jen když se mi zdají sny." Hlesl jsem. Teď se mi poslední dobou nic nezdá, takže proto ne.

,,Jak roztomilé." Utrousil jsem a hledal dál. Tak. Co asi ještě zjistím? Oh. ,,Ty jsi na kluky?"

Zabručel jsem a nafoukl tváře. sledoval jsem dal a poslouchal. Eh... ,,Em... Ne ne na holky." Zalhal jsem a sklopil jedno ucho. Určitě ví že jsem ale i kdyby ne, určitě bude znechucený...

,,Tady je napsaný, že tě vzrušujou chlapy." Ukázal jsem mu a koukl na něj. Co to má s ksichtem?

,,Eh..." Zabručel jsem a našpulil jsem rty. ,, Čti dál." Podíval jsem se na jinám. No tak jo. Zabručel jsem. Jak se tohle zjistilo? Ani nevím.

Takže se stydí. No, šťourat se v tom nebudu. Pokračoval jsem ve čtení. ,,Máš citlivej ocas a uši," zamumlal jsem ,,to už jsem zjistil."

Povzdechl jsem si. No co už. Pololehl jsem si a zakryl se. ,,Hm. Dál." Hlesl jsem a podíval se. Zajímá mě všechno co tam bude.

,,První zkoumaný králičí hybrid." Četl jsem dál zajímavé věcí. Nic moc teda. Heat? ,,Co je heat?"

Hm? Hm... Pokud si dobře pamatuji, tak je to... Zčervenal jsem. Bože. To co se mi děje každý měsíc? Tak tomu se říká takhle? Já to zapomněl... ,,Em. To neřeš..." Podrbal jsem se na zátylku. ,,Co je tam dál?"

Hm? Vypadne ven? ,,To máš nějaké období, kdy musíš venku dva dny v kuse žrát trávu?" Zeptal jsem se a letmo na něj koukl. Tady se vážně nechytám.

,,To neřeš. Jen na dva dny odejdu." Hlesl jsem. Jako člověk to je nesnesitelné ale když jsem jako králík, tak to přežít jakžtakž jde. Myslím že bych to měl mít ke konci měsíce a nebo na začátku. ,,Kolikátého je?" Zeptal jsem se.

,,Dvacátého sedmého." Odpověděl jsem mu. Tak a teď jsem se ale ztratil úplně? Pomoc?

Sakra. Dobře takže brzy. Až to ucítím vypadnu. ,, Děkuju. Tak? Co je tam dál napsané?" Hlesl jsem a podíval se. Ani nechápu proč ten heat mám.

No. Co ještě zní zajímavě? Em. ,,Hodně věcí, ale to už není tak cool." Oznámil jsem mu a počítač zaklapl.

Hm? ,,Jo dobře a díky že jsi si našel čas." Podrbal jsem se na zátylku. Moc jsem se nedozvěděl, ale i tak alespoň něco no.

,,Však to nic nebylo, klidně si ten počítač půjč a hledej." Sdělil jsem mu a znovu si lehl. Můžu teď už zase spát?

Fakt? Usmál jsem se. Třeba ještě něco najdu. ,, Jasně. Díky. Klidně spi." Vzal jsem si notebook a sedl si na zem aby mohl ležet. Notebook jsem si položil na stehna a otevřel ho.

Přetočil jsem se na bok, objal deku a snažil se spát. Hm. Zajímalo by mě, jestli najde něco víc než já.

Hned jsem začal hledat. Samozřejmě to šlo pomalu s tím na jaké úrovni jsem, ale i tak jsem hledal a koukal na různé stránky a četl pomalu. Opravdu pomalu jestli něco najdu.

Jeho pomalé ťukání do klávesnice mě nakonec uspalo.

Hledal jsem snad hodinu a půl. Našel jsem pár blbostí které už stejně vím. Už mě z toho i pálí oči. Zamrkal jsem a protřel si je. Ještě jedna stránka která je nově udělaná. Hm... Takže se za posledních sedm let objevili další hybridi. Společné věci všech hybridů. Kliknout. Hm... Proměna na konkrétní zvíře, citlivost a zvyky zděděna ze zvířat, Heat a k Heatu těhotenství. Počkej. ,,Já můžu být těhotný?!"

Vzbudil mě jeho pronikavý hlas. Hodil jsem po něj polštář. ,,Psšst, řídím." Zahuhlal jsem v polospánku.

Zabručel jsem a polštář mu hodil do obličeje. Vstal jsem a i s notebookem přišel do kuchyně a sedl si ke stolu. Začal jsem si o tom číst víc.

Ah. Zpátky k mému pěknému autíčku a kozaté blondýnce.

Hm... Heat vím co jsem. Jsem prostě nadržený a nepřestane to dokud nebudu uspokojen. Ale to že si ulevím nepomůže. Pokud jde o těhotenství. Mimo heat je malá pravděpodobnost. Snad jen jedno procento. Během Heatu je 99 procent že otěhotněním... Povzdechl jsem si. To je novinka tohle to.

Už potřebuju víkend, alkohol a sex. Tohle je strašně dlouhý a ještě hlídám králíka.

Vydechl jsem a vstal. Vrátil jsem se do jeho pokoje a notebook zaklapl.  Hm? Furt spí. Já mám opravdu líného panička. Povzdechl jsem si a vzal si z jehe skříně čepici. Zakryl jsem si uši, vzal si kraťasy a šel jsem ven

Klaply dveře. Kam šel? Sedl jsem si a rozhlédl se. Ne, neutekl. Jinak by se mnou v první řadě neztrácel čas a už vůbec by mi nepral. Zvedl jsem se a šel udělat něco k jídlu.

Mám chuť na sladké... Zabručel jsem a procházel se. Dneska je celkem hezky ale za chvíli asi bude foukat silný vítr. Cítím to. Jen jsem se procházel a uviděl kočky... Zmije! Ty mrchy nesnáším když se mě nějaký pokusili zakousnout.

Můj Králíček Part 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat