156 🥦🍼💥 ~ Zvoraný začátek

787 63 12
                                    

Stáhl jsem si ho k sobě a pořádně ho políbil. Chutná jako sýr. Divný.

Přivřel jsem oči a zamručel. Sladkosti jsem položil a objal ho rukama kolem krku. Zavřel jsem oči a polibek mu vracel.

Chytil jsem ho za boky a přitáhl si ho na klín. Lehce jsem ho kousl do rtu. Pevně jsem ho na sebe natiskl. Po chvíli jsem se odtáhl a podíval se mu do očí.

Nohy jsem si natáhl za něj a ruce mu dal na tváře. Olízl jsem si rty. Vydechl jsem a otevřel oči.

Usmál jsem se a ruku mu položil na tvář. Palcem jsem mu přejel po rtech a vydechl.

Hm? Přivřel jsem oči a pootevřel pusu. Oči jsem následně opět zavřel a zase se mu přitiskl na jeho měkké rty.

Usmál jsem se a vecpal se mu jazykem do úst. Hm. Miluju ho. Sakra.

Zamručel jsem a vydechl mu do úst. Jazykem jsem mu přejel po zubech a pak ho lehce kousl do horního rtu. Ruce jsem položil na jeho boky.

Pomalu jsem se s ním položil a převalil ho pod sebe. Teprve teď jsem ho začal líbat pořádně.

Vydechl jsem a zavrtěl se. ,,Hmnm..." Zamručel jsem a polibky mu začal oplácet a pak ho kousl do rtu.

Levou rukou jsem ho chytil za zadek a ušklíbl se. Prsty jsem mu lehce tahal za ocásek.

Vydechl jsem víc, zakňučel a kousl se do rtu. Ts. Prsty jsem mu vjel do vlasů a začal ho ve vlasech drbat a hladit.

Neodolal jsem a rukama mu zajel pod trenky. Miluju tu jeho malinkou sedínku.

Zamručel jsem. Myslel jsem, že to nechce. A nebo si zase jenom hraje. Proč mě takhle trápí... Kousl jsem ho do rtu a odtáhl se.

Trhaně jsem vydechl a s přivřenýma očima se na něj podíval. ,,Copak?" Hlesl jsem bez dechu.

Vydechl jsem. ,,Em... Co chceš?" Hlesl jsem a přivřel oči. Olízl jsem si rty.

Zamrkal jsem. ,,Co co chci?" Zeptal jsem se. Teď nechápu.

Ach bože. Tak já se taky zeptal dobře no. ,,Proč to teď děláš a co chceš." Zabručel jsem.

Hah? ,,Um, mám to snad zakázaný?" Říkal něco, když jsem ho nevnímal, nebo co?

,,Vždyť jsi říkal že nic nebude." Zabručel jsem. A jestli si chceš jen hrát, tak to ať se mnou nepočítá. Vydechl jsem a olízl si rty.

Cože? ,,Co? Kdy jsem něco takového řekl?" O čem to zase mluví?

,,Em. Ve vaně." Nadzvedl jsem obočí. To jako už začíná být sklerotik? Tak to mě picni. Uchechtl jsem se.

Nakrčil jsem nos a obočí. ,,To jsem ale neřekl!"

,,Řekl jsi na to, co by jsme mohli dělat potom, že tě napadlo něco nevhodného a já řekl klidně a ty pak, že 'To ne.' zamručel jsem. Štěká jak pes. Uchechtl jsem se.

Chytil jsem ho za nos a zatahal. Had! ,,Ale tohle jsem nemyslel!" Tak je úplně na hlavu?! Já a říct ne na sex? Zná mě?

Zamrkal jsem. ,,Eh..." Em co? Podrbal jsem se jedním prstem na tváři a podíval se jinám. ,,Um am... A co jsi myslel?" He he eh...

Odfrkl jsem si a našpulil rty. ,,To už je teď jedno, ne?" Nadzvedl jsem líně obočí.

Povzdech jsem si. Užívá si to se mnou no... ,, Promiň." Hlesl jsem a dal mu pusu na nos. Chytil jsem ho za tváře, pak mu dal pusu na čelo, na bradu a pak ho políbil.

Můj Králíček Part 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat