- Takže ahoj. Toto rpg je extra dlouhé a původně bych zbytek dala do poslední kapitoly, jenže to už je moc dlouhé. bylo by to přes 25K slov, což je tak 20 kapitol tohoto příběhu. Možná víc. Takže toto není konec xD Pokračování tohoto Rpg najdete na mém profilu jako Můj králíček Part 2
Pro ty co tu nejsou nový a čtou to furt: Poslední kapitolu co jste četli 199 jsem v tom případě zkrátila, takže to co bude v téhle kapitole jste už možná četli v přechozí kapitole xD
Btw: On tu furt někdo je? xD
.
Dal jsem mu pusu na čelo. ,,V pořádku?" Zeptal jsem se a opatrně z něj vystoupil.
Zamručel jsem a kývl. ,,Jo jo dobrý." Vydechl jsem a hlavu si mu položil na rameno.
Opět jsem ho vyčistil a následně vypnul vodu. ,,Půjdeš si schrupnout, co?" Hádal jsem. Musí být úplně mimo. Posadil jsem ho na ručník na pračce, vzal osušku a osušil ho.
Em. Jakože bude mi třicet a ještě mě suší on. Přivřel jsem oči. ,,Kecy. Nejsem už puberťák, abych po tomhle šel spát." Zabručel jsem. Možná jsem unavený, ale to nic neznamená. ,, Pomůžu ti s obědem."
Nadzvedl jsem obočí a opatrně mu osušil ouška. ,,Vážně? Jako minule, kdy jsi usnul ve stoje opřený o ledničku?" Zavzpomínal jsem. Mě to nevadí, rád se o něj starám.
Em... ,,To bylo víc kol a všechny ve stoje!" Bránil jsem se a podíval se jinám. To je prevít!
Uchechtl jsem se a dal mu pusu. ,,Dobře, dobře." Rezignoval jsem a taky se osušil. Ručníky jsem pověsil na šňůru nad vanou a pomohl Izuku dolů z pračky.
Přivřel jsem oči a vydechl. Šel jsem do ložnice abych si oblékl trenky. Jo. Když jsem usnul. Byli to čtyři nebo pět kol a všechny byli ve sprše. Odvážel děti a já si chtěl dát zrovna ledovou sprchu.
Šel jsem za ním a cestou ho pleskl přes zadek. Muhehe. Ze skříně jsem si vytáhl trenky a oblečení, do kterého jsem se oblékl. ,,Takže, co by sis dal?"
Cukl jsem s sebou a nafoukl tváře. Vzal jsem si trenky a kraťasy. Oblékl jsem se. ,,Nevím. Třeba rámen."
Hm. Opřel jsem se o skříň. ,,Nechtěl bys radši katsudon?" Navrhl jsem. Musím nakoupit, ale co.
Hm? Podíval jsem se na něj. ,,Nemáme tady na to ale věci." Řekl jsem. Jako ano dal bych si, ale tak co.
Usmál jsem se a prohrábl mu vlasy. ,,Tak si jdi něco pustit, dojedu mezitím rychle nakoupit." Zašeptal jsem mu u rtů.
Kývl jsem. ,,Jo. Vezmu si pití a pustím si film." Usmál jsem se, dal jsem mu další pusu a šel do kuchyně si pro něco k pití.
Snažil jsem se být sexy, asi to moc nevyšlo. Pf. Uchechtl jsem se a vzal si mikinu. Odešel jsem do chodby a obul se. Čapl jsem klíče a peněženku. ,,Tak já jdu!"
,,Dobře. Hlavně opatrně." Usmál jsem se a otevřel lednici. Zívl jsem a podrbal se na břiše. Vzal jsem si lahev pití a lednici zavřel.
Nasedl jsem do auta a odjel do centra. Nakoupil jsem vše potřebné a něco navíc. Hlavně ňamky pro Izu a děti. Na cestě domů jsem se sekl v zácpě, takže jsem zavolal svému doktorovi. Může si na mě udělat čas dneska večer nebo až příští měsíc. Dobře. Takže to beru dneska. Izuku by si uhryzal nehty, kdyby musel čekat.
Přišel jsem do obýváku a zapnul televizi. Zapnul jsem tam nějak film a který právě začal a koukal se. Nebyl tak špatný ale nic pro mě. Vypil jsem tu lahev, došel si na záchod a vrátil se. Pak už jsem jen koukal na film.
ČTEŠ
Můj Králíček Part 1
خارق للطبيعةIzuku, chlapec který nemá domov a je z poloviny králík. Neumí moc číst, psát... Z dětského domova utekl kvůli šikaně a žije v lese, dokud si ho k sobě domu nevezme jeden mladík, Katsuki, obyčejný a úchylný chlapec. Jenže co když zjistí že je ten krá...