,,Hnm..." Zakňučel jsem a začal vzdychat. Pootevřel jsem oči a svalil ho na záda. Odtáhl jsem se a sedl si mu mezi nohy. Vzal jsem si jeho chloubu a dal si ji do úst. Olízl jsem mu ho.
Co-to-dělá?! Pokrčil jsem nohy a snažil se z návalu slasti vzpamatovat. Co to má sakra s jazykem? O tom, že i ten má jako králík, nepadla řeč! Bože můj.
Chytil jsem mu ho a začal hýbat hlavou a u toho jsem mu ho lízal a sál. Pak jsem mu olízl kořen, podbřišek a připlazil se k jeho puse. ,, Udělej to Ka-cchan... " Šeptl jsem. Políbil jsem ho.
Ha? Co mám udělat? Já do něj nic jiného krom prstů strkat nebudu! Ale pusu mu dát můžu. Chytil jsem ho za vlasy a prudce políbil. Nacpal jsem se mu do úst a hned začal dominovat jeho šikovný jazýček.
,,Hm..." Chytil jsem ho za tváře a jazykem putoval po jeho puse. Zároveň jsem se o něj začal třít. Jednou rukou jsem pak chytil jeho úd. ,, Máš ho tvrha-dého... Opravdu ne-nehchceš...?" Zašeptal jsem a vydechl. Namířil jsem si ho na vstup.
Bože ne! Chytil jsem ho za zadek a natiskl na sebe tak, aby nedosedl. Klepla by ho pepka až by přišel k sobě. Raději jsem ho znovu políbil a strčil do něj prsty. Postarám se o něj i bez úplného sexu.
Zakňučel jsem a odtáhl se od něj. Prsty jsem mu vyndal. ,,Kah-cchan prosím..." Vydechl jsem a koukal se mu do očí. ,,Moc to chci..."Kousl jsem ho do bradavky.
,,A po heatu, budeš stejného názoru?" Zeptal jsem se vážně a zatahal ho za vlasy. Vím, že mi stejně neodpoví podle pravdy.
,,Budu... Ka-cchan. Chci tě..." Olízl jsem mu bradavku a přesunul se na jeho krk. ,, Už ha-o do mě str-ahč... Vydechl jsem a olízl mu ucho. Přejel jsem mu po údu.
Nope! Tohle ne. Vytrhl jsem se mu a znovu ho chytil tak, aby při nejhorším nedosedl. Pane bože. Opět jsem do něj strčil prsty. Musím odolat! Nemůžu si dovolit, aby mě nesnášela další osoba!
Vzdychl jsem a zmáčkl mu bradavky. ,,J-jsi zlý. Proč to se-ah-mnou ne-chceš dělat...? Ne..aah-jsem ti dost do-dobrý? Ta holka byla lepší? Ž-žárlil jsem..." Zakňučel jsem a otřel se o něj.
Cože? Žárlil? Jako vážně? Proto se choval jako kretén? Proto jsem sakra musel měnit to blbý povlečení, který je teď stejně mokrý od něj? Přetočil jsem se s ním a zalehl ho. Prohrábl jsem mu vlasy a zaklonil hlavu. Olízl jsem mu krk. ,,Žárlil jsi?" Třeba zjistím něco víc.
Vydechl jsem a napnul se. Zavrtěl jsem se. Pootevřel jsem pusu a přivřel oči. Já už to strašně chci... ,,J-jo... Vy-aah...hledával jsem si... to, ah-bych to věh-děl jistě..." Zamumlal jsem a ruce dal na jeho záda. Zakňučel jsem
Začal jsem ho kousat a cucat. ,,Chtěl jsi, abych vyšukal duši tobě a ne jí?" Ptal jsem se a začal se o něj třít. Pojďme ho znovu udělat.
Vzdychl jsem. ,,Aah-ano..." Vydechl jsem a začal vzdychat. ,, Už ho taah-am zah-suň..." Zakňučel jsem a prohl se. ,, Kah-cchan..." Chytil jsem ho za vlasy a kousl se do tváře.
Uchechtl jsem se. Tohle mě i docela baví. ,,Chceš abych tě tvrdě vojel, dokud nebudeš nepřítomně slintat?" Zeptal jsem se a přejel mu přes uši.
Zakňučel jsem. ,,Ah-le hned .. J-já už to neh-vydržím..." Vydechl jsem a chytil ho za záda. ,, Pro-aah-sím..." Vydechl jsem mu do ucha.
Ruce jsem přesunul na jeho zadek a pořádně ho pleskl. ,,Na něco jsem se ptal." Stejně si stojím za tím, že ho odpanit nemůžu. Jo, jsem z něj tvrdej, nevím proč, ale nemůžu. Co mám dělat?
Cukl jsem sebou. ,,T-to bolí... Jeah-stli ne-nechceš tak o-dejdi... " Vydechl jsem a nohou mu zmáčkl rozkrok. Kousl jsem ho do krku. ,,Chci to..." Zakňučel jsem.
Zabručel jsem. Fajn. Tohle je už moc i na mě. Odtáhl jsem se a sedl si na paty. Za stehna jsem ho k sobě přitáhl. Chytil jsem naše obě erekce a začal po nich rychle přejíždět. Lepší pocit tomu dodával, jak se třely o sebe.
,, Já-aah...ho chci v-ah-e mně..." Zakňučel jsem a přetočil ho pod sebe. ,,Neh-buď na mě zlý..." Vydechl jsem a chytil ho za úd. Dal jsem si ho k zadku a strčil si tam špičku. ,, P-prosím..." Políbil jsem ho.
No, a jeho panictví je ta tam. Zavrčel jsem a pánví pohnul proti němu. Vjel jsem do něj až po kořen. Opět jsem se s ním přetočil a rovnou začal přirážet.
Zavzdychala jsem nahlas a spadl na záda, když se přetočil. Ruce jsem dal na jeho záda a zaklonil hlavu. Začal jsem hned pravidelně vzdychat.
A najednou mlčí. Pf. Zrychlil jsem na maximum. Jako panic má mnohem menší výdrž, takže si toho můžu dovolit víc.
,,Kaah-ha-cchan...aah..." Vzdychal jsem a zavřel oči. Rukama jsem se chytil deky a prohl se v zádech. ,,Aahg..." Vzdychl jsem a udělal se.
Ah. Udělal se. Dost rychlý. Vystoupil jsem z něj a zvedl se. Lehce jsem si mu sedl na hrudník. ,,Otevři pusinku." Nařídil jsem mu a chytil si tepající erekci. Začal jsem si po ní přejíždět.
Konečně... ,,Ha..." Vydechl jsem a pootevřel oči. Hmm? Nadechl jsem se a nadzvedl svou hlavu. Otevřel jsem pusu a zavřel jsem oči.
Netrvalo to dlouho a udělal jsem se mu do pusy. Zaklonil jsem hlavu a zavzdychal. Bože. Tohle je fakt něco. Vážně tenhle heat u něj trvá dva dny? Vždyť musí být vyšťavený.
Hm? Hm... ,,Tepvé haa..." Hlesl jsem a spolkl to. Vydechl jsem a zavřel oči. Olízl jsem si rty a vydechoval. Jsem unavený...
Slezl jsem z něj a sedl si vedle. Hm. Na to, že říkal, že to trvá celé, už nevím, dny, je dost rychle uspokojen. Takže, heat je pryč?
Zabručel jsem a zavřel oči. Ruce jsem roztáhl na strany a snažil se usnout. No. Bylo to rychleji než jsem čekal a už jsem spal až do dalšího dne.
Usmál jsem se, když usnul. Pohladil jsem ho po tváři a zvedl se. Vzal jsem kapesníky a od všeho ho utřel. Já sám jsem se odebral do koupelny a dal si rychlou sprchu. No, nakonec tak rychlá nebyla. Stál jsem pod proudem vody, hlavou opřený o kachličky. Co jsem to vyvedl?
Vylezl jsem a osušil se. Došel jsem se do pokoje obléct. Sedl jsem si na židli a sledoval ho, ale jen chvíli. Nakonec jsem se odebral do obýváku a lehl si na matraci. Usnul jsem, ale dost těžko. Zítřejší ráno bude těžké.
ČTEŠ
Můj Králíček Part 1
ParanormalIzuku, chlapec který nemá domov a je z poloviny králík. Neumí moc číst, psát... Z dětského domova utekl kvůli šikaně a žije v lese, dokud si ho k sobě domu nevezme jeden mladík, Katsuki, obyčejný a úchylný chlapec. Jenže co když zjistí že je ten krá...