Kousl jsem si do toustu a už slyšel klíče v zámku. Máma. Polkl jsem a doběhl do chodby. Máma táhla tu zábranu. Super!
Hm? Přišla jeho máma. To znamená, že si dneska Natsumi vezme? Natsumi dojedla, tak jsem lahvičku odložil a položil na postel. Svlékl jsem jí a dal novou plenku. Rovnou jsem ji oblékl, vzal si ji na sebe a šel za nimi.
Vzal jsem si to od ní. ,,Díky, jsi záchrana," poděkoval jsem jí ,,přijdu si tu jako debil, kterej má jen peníze." Zamumlal jsem a táhl to do ložnice. Slyšel jsem, jak se máma zasmála. ,,Katsuki, oba víme, že jsi idiot s penězi."
Eh... Takhle to od mě vyznělo..? Sklopil jsem uši a přišel tam. Hm? ,,Co to je?" Hlesl jsem. ,,Dobrý den." Podíval jsem se pak na jeho mamku.
Koukl jsem na Izu. ,,Něco, co udrží Natsumi v postýlce." Oznámil jsem mu a dotáhl to do ložnice. Nechal jsem Izuku, Natsumi a mámu samotné.
Hm... Jo? Aha. No dobře. Usmál jsem se a přešel k jeho mámě. ,,Nemusela jste jezdit zbytečně. Já bych udělal něco jiného. Podal jsem ji Natsumi, protože vypadalo, že si ji chce pochovat. Ani bych se nedivil, kdyby zavolala za měsíc Kacchanovi, že bude mít sourozence. Em...
Nějak jsem to na tu postýlku nasadil, přeci jen, tohle je novej typ. Heh. Snad to bude držet. Tak jo! Můžu za těmi třemi.
,,Mohla bych si ji vzít na dva dny?" Zeptala se a já pokrčil rameny. ,,Mně to nevadí. Záleží na Kacchanovi." Uchechtl jsem se. ,,Udělám vám kafe." Hlesl jsem a šel do kuchyně, kde jsem ji udělal kafe.
Co záleží na mě? ,,Copak já ti nestačil?" Zeptal jsem se a Natsumi si vzal. Objal jsem jí. Ať si pořídí vlastní!
Udělal jsem ji kafe a položil ho na stůl. Otočil jsem se na patě a přišel za nimi? Hm? Podíval jsem se na Kacchana a uculil se. Bože to je sladký. Uchechtl jsem se a usmál se.
,,Natsumi je na rozdíl od tebe roztomilá a hodná!" Opáčila. To jako pardon?! Já byl hodný dítě- fajn, byl jsem jen to dítě. Ale i tak! ,,Pořiď si teda vlastní!"
Natsumi je moje!Vydechl jsem. ,, Nemyslíš, že jsi trochu krutý? Je to tvoje máma" Nadzvedl jsem obočí. Ale neříkám, je to hezký. Usmál jsem se. ,, Máš kafe na stole." Řekl jsem jí.
Máma je s tímhle v pohodě. ,,Katsuki, buď mě přestaň štvát, nebo prohlásím, že jsi prasklá guma." Zamrkal jsem. Ha. ,,V tom případě se z nehod v téhle rodině rodí fešáci." Koukl jsem na Natsumi. Odkašlal jsem si. ,,Máš v kuchyni kafe a přestaň mě nutit myslet na to, že jsi musela mít s otcem minimálně jednou sex." Dodal jsem, abych to tak nějak sejvnul a zmizel jí z dohledu.
Povzdechl jsem si, naklonil hlavu a vydechl. Bože bože... Otočil jsem se a šel do kuchyně, kde jsem si sedl a hlavu si podepřel rukama. Ti dva mají dobrý a zajímavý vztah... Závidím jim... Zavřel jsem oči.
Malou jsem v obýváku posadil do houpačky, podal jí plyšáka a začal jí houpat. Přišel jsem do kuchyně za Izu a mámou.
Je pravda, že mámu jsem viděl jednou v životě. Teda jakože mimo v nemocnici. A táta? Toho vlastně nesnáším. Zabručel jsem a podíval se na Kacchana, který přišel.
Máma pila kafe. Hm. Přišel jsem k Izu a ruce mu dal do vlasů. ,,Co máš s tím tvým ksichtíkem?" Vypadá smutně.
Vydechl jsem. Kdyby mě chtěla, tak bych zůstal u ní a postavila by se tátovi. No. Nebudu řešit mámu. Teď mám svoji rodinu a Natsumi nikomu nedám. Jo. Je naše. Zavřel jsem oči.
Hm? Zatahal jsem ho za tvář. ,,ZouZou." Houkl jsem na něj.
,,Zo-co?" Otevřel jsem oči a zvedl k němu pohled. Oh. Co říkal? Nevnímal jsem. Eh. Protáhl jsem se, vydechl a zvedl se.
Protočil jsem oči. ,,Jdi si lehnout, ještě napůl spíš." Zatahal jsem ho za ucho.
,,Mňah." Našpulil jsem rty a ucho si vzal. ,,Nespím. Jen jsem přemýšlel." Zahuhlal jsem. ,,Jdu si dát sprchu." Zasunul jsem židli. Chytil jsem si bradu, ruku si podepřel druhou a šel. Hm... Budu dobrý rodič. Snad.
Nadzvedl jsem obočí. ,,To tě to myšlení tolik vyčerpává?" Dneska je divnej.
Ne to ne... Nejsem unavený. Možná trochu. Zabručel jsem. Jeho máma je úžasná. Natsumi bych ji klidně svěřil. Usmál jsem se a vešel do pokoje. Vzal jsem si tričko, trenky a kraťasy. Pak jsem šel do koupelny. Sundal jsem si kraťasy na spaní, dal si je na věšák, na uši jsem si dal ty čepky a vlezl si do sprchy.
Udělal jsem si kafe a sedl si k mámě. No. ,,Kdy půjdeš?" Zeptal jsem se mámy. ,,Až dospěješ."
Hm... Opřel jsem se o kachličky a přemýšlel. Po až čtvrt hodině, jsem se odhodlal umýt a rovnou si umyl i vlasy. Vylezl jsem ze sprchy a usušil si i vlasy. Sundal jsem si to z uší a zatřepal hlavou.
Zamručel jsem. Hm. ,,Super, to aby sis tu ustlala na gauči." Oznámil jsem jí a upil si kafe.
Oblékl jsem si trenky, tričko a kraťasy. Pak jsem vyšel z koupelny a šel do obýváku, kde jsem si klekl k Natsumi a usmál se. Zase je králík... Vydechl jsem a vstal. Šel jsem do kuchyně.
Otočil jsem se na Izu. ,,Už jsem myslel, že ses v tej sprše roztekl." Utrousil jsem.
Přišel jsem do kuchyně a vzal si lízátko. Místo snídaně nu. ,,Ne." Obal jsem vyhodil a lízátko si dal do pusy. Opřel jsem se o linku. Hm... Co budu dneska dělat?
Otočil jsem se na Izu. ,,Už jsem myslel, že ses v tej sprše roztekl." Utrousil jsem.
Přišel jsem do kuchyně a vzal si lízátko. Místo snídaně nu. ,,Ne." Obal jsem vyhodil a lízátko si dal do pusy. Opřel jsem se o linku. Hm... Co budu dneska dělat?
Ts... ,,Vždyť brzy bude oběd." Povzdechl jsem si. No ale co teď a tím lízátkem? Obal jsem vyhodil. Hm... Vzal jsem pytlík a lízátko dal na to. Z lednice jsem si vytáhl mléko a z linky cereálie. Nalil jsem si mléko do misky a do toho vysypal cereálie.
Usmál jsem se. ,,Vidíš, že to jde." Pochválil jsem ho.
Zabručel jsem. Nevšiml si, že jsem dal první mléko. Uchechtl jsem se a vzal si tu misku, lžíci a sedl si ke stolu. Začal jsem teda jíst. Dal jsem si jich málo, abych měl místo na lízátko.
Dopil jsem kafe a zvedl se. Prohrábl jsem mu vlasy a hrnek položil do dřezu. Tak. Co teď?
Dojedl jsem po chvíli svoje cereálie. Vstal jsem, misku odnesl a vzal si zase lízátko. Dal jsem si ho do pusy a opřel se o linku. Hm...
Koukl jsem na mámu a na Izuku. Hm. Chytil jsem Izuku kolem pasu a pohled opět stočil na mámu. ,,Už jdeš?"
Hm? ,,Nejsi trochu krutý?" Nadzvedl jsem obočí. ,, Stejně vám ale závidím." Zahuhlal jsem s lízátkem, sklopil uši a zavřel oči. Co dneska budu dělat?
Nadzvedl jsem obočí. Hah? ,,Krutej? Ta babizna je krutá na mě!" Ohradil jsem se. V tu chvíli jsem to schytal lžičkou do hlavy.
Vyndal jsem lízátko a podíval se na něj. Hm? ,,Pfh..." Zasmál jsem se a ruku si dal přes pusu. Bože... Chci takovou mámu. Utřel jsem si slzu a vydechl. No jo. Lízátko jsem si dal zpět do pusy.
Pleskl jsem ho přes ucho a promnul si bolavé místo. Au. Bába jedna! Matka se zvedla a do dřezu dala prázdný hrnek.
Zakňoural jsem a ucho si chytil. Nafoukl jsem tváře. Pf! Protáhl jsem se a šel z kuchyně do obýváku se podívat na Natsumi.
Uchechtl jsem se a i já a máma jsme se přesunuli za Natsumi.
ČTEŠ
Můj Králíček Part 1
FantastiqueIzuku, chlapec který nemá domov a je z poloviny králík. Neumí moc číst, psát... Z dětského domova utekl kvůli šikaně a žije v lese, dokud si ho k sobě domu nevezme jeden mladík, Katsuki, obyčejný a úchylný chlapec. Jenže co když zjistí že je ten krá...