116 🐶🐰 ~ Vana a alkohol

821 67 45
                                    

Cukl jsem uchem. Proč jde za mnou? Chce si do sprchy honit. ,,Nemusíš za mnou chodit idiote. Jdi si honit. Já jsem v pohodě." Snad si nemyslí, že jsem teď hned na dně. Trochu mě to zklamalo, ale byl jsem zklamaný víckrát, takže mi to nevadí. Bože. Lehl jsem si přes celý gauč na břicho a vzal si ovladač. Začal jsem projíždět kanály, jestli alespoň něco nedává. Alespoň něco musí. K čemu ty televize jinak jsou ne?

Protočil jsem oči a zastavil se. ,,Tak pardon, že se starám!" Rozdohil jsem ruce a otočil se. Došel jsem si pro trenky, zkontroloval Natsu-chan a zmizel v koupelně. Pf. Idiot.

Ah... Povzdechl jsem si a obličej si zabořil do gauče. Bezva. A teď je nasraný. Vydechl jsem. Stará se teď zbytečně. Je to od něj ale milé. Je to idiot. Sklopil jsem uši a pustil tam nějaký seriál. Raději budu spát na gauči.

Sice se mi nechce tam ty dva nechat, ale nakonec jsem si dal vanu. Ah. Teplá voda. Navíc máme alarm a bezpečnostní systém. To bude dobrý. Zavřel jsem oči a ponořil se do vody.

Hm? Takže si dává vanu? Tak si dám rychle sprchu a budu tu dobu hlídat Natsumi než vyleze... Vydechl jsem a zvedl se. Došel jsem do ložnice, podíval se na Natsumi a usmál se. Vzal jsem si trenky a šel do koupelny.

Nadechl jsem se, zavřel oči a potopil se. Mám chuť si zašukat. Ugh. V tuhle chvíli mi chybí holky, které jdou kdykoliv a jakkoliv.

Přišel jsem do koupelny a podíval se na Kacchana. Povzdechl jsem si. Až se vynoří m, omluvím se. Po sprše zmizím a raději mu dneska dám prostor. Sklopil jsem uši. Trenky jsem si položil na pračku a svlékl se. Na uši jsem si dal tamto.

Vynořil jsem se a všiml si Izuku. Hm? ,,Jdeš se přidat k mé koupeli?" Vědět to, koupím víno.

Hm? ,,Em... Promiň za tamto. No... Myslel jsem, že jsi naštvaný, tak jsem si chtěl dát jen rychlou sprchu a pak tě nechat, aby jsi si od mých slov a celkově mě odpočinul..." podrbal jsem se na zátylku a sklopil pohled. Chce mě tu vůbec nebo ne?

,,Kreténe." Prskl jsem a rychle se po něm natáhl. Chytil jsem ho za zápěstí a stáhl k sobě. Chytil jsem ho, takže se ani nepraštil.

,,Waah!" Vyjekl jsem, sklopil uši a chytil se ho. ,,Idiote..." Zabručel jsem. ,,Tak u tebe člověk nikdy neví, víš?" Nadzvedl jsem obočí a povzdechl si. Hlavu jsem si mu praštil do hrudi a zavřel oči.

Uchechtl jsem se. ,,Prosím tě," Protočil jsem oči ,,Jo, někdy mě fakt umíš nasrat, ale nepřeháněj!" Zatahal jsem ho za tváře.

,,Ty taky." Zahuhlal jsem a lehl si teda, když už tu jsem. Zavřel jsem oči. Natsumi spí jako dřevo, takže tohle vadit nebude. Vydechl jsem.

Políbil jsem ho do vlasů. ,,Já se tak choval pořád, tys byl na začátku nenažranej králík." Oznámil jsem mu a zavřel oči. Objal jsem ho.

,, Nenažraný králík jsem vždycky. Klidně bych i teď snědl celý dort." Nechápu k čemu to přirovnal, ale já tím řekl, že mě taky dokáže někdy nasrat. No spíš zklamat. Zabručel jsem a sklopil uši.

Objal jsem ho pevněji. Bože, vyměkl jsem. ,,Promiň." Hlesl jsem. No, jo, tohle dělám naposledy. Katsuki Bakugou se neomlouvá!

Nadzvedl jsem obočí. Když se vypsal s tou holkou a tak, tak se neomluví... A omluví se kvůli takové blbosti? Em... Nooo. No alespoň se teď omluvil. Ehm. ,,V pohodě." Hlesl jsem a dal mu pusu. Tak dneska asi budu spát v posteli no.

Pousmál jsem se a pohladil ho po tváři. ,,Měl jsi přijít dřív, voda už je skoro studená." Zamumlal jsem a víc ho sevřel.

To mi nevadí. ,,Hm. Však jsem řekl, že jsem původně měl v plánu sprchu." Hlesl jsem a vydechl. Objal jsem ho kolem pasu.

Víc jsem si s ním lehl, ale tak, abych ho neutopil. ,,Stejně, měl jsi přijít dřív." Zamumlal jsem.

Tak když jsem tohle nevěděl..  zamručel jsem a protáhl se. ,,No tak si příště dáme vanu." Hlesl jsem tiše a odtáhl se. ,,Tak už vylezeme."

,,Příště koupím víno." Zamumlal jsem a pevně jsem ho chytil. Zvedl jsem se s ním a vyndal ho z vany.

Hm? ,,Ale já nikdy alkohol nepil." Zamumlal jsem a sedl si na kraj vany. Takže bude muset dávat pozor, abych se neopil. Vzal jsem si ručník a začal se sušit.

Zamrkal jsem. A jo! Vylezl jsem z vany a čapl ručník. ,,Tak to dneska napravíme!" Oznámil jsem mu a rychle se osušil. Natáhl jsem si trenky a vypustil vanu. Objednám víno domu.

Zamrkal jsem teď já. ,,Em... Dobře." Zahuhlal jsem a osušil se. Sundal jsem si to z uší a natáhl si trenky, které jsem si přinesl. Ručníky jsem vzal a pověsil. Podíval jsem se na Kacchana.

Protáhl jsem se. ,,Jdu objednat pití," mrkl jsem na něj a zmizel do ložnice pro telefon. Teď se moje alkoholická minulost vyplatí.

H-hm... Je to vůbec v pořádku, když na to ještě nemám věk? I když ani nevím od kolika se alkohol může, ale to je fuk. Protáhl jsem se a zhasl tu. Šel jsem do ložnice za ním.

Zavolal jsem a do půl hodiny tu máme flašku. Super! Telefon jsem odložil a koukl na Zuzu. ,,Kdyby se někdo ptal, je ti dvacet." Oznámil jsem mu a sedl si na postel.

,,Em... Jo. Tak stejně už jsem měl i sex, tak proč ne teda i alkohol." Podrbal jsem se na hlavě a sedl si na postel taky. Alespoň se nějak zabavím, když neusnu. Heh.

Nakrčil jsem nos. ,,To mi ani nepřipomínej, bože." Promnul jsem si kořen nosu. Ohnul jsem dítě. Lehl jsem si na záda.

,,Proč?" Zamumlal jsem a lehl si vedle něj. Protáhl jsem se. Bože... Jak vlastně alkohol chutná? Sladce, hořce, pikantně? Hm... Jsem zvědavý no.

Koukl jsem na něj. ,,Pořád jsi dítě, až do tvých dvaceti." Připomněl jsem mu. No, hlavně že to teď vím, je jo. Proto mám dítě s dítětem.

Protočil jsem oči. ,,Neříkej že jsi neměl sex dřív než v mém věku, prosimtě." Zabručel jsem. To určitě. Když vidím jaký je, tak měl dřív než já teď. Ha ha.

,,Měl, ve čtrnácti." Uchechtl  jsem se a objal ho. Jo. To byla sranda. Dal jsem mu pusu na tvář. ,,Stejně je to s tebou ale nejlepší, ve všech směrech." Ujistil jsem ho.

Čtrnácti..? Nadrženec. Pf. Jo nejlepší... To určitě. Vydechl jsem a zavřel oči. Ruce jsem si dal pod hlavu a protáhl se. Chjo. Podíval jsem se na strop.

Pf. Štípl jsem ho do tváře. ,,Myslím to vážně, ty paličatá koule!"

Však nemám prsa. No ale dobře no. ,,Nejsem paličák a nejsem koule. Jen jako králík..." Našpulil jsem rty a přetočil se na bok. Hm...

Chytil jsem ho za pás a přitáhl k sobě. ,,Jsi, jsi moje malá chlupatá kulička," Ujistil jsem ho a kousl do krku.

Naklonil jsem hlavu na stranu. ,,Dobře dobře, když myslíš." Zahuhlal jsem a zavřel oči. Chlupaté koule... Jako člověk ale ne. Pf.

Udělal jsem mu pořádně viditelný kousanec. Dokonalý. Odtáhl jsem se od něj a chytil ho za nos. ,,Vím to, mlč." Přimouřil jsem oči.

Zabručel jsem . Hajzl jeden. Pootevřel jsem pusu, abych mohl normálně dýchat. ,,Dobwe vsevede..." Zahuhlal jsem a vyplázl na něj jazyk.

Nakrčil jsem nos. ,,No vidíš." Uchechtl jsem se a nos mu pustil. V tom se ozval zvonek. Ah! ,,Zlato, dojdi připravit skleničky na víno!" Požádal jsem ho a vyhoupl se na nohy. Vzal jsem si peněženku a zmizel na chodbu.

Usmál jsem se kývl jsem. Vstal jsem a šel do kuchyně. Které skleničky jsou na víno? Hm... Zřejmě tyhle. Kolikrát je vidím ve filmech. Vzal jsem teda dvě a šel do obýváku.

Převzal jsem flašku a Izuku našel v obýváku. Sedl jsem si k němu a flašku začal rozdělávat. ,,Doufám, že nejsi smutnej nebo nadrženej opilec." Zamumlal jsem, když jsem flašku otevřel.

Můj Králíček Part 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat