Usmál jsem se a sledoval ho. Jo, chci jich ještě nejmíň tucet. Snad Izuku přemluvím.
Přišel jsem s ní do ložnice, do postýlky dal ubrousky a na ubrousky Natsumi. Pak jsem šel zpět za Kacchanem.
Sedl jsem si na židli a protáhl se. Takže, máme ještě takových dvacet minut. Co bysme mohli dělat?
Ještě jsem potichu zavřel dveře a vrátil se do kuchyně. Přišel jsem ke Kacchanovi, sedl si mu na klín a objal ho kolem krku.
Oh. Hehe. Chytil jsem ho kolem pasu a koukl se na něj. ,,Copak princezno?"
,,Nic." Zamumlal jsem a opřel se o něj. Zavřel jsem oči, hlavu dal na jeho rameno a vydechl.
Hm? ,,Ale jo, něco se děje." Konstatoval jsem. Možná je už jen ze všeho unavený. Měl jsem ho nechat odpočívat déle!
,,Chci se mazlit." Zahuhlal jsem. ,,Nic se neděje starosto." Zamumlal jsem a promnul si oči. Ruku jsem si dal na břicho. Je větší než když jsem čekal tou dobou Natsumi. Oh. Třeba to bude cvalík.
Usmál jsem se. ,,Tak se budeme tedy mazlit, jak si přeješ." Zašeptal jsem a lehce ho políbil na krk.
Naklonil jsem hlavu na stranu. Tak až odejde doktor, si můžeme lehnout na gauč." Zamumlal jsem mu do krku a mačkal mu lem trička.
Zamručel jsem. ,,To zní skvěle, zlato. " Souhlasil jsem. Zaslouží si pomazlení a trochu něhy. Dobře, víc než jen trochu.
Pousmál jsem se. ,, Můžu tě pak i zkusit namasírovat?" Hlesl jsem. Chci to zkusit. Našpulil jsem rty a zatahal ho za tvář.
Nadzvedl jsem obočí. Hm? Uchechtl jsem se. ,,Jo, dobře, když se ti chce." Kývl jsem. Jo. Jo. Chci, aby byl šťastný.
Usmál jsem se a kývl. Super. Nevím. Ale teď mám potřebu mu nějak děkovat a prostě... No nevím. Vydechl jsem a opřel se o něj. Zavřel jsem oči.
Objal jsem ho pevněji a začal ho lehce pusinkovat. Tohle je moje, tohle, tohle, a tohle taky! ,,Miwuwu tě."
Ruce jsem mu dal na ramena. Uchechtl jsem se a nechal ho. ,,Jáah tebe taky..." Zahuhlal jsem a usmíval se. Bože můj.
Pořádně jsem se usmál a lépe si s ním sedl. Políbil jsem ho na čelist, bradu a těsně pod rty. ,,Ale já tebe víc, a to sakra hodně moc." Sdělil jsem mu a zase ho začal pusinkovat po odkryté pokožce.
,,To pochybuju." Našpulil jsem rty. Já k němu cítil něco první. On pořádně až když jsem byl v polovině těhotenství a nebo dokonce až po. Nohy jsem si hodil nahoru a objal ho kolem pasu nohama. Dal jsem mu pusu.
Zabručel jsem a polibek mu lehce vrátil, než jsem ho rozpojil. ,,Tak si pochybuj, myslím to vážně," Ujišťoval jsem ho ,,Jsi můj nejmilovaněší králíček vůbec!" Oznámil jsem mu a lehce ho kousl do jeho sladké tváře.
Zamručel jsem a našpulil rty. Pousmál jsem se. ,,Jsem tvůj králíček." Šeptl jsem a dal mu pusu. Prohrábl jsem mu vlasy a uchechtl se. Pak někdo zazvonil.
Vyrušil nás zvonek. Ah. ,,Doktor," Oznámil jsem Izuku ,,Čas aby tě zase pro jednou osahával on." Utrousil jsem a dal mu poslední letmou pusu.
Protočil jsem oči. ,,Při porodu nechci doktora a řekl jsem je rentgen nebo ultraněco nebo jak se tomu říká." Zabručel jsem a zvedl se.
Tak to ne! Zvedl jsem se. ,,Při porodu doktor bude, nebudeme riskovat, že se ti něco stane." Oznámil jsem mu a šel otevřít.
ČTEŠ
Můj Králíček Part 1
ParanormalIzuku, chlapec který nemá domov a je z poloviny králík. Neumí moc číst, psát... Z dětského domova utekl kvůli šikaně a žije v lese, dokud si ho k sobě domu nevezme jeden mladík, Katsuki, obyčejný a úchylný chlapec. Jenže co když zjistí že je ten krá...