Medya Nadide 🌼Yol'a Düş - O Yar Gelir 😍
Yepyeni bölümden hepinize selamlar ve sevgiler.
Beğenmeniz dileği ile...Bu bölüme 1300 oy ve 1000 yorum gelir mi acaba? 😆
Bunların olması demek, bölümün daha hızlı gelmesi demek.Satırlarda buluşmak dileği ile,
keyifli okumalar...NOT: Kitapta geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.
Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼"Senden helallik almaya geldim Ali. Gidiyorum buralardan..."
Yenilmişlikle söylenen acı ve keder yüklü kelamlardan sonra derin bir sessizlik meydana geldi. Öyle ki Seyyid Ali işittiklerinin bir yalan olmasını diledi. Bu herif miydi karşısında durup bacısını sevdiğini söyleyen?!
Bu herif miydi kendisini kaybetmeyi göze alarak bacısına sevdalanan?!
İliklerine değin ulaşan öfkesi ile iki adım attı ve yaklaştı kan kardaşına Seyyid Ali.
"Sevdan bu kadar mı lan?!" diye bağırdı. Usu almıyordu bir türlü Ömer'in yaptıklarını. Bir öyle iken, bir böyle idi.Ömer sessiz bir biçimde öfke ile soluyan adama baktı. Fazlası ile özlemişti kan kardaşını. Amma velakin artık bir önemi yoktu bunun.
"Söylesene lan amına koyduğum it!" diye gürledi Seyyid Ali. "Bacına sevdalıyım dediğin gibi konuşsana hayde!"
Ömer,
"Ben sevdamın arkasındayım. Lakin artık bir mühimi yok. Çünkü seni kaybettim bu uğurda. En doğrusu çekip gitmek." dedi hüzünle. Allah vardı yukarıda Ömer Seyyid Ali'yi kaybettiği için kahroluyordu ve hiç mi hiç gitmek istemiyordu. Ancak düşmüş olduğu vaziyet genç adamı buna zorluyordu."Şimdi gidince eline ne bok geçecek peki?"
"Bir şey geçmeyecek elime. Artık dayanamıyorum burada, bu şekilde olmaktan."
Seyyid Ali bir yere kadar dayanmıştı, lakin sabrı tükenince öfke ile tuttu genç adamın yakalarını.
"Dinime imanıma öldürürüm seni Ömer! Öyle dedikten sonra hiçbir şey olmamış gibi gidemezsin lan!""Öldür Allah'ın aşkına öldür beni Ali! Kurtar artık bu azaptan beni. Bir yandan canımdan çok sevdiğim kan kardaşım, diğer yandan ise..." deyip sustu Ömer. Edecek kelamı çoktu gayrı, amma velakin çok yorgundu genç adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NADİDE (TAMAMLANDI)
General Fiction"KÜFÜR VE YETİŞKİN UNSUR İÇERİR!" 'KİTABIMDA KÜFÜR ETMEYİN!' Nadide ŞAN. Seyyid Ali YILMAZ. Bir silah, bir kaza, bir ölüm, bir intikam ve tutkulu bir sevda... *** Seyyid Ali, "Birincisi sana dokunmayacağım ve asla benim kadınım olmayacaksın!" Bunu...