46. BÖLÜM 🌼

60.2K 3.1K 1.3K
                                    

Medya Nadide'm 🌼

Yol'a Düş - Karanfil Eker Misin? 😍

Finalden önceki bölümümüzden hepinize selamlar...
Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur.
Son bölümlerde yorum sayısı bayağı azaldı. Eskisi gibi oy ve yorumları coşturalım mı? 🤭

Satırlarda buluşmak dileği ile,
keyifli okumalar...

Bu bölüme 1300 oy ve 1000 yorum gelir mi acaba? 🤭
Bunların olması demek final bölümünün daha çabuk gelmesi demek.

NOT: Kitapta geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.

Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼

Sabah erken kalkan genç adam hamama girip bir güzel yıkanmıştı. Ardından havlu ile kurulanıp giyindi. Hamamdan çıkıp odaya ilerlediğinde ise nutku tutuldu. Karısı bu sefer üstünü tamamen açmış ve öyle uyuyordu. Sadece alt çamaşırı bulunan kadın sanki Seyyid Ali'nin usunu almaya yemin etmiş gibiydi. Dün gece ne kadar karısının teninde soluklansa dahi biliyordu ki bu kadına doyamayacaktı.

Başını iki yana sallayarak gördüğü görüntüyü onaylamadığını belli etti ve karısına doğru yürümeye başladı. Gebeliği ile birlikte sanki daha da dolgunlaşmış göğüsleri kara gözlerinin önünde idi. Tuttuğu yorganı kaldırıp örttü güzel karısının narin bedenini Seyyid Ali.

"Ahh kadın sonum olacaksın bu gidişle." diye söylendi ve karısını izlemeye koyuldu genç adam.

Bir müddet seyrettikten sonra usuna dün dediği kelamlar geldi. Doğru ya Papatya'sına onu hekime götüreceğini söylemişti. O vakit uyandırıp gitmelilerdi. Amcaları ile konuşma mevzusu da akşama kalacaktı öyleyse.

Nadide'nin yüzüne yaklaşıp,
"Papatya'm hayde uyan." diye mırıldandı Seyyid Ali. Ancak Nadide'nin pek uyanmaya niyeti yoktu.

Bu sefer karısının saçlarını okşamaya başladı.
"Güzel Papatya'm, evladımın anası hayde uyan artık."

En nihayetinde Nadide koca, mavi gökyüzü gözlerini kırpıştırarak açtı. Karşısında gördüğü kocası ile memnuniyetsiz bir şekilde yüzünü astı ve sırtını döndü genç kadın. Uyandırılmak hiç ama hiç hoşuna gitmemişti anlaşılan.

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin