36. BÖLÜM 🌼

90.2K 3.7K 1.4K
                                    


Medya Nadide 🌼

Grup Abdal - Mavilim Mavişelim 😍

Yeni bölümden herkese selamlar...
Fazlasıyla tutkulu ve güzel bir bölüm oldu.
Beğenmeniz dileği ile. 🙏

Bu bölüme 1300 oy ve 1000 yorum gelir mi acaba? 😆
Bunların olması demek, bölümün daha hızlı gelmesi demek.

Bu bölüm sevgili okurum kimsesizasalak 'a ithafendir. Hadi bakalım canım ağırla okurlarımızı. 💙

Satırlarda buluşmak dileği ile, keyifli okumalar nadide okurlarım.

NOT: Kitapta geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür. 💫

Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼


Seyyid Ali kaç gündür epeyce sinirli idi. Şüphe yoktu ki bu sinirinin tek nedeni Papatya'sı idi. Kadın ant içmiş gibi günleri burnundan fitil fitil getiriyordu. Günler her ne ise de, geceleri sabır dilenmekten ve dişlerini sıkmaktan bir hal olmuştu genç adam.

Nadide onun inadına kısacık gecelikler giyiniyordu. Dahası ya bazen yatarken üstüne çıkıyor, veyahut kendini yaslıyordu ona. Bu vakitlerde Seyyid Ali soğuk terler döküyordu. Bu kadının hiç ona acıması yoktu vesselâm...

Yine bir sabah vakti uyanınca, gözlerinin görmüş olduğu görüntü beynini yakacak derece idi genç adamın. Nadide üstünde ince ve kısa bir gecelik, altında ise küçücük bir çamaşırla yanında yatar vaziyette idi. Bu kadının canına kastı vardı hiç şüphesiz.

Dün gece kalın ve uzun bir gecelik giymesi için, dakikalarca dil dökse dahi, Nadide üşümediğini beyan etmiş ve genç adamın tüm çabalarını boşa çıkarmıştı. Üstüne yalnızca ince ve kısa bir gecelik giyinip, öyle yatağa girmişti.

Seyyid Ali,
'Hayde Papatya'm kalın bir gecelik giy.' demişti yumuşak bir sesle. 'Havalar artık soğudu. Üşüyeceksin.' diye devam etmişti. Umuyordu ki Nadide dinlerdi onu.

Lakin ne yazık ki Nadide onu dinlememişti. Genç kadın bir yola baş koyduysa, sonuna değin yürüyecekti o yolda. Saçlarını özenle taramış ve kısacık geceliği savura savura yatağa doğru yürümüştü.
'Merak etme üşümem. Yatak çok sıcak oluyor zaten.' diye karşılık vermişti kocasına genç kadın.

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin