13. BÖLÜM 🌼

73.7K 3.4K 1.2K
                                    


Medya Nadide 🌼

Kubat - Fincanın Etrafı Yeşil 😍

Yepyeni ve uzun bir bölümden herkese selamlar. 🙋

Umuyorum ki, beğenerek okuyacağınız bir bölüm olur. 🙏
Çok yorum ve çok oy ile de hafta da iki bölüm yayımlayabilirim sevgili okurlar.
Bu tamamen sizlerin elinde.

Keyifli Okumalar...🌼

NOT: Kitapta geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.

Kalbinde ki minik kelebeklerin sayısı her geçen dakika daha da artarken, Nadide yerinde duramaz olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kalbinde ki minik kelebeklerin sayısı her geçen dakika daha da artarken, Nadide yerinde duramaz olmuştu. Çok heyecanlı ve sabırsızdı. Günlerdir hatırında bir an olsun gitmek bilmeyen sesleri duyacaktı en nihayet.

Gerçekliğine inanamayarak sorma gereğinde bulundu.
Zahir Beye hitaben,
"Gerçekten mi? Böyle bir şey mümkün mü?" diye sordu gülümseyerek. Gülüşü ile etrafa ışık saçtığının da pek farkında değildi.

Zahir Bey, Nadide'nin bu derece sevinci karşısında oldukça üzülmüştü. Zavallı kızın istemediği bir evlilik yapmış olması yetmiyormuş gibi, bir de ailesine hasret kalıyordu. Bunları hak etmiyordu, her iki tarafta.

Zahir Bey elinden geldiğince, Nadide'yi ailesiyle konuşturacak ve ona gerektiğinde kol kanat gerecekti. Bu işe o vesile olmuştu ve oluşacak hususları o halledecekti.

Üzgün olmasına rağmen, yaşının ilerlemiş olması ile beraber kırışmaya başlayan yüzüne bir tebessüm kondurdu.
Sevecen sesiyle,
"Mümkündür elbet gelin kızım." diyen Zahir Bey, daha fazla vakit kaybetmemek adına telefonun olduğu sehpaya yürüdü ve ahizeli telefonu eline aldı.

Nadide'ye bakıp,
"Hayde gel bakalım, çevir babonun (babanın) numarasını." der demez, Nadide ondan beklenmeyen bir atiklikle hemen o tarafa koşturmuştu. Yüreği ise kanat takmış, uçuyordu sevinçten.

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin