ALINTI 🌼

52.9K 1.6K 160
                                    


"Değerli okurlarım bölüm beklediğinizi biliyorum. Lakin hiç elimde olmayan şeyler oldu ve bölüm yazmaya vakit bulamadım ne yazık ki.
Şimdilik ufak bir alıntı bırakıyorum buraya.
En kısa zamanda görüşmek dileği ile." 💙

Seyyid Ali,
"Papatya'm..." diye mırıldandı ve genç kadının ensesine yakıcı bir buse kondurdu. Bir tane daha ve bir tane daha...

Nadide nefesini tutmuş ve sessizce beklemişti öylece. Sessizliği ile Seyyid Ali'ye bir ceza vermeyi hedefliyordu hiç kuşkusuz.

Lakin Seyyid Ali durmak bilmemiş ve genç kadının ensesini öpmeye devam etmişti. Dahası uslanmaz bir tavırla koca elinin tekini yukarı kaldırıp, genç kadının diri sol göğsüne kapadı.
"Sen sessiz olsan dahi, bedenin bana yanıt veriyor Papatya..." deyip tam manasıyla genç kadına yaslandı.

Nadide genç adamın sertliğini arkasında hissedince, dili tutulur gibi oldu ve boğazı kurudu genç kadının. Yutkundu ve ağırca Seyyid Ali'nin kolları arasında dönmeyi başardı. Genç adamın gözlerine sert bir biçimde bakarak,
"Ne yapıyorsun?" diye sordu.

Seyyid Ali, karısının gökyüzü gözlerinde belli olan sinir ile keyiflendi. Çünkü Nadide ona o an acayip bir biçimde tatlı görünüyordu. Sinirliyken tatlı görünmesi biraz çelişkili idi amma Seyyid Ali için bu böyle idi kuşkusuz.

"Ne yapıyormuşum ki?" diye soran Seyyid Ali bu sefer karısının kalçalarına ellerini atmış ve onları okşamakta idi. Her daim ne olursa olsun, Nadide'ye dokunma arzusu içinde idi. Bunu da pek gayet yapıyordu.

Nadide içinde uyanmaya başlayan arzusunu bertaraf etmeye çalışarak, Seyyid Ali'ye yanıt verdi. Zor olsa da,
"Bu yaptığın şey işte!" dedi ters bir sesle.

"Karımın müptelası olduğum bedenine dokunuyorum sadece." dedi Seyyid Ali masum bir şekilde. Lakin hiçte masum değildi genç adamın o an düşündüğü şeyler ve ellerinin dokunduğu yerler...

"Yalnız kırdığın karının!" dedi Nadide küskün bir biçimde.

Seyyid Ali iç çekip, karısının yüzüne yaklaştırdı yüzünü.
"Bu husus mühim bir husus Papatya'm... Etraflıca düşünüp, öyle karar vermemiz lazım. Lakin bilesin ki, ben istemem bunu." dedi genç adam tüm samimiyeti ile...

Bomba gibi bir bölüm geliyor... 🔥

Mühim olan husus ne sizce?

Sevgiler, Mavili Yazar. 🌼

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin