27. BÖLÜM 🌼

103K 4.2K 1.6K
                                    


Medya Seyyid Ali 😍

Sevcan Orhan - Sen Bir Aysın 😍

Yeni bölümden herkese selamlar, sevgiler nadide okurlarım.
Bölümlere bu şekilde olan ilginiz için çok teşekkür ediyorum.
Seviyorum sizleri. 💙

Bu bölüme 900 oy ve 900 yorum gelir mi acaba? 😆
Bunların olması demek, bölümün daha hızlı gelmesi demek.

Bu bölüm sevgili okurum @Hivbanu'ya ithafendir.
Hadi bakalım canım ağırla okurlarımızı. 💙

Satırlarda buluşmak dileği ile,
keyifli okumalar...

NOT: Kitapta geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.

Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼


Seyyid Ali ağzında ıslıkla merdivenleri inmiş ve mutfağa doğru yürümüştü. Sabah ki olan hadiseden sonra hamamda yıkanmış ve az da olsa bedeninde ki hararetin dinmesine olanak sağlamıştı. Lakin odaya döndüğü vakit, yatak acele ile toplanmış ve Nadide görünürde yoktu.

Kendi kendine gülümsemiş ve giyinmeye girişmişti genç adam. Kızın bu tavırları gün geçtikçe ona çekilmesine neden oluyordu. Şu saatten sonra da bir itirazı yoktu zaten. Kız tüm benliğini sarmış ve ona bir söz hakkı bırakmamıştı artık.

Ancak hep olduğu gibi, vicdanı yine pişmanlığını duyurdu kulağına. Seyyid Ali'nin içinde o kadar büyük fırtınalar kopuyordu ki! Genç adam bazen kendine şaşıp, kalıyordu. Nadide'nin gökyüzünü andıran gözleri bir an olsun usundan çıkmıyordu.

Seyyid Ali bilmese dahi usundan çıkmayan gözleri gibi, yüreğinden de çıkmayacaktı Nadide...

Mutfakta tepsiye kahvaltılıkları dizen Nadide, kapının yamacında onu izleyen adamdan bihaberdi. Tam tepsiyi almış dönerken, Seyyid Ali'yi fark etti. Elleri titrerken, yüreği amansız bir hızla atmaya başladı.

Derdi neydi bu adamın?!

Seyyid Ali hemen ileri atılmış ve Nadide'nin elindeki tepsinin yere düşmesine engel olmuştu. Tepsiyi tezgaha koyup, sırıtarak kıza yaklaştı.
"Bakıyorum beni görünce artık elin, ayağına karışır oldu gelin hanım! Bilirim heyecan sarıyor bedenini. Dayanamıyorsun bana." dedikten sonra göz kırpıp, kızın bedenini süzdü arsızca.

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin