17. BÖLÜM 🌼

82.2K 3.8K 1.4K
                                    


Medya Nadide ve Seyyid Ali. 🌼

HiraiZerdüş - Papatya 😍

Yeni bölümden herkese selamlar, sevgiler nadide okurlarım.
Bu bölüm tüm okurlarımdan birer cümle de olsa kitap hakkında ki, düşüncelerini benimle paylaşmasını istiyorum. 😇

"Bir de şunu demek istiyorum; Kitabım kesinlikle töre, berdel, kuma, taciz, şiddet ve tecavüz gibi konular içermiyor!"
Soranlara cevap olsun. 😊

Bu bölüme 350 oy ve 350 yorum gelir mi acaba? 😆
Bunların olması demek, bölümün daha hızlı gelmesi demek. 😇

Satırlarda buluşmak dileği ile,
Keyifli okumalar...

NOT; Kitapta geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.

Zaman durmuş gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Zaman durmuş gibiydi...
Zaman, birbirine değen kor gibi iki dudağın ardından amansızca durmuş gibiydi.
Pek tabii öylece duran ve bu iki dudağı taşıyan bedenlerde ki, yaşam organı olan kalpte atmayı unutmuş olabilirdi.

İki gençte bu olanlara oldukça şaşırmıştı. Seyyid Ali asla böyle bir eylem yapmayı düşünmemişti lakin, kızın o an ki görünüşü ve kıpırdayan dudakları aklını çelmişti şüphesiz. Yoksa o bunu katiyen yapacak değildi. Arzusuna gem vurur ve yine de yapmazdı. Amma velakin olmuştu, olacak olan.

Peki neden kasılmış istekli bedenini ve kızın dudaklarında öylece kalan dudaklarını geri çekemiyordu?!

Dudakları sadece öyle duruyor ve asla öpmek gibi bir eylemde bulunmuyordu.
Öpse ve kızın tadını alsa nasıl olurdu o zaman?

Bu saçma düşünceyi eyleme dökmeden derhal geri çekilmeliydi. Seyyid Ali iradesi ile cebelleşirken, Nadide kendine gelmiş ve adamdan uzaklaşmaya başlamıştı. Dudakları birbirinden ayrıldığı vakit, sanki ikisinin de dudakları üşür olmuştu. Ya da sadece bir sanrıydı hissettikleri.

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin