Grup Abdal - Şifa İstemem😍Herkese merhabalar...🙋
Bu kurgum için inanın çok heyecanlıyım. Çok değişik ve güzel bir kitap olacağına eminim.🙏 Kitabımız yaşadığımız bu dönemde geçmiyor. Eski dönemlerin 90'larında geçiyor bunu belirtmek isterim. Hep aklımda eski dönemlerde geçen bir kitap yazmak düşüncesi vardı. İnşaAllah bunu gerçekleştirebilirim.🙏
Ve siz değerli okurlar, bu yolda umarım beni yalnız bırakmazsınız.
Keyifli Okumalar.🌼
Adıyaman'ın, Bağdere Köyünün bir hanesinde kadınlar ağıtlar yakarak, giden Bekir Beyin ardından gözyaşı döküyordu. Kaza kurşununa gitmişti Bekir Bey. Ama ne fayda bunu kabullendirmek. Çarşıda olan iki kişinin kavgasını ayırayım derken, birinin çıkarttığı silahın ateşlenmesiyle yara almış ve hastaneye götürülene kadar can vermişti ne yazık ki.
Haberi alan köylüleri hastaneye akın etmişti amma ne fayda, giden gitmişti artık. İyi adamdı Bekir Bey. Seveni çok, sevmeyeni pek yoktu. Kimseye zararı olmazdı. Merkezde olan nacar (marangoz) dükkanında oğlu ile çalışır, kimseye de karışmazdı. Hanımı Zehra Hanım ve iki çocuğu ile köyde yaşayıp gidiyorlardı.
Ama gel gör ki, iyiliği ile anılan Bekir Bey artık aramızdan ayrılmıştı.Sabah kılınan namazdan sonra köyünde defnedilmişti Bekir Bey. Şimdi ise oğlu Seyyid Ali gelen misafirlerin taziyesini kabul ediyordu içi yana yana. Asla kaza olduğuna inanmıyordu Seyyid Ali. Olay olduğu vakit orada değildi. Sipariş verilen bir dolabı sahibine teslim etmek için gitmişti. Döndüğünde ise ortalık ana-baba günüydü. Ne olduğunu sormuş, kimse ona babasının öldüğünü söyleyememişti. Yaralandığını ve hastaneye götürdüklerini söylemişlerdi. Hemen hastaneye gitmiş ve vahim olayı duymuştu. Babası ölmüştü. Daha doğrusu, 'öldürülmüştü'. Dünyası başına yıkılmıştı Seyyid Ali'nin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NADİDE (TAMAMLANDI)
General Fiction"KÜFÜR VE YETİŞKİN UNSUR İÇERİR!" 'KİTABIMDA KÜFÜR ETMEYİN!' Nadide ŞAN. Seyyid Ali YILMAZ. Bir silah, bir kaza, bir ölüm, bir intikam ve tutkulu bir sevda... *** Seyyid Ali, "Birincisi sana dokunmayacağım ve asla benim kadınım olmayacaksın!" Bunu...