10. BÖLÜM 🌼

73.8K 3.3K 1.5K
                                    


Medya Seyyid Ali 😍

Ender Balkır - Ruhumda sızı 😍

Selam benim Nadide okuyucularım!😄

Kitap nasıl gidiyor bakalım,
ufakta olsa fikrinizi yorumda paylaşın benimle.😇

Oldukça hareketli bir bölüm oldu diye düşünüyorum.
Keyifle okuyun. 🙏

Seyyid Ali'ye düşündüğü üzere buz gibi soğuk su pek iyi gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seyyid Ali'ye düşündüğü üzere buz gibi soğuk su pek iyi gelmişti. Zaten yaz aylarının kavurucu sıcağında soğuk olan su makbuldu. Rahatlatmıştı bedenini amma yinede o kız aklını kurcalayıp, duruyordu.

Dediklerini yaptığını söylemişti. Pek yalan konuşacak bir hali de yoktu kızın. Lakin yalandı, dediklerini yapmamıştı işte.
Kendi anası ne demişti, o ne düşünüyordu. Anası ne demişse doğruydu. O kız belliydi ki yan gelip, yatmıştı. Kız hakkında bir an olsun olumlu düşündüğü için kızdı kendine.

Başını iki yana salladı, biraz olsun düşüncelerinden uzaklaşmak için. Elini atıp, beline krem havlusunu saracakken havlunun burada olmadığını gördü. Bu neydi şimdi? O kız ilk günden herşeyine karışmış mıydı yani?!

Kendini evin hatunu falan mı sanıyordu?!

Kızın duyması için sesinin yüksek oktav çıkmasını umursamadan hırslı bir biçimde konuştu.
"Peşkir (havlu) nerede kadın?!"

Aşağıya inmek için üstüne başına çeki düzen veren Nadide, zor ayakta duruyordu. Acilen bir kaç lokma bir şey yemeliydi. Yoksa düşüp, bayılacaktı şüphesiz.

Tam kapı kolunu tutmuş açacakken, kocası olacak adamın sesini duydu. Bir şeyler söylüyordu.
"Peşkir (havlu) nerede kadın?!" diyen sesini duysa dahi ne istediğini anlamamıştı.

Biraz hamam kapısına yaklaşıp,
"Anlamadım, ne istiyorsun?" diye sordu. Amma sesi kısık çıkmıştı. Seyyid Ali'de annesi gibi bilmediği kelamlar kullanıyordu ve yazık ki Nadide anlayamıyordu ne dediklerini.

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin