14. BÖLÜM 🌼

75.7K 3.2K 1.7K
                                    


Medya Seyyid Ali 😍

Cem Adrian - Sen Gel Diyorsun 😍

Yeni bölümden herkese selamlar, sevgiler nadide okurlarım. 🙋
Beğenerek okuyacağınız bir bölüm olacağını düşünüyorum.
Umarım bunu oy ve yorumlarda gösterirsiniz. 🙏

Bu bölümü canımın içi olan, bind0kuzyuzbes e ithaf ediyorum.
Ve ithaf isteyen, bu paragrafa yazabilir.
Her bölümü bir okura ithaf edeceğim. 😆

Acaba diyorum bu bölüme 100 oy ve 100 yorum gelir mi? 😆

Satırlarda buluşmak dileği ile,
Keyifli okumalar... 🌼

NOT; Kitapta geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.

Bedeninde ki amansız titreme artmaya devam ederken, Nadide için bu gece uyumak çok zordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bedeninde ki amansız titreme artmaya devam ederken, Nadide için bu gece uyumak çok zordu. Yatakta ki adam bir yana, parmağı da sızlayıp, duruyordu. Bu şartlar altında pek mümkün görünmüyordu ona uyku. Lakin uyumalı ve yarın için dinç olmalı idi. Yoksa Zehra Hanımın dilinden kurtulamazdı.

Bunu istemediği için en nihayet, bir iki saat sonra zorda olsa uyumayı başarmıştı. O da yanında ki adamı asla düşünmediği için olmuştu. Halen aklı almıyordu. Adam kendi diliyle ona, bir bir ondan uzak duracağını ve dokunmayacağını sıralamıştı. Amma velakin şimdi yaptığı eylem neyin nesiydi?

Anlamak güçtü vesselâm...

Seyyid Ali'nin ise yatakta yanına yattığı küçük beden sayesinde, allak bullak bir biçimdeydi duyguları. Akşamüstü anasının kelamları dolaştı, durdu usunda. İhtimali var mıydı bu hususların?

Zehra Hanım Kadir Beyin evinden geldiği gibi Seyyid Ali'nin aklına olur olmadık hususlar sokmaya başlamıştı. 'Kızın aşığı olduğunu, herkese mavi boncuk dağıttığını ve oğlanları birbirine düşürdüğünü' söylemiş durmuştu. Sanki görmüşte, anlatıyor gibiydi. Haa bunları kim söylemişti ona, orası da muammaydı. (!)

Açıkçası kız pek öyle görünmüyordu Seyyid Ali'nin gözüne. Sessiz, sakindi. Fakat biraz düşününce, bilakis asıl böyle insanlardan korkmak gerektiğine karar kıldı. Sessiz sakin görünüyor olabilirdi amma altından her çapanoğlu çıkardı böylelerinin.

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin