8. BÖLÜM🌼

67.5K 3.3K 1.3K
                                    

Medya Seyyid Ali 😍

Kıvırcık Ali - Bul Getir 😍

Yeni bölümden herkese selamlar. 😇 🙋

Bölüme yorum yaparak bana kitap hakkında ki düşüncelerinizi iletebilirsiniz sevgili okurlarım. Bu arada kullandığım kelimeler ve konuşma tarzı Adıyaman yöresine aittir.
Soranlara duyurulur. 🌼

Keyifli Okumalar...🌼

Köy yolunda giden arabada, içeride bulunan dört kişiden çıt çıkmıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Köy yolunda giden arabada, içeride bulunan dört kişiden çıt çıkmıyordu. Ölüm sessizliği sarmıştı etrafı adeta. Nadide'nin ara sıra iç çekiş sesi geliyordu sadece. Kimseye bakmayıp, camdan dışarıya bakıyordu o da. Yol, su misali akıp giderken, artık yaşayacağı yere gelmelerine de az vakit kalmıştı.

Anne babası buralı olmuş olabilirlerdi amma o hiç köye gelmemişti. Gelmeyi istemişti elbet, lakin babası göndermek istemiyordu. O da babasına karşı gelmeyip, gitmemişti. Fakat şimdi, belki de ebediyen o köyde kalacak ve tüm yaşamını orada geçirecekti.

Annesinden ve babasından ayrı bir şekilde hemde...

Kadir ve Zahir Bey içten içe endişelenseler de, Seyyid Ali'nin bir tepki vermemesi üzerine az da olsa rahatlamışlardı. Büyük bir işe el atmışlardı ve sonuç kötü olursa şayet, sorumluları onlardı.

Seyyid Ali ise karmakarışık hislerdeydi adeta. Evlenmişti!
Son dönemlerde katiyen aklından geçmeyecek bir husus olmuş ve evlenmişti. Hemde babasının katilinin kızıyla!
Lakırdı (şaka) gibiydi resmen.

Şimdi bu arabada Zahir amcasının yanında ki mavi, koca gözleriyle ve kırççik (zayıf, cılız) bedeniyle oturan kız çocuğu onun karısı olmuştu. Evet onu sadece kız çocuğu gibi görüyordu. Boyu uzun olsa dahi, nitekim o bir kız çocuğuydu.

Sahi bu kızın yaşı tutuyordu değil mi nikah kıymaya?

Kıyıldığına göre tutuyordu yaşı. Amma bedeni tıpkı bir çocuğun bedeni gibiydi. Hiç dikkat çekmiyordu. Lakin yüzü çok masumdu. Fakat Seyyid Ali bu masumluğa kanacak değildi elbet.

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin