ALINTI 🌼

30.4K 1.2K 55
                                    

Başını iki yana sallayarak gördüğü görüntüyü onaylamadığını belli etti ve karısına doğru yürümeye başladı. Gebeliği ile birlikte sanki daha da dolgunlaşmış göğüsleri kara gözlerinin önünde idi. Tuttuğu yorganı kaldırıp örttü güzel karısının narin bedenini Seyyid Ali.

"Ahh kadın sonum olacaksın bu gidişle." diye söylendi ve karısını izlemeye koyuldu genç adam.

Bir müddet seyrettikten sonra usuna dün dediği kelamlar geldi. Doğru ya Papatya'sına onu hekime götüreceğini söylemişti. O vakit uyandırıp gitmelilerdi. Amcaları ile konuşma mevzusu da akşama kalacaktı öyleyse.

Nadide'nin yüzüne yaklaşıp,
"Papatya'm hayde uyan." diye mırıldandı Seyyid Ali. Ancak Nadide'nin pek uyanmaya niyeti yoktu.

Bu sefer karısının saçlarını okşamaya başladı.
"Güzel Papatya'm, evladımın anası hayde uyan artık."

En nihayetinde Nadide koca, mavi gökyüzü gözlerini kırpıştırarak açtı. Karşısında gördüğü kocası ile memnuniyetsiz bir şekilde yüzünü astı ve sırtını döndü genç kadın. Uyandırılmak hiç ama hiç hoşuna gitmemişti anlaşılan.

Seyyid Ali şaşkınlıkla bakakaldı öylece. Bu kadın niçin ona tabiri caizse götünü dönmüştü?!

Şaşkınlığını atlatmayı başaran genç adam,
"Ne oldu Papatya?" diye sordu.

Nadide mırıl mırıl bir şeyler söylüyordu lakin Seyyid Ali'nin pek anladığı söylenemezdi.

"Ne diyorsun kadın? Hayde kalk hekime gideceğiz." diyen Seyyid Ali hiç şüphesiz sinirlenmişti biraz.

"Uyuyacağım ben bir yere gelmiyorum." deyip yorganı üstüne iyice çekti genç kadın.

"Yavrumuz nasıl ona bakacağız Papatya'm."

"Gelmeyeceğim Ali!" diye söylendi Nadide.

"Gidip geleceğiz Papatya'm. Hayde kalk." derken Seyyid Ali yataktan kalkmış ve ayağa dikilmişti.

Sinirlenen Nadide örttüğü yorganı geri açtı ve baktı kocasına.
"Uyumak istiyorum dedim! Dün gece uyutmadın zaten bırak uykum var benim. Yarın gideriz." dedikten sonra yeniden yattı ve üstünü örttü.

"Eh peki madem öyle olsun gelin hanım. Sonra niye gitmedik deme erine. Ben dedim diyeceğimi." diyen Seyyid Ali artık karısına karışmamış ve odadan çıkmıştı.

Yeni bölüm kısa bir sürede gelecek değerli okurlarım.

Sevgiler, Mavili Yazar. 🌼

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin