Medya Seyyid Ali 😍Ertuğrul Oytun - Bahçede Yeşil Çınar 😍
Yeni bir bölümden herkese merhaba!
Seveceğiniz ve beğeneceğiniz bir bölüm olur umarım.Bu bölüme 1300 oy ve 1000 yorum gelir mi acaba? 🤭
Bunların olması demek, bölümün daha hızlı gelmesi demek.Satırlarda buluşmak dileği ile,
keyifli okumalar...NOT: Kitapta geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.
Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼
Seyyid Ali genç kızdan işittiği kelamlardan sonra düşünceli bir hale büründü. Bacısı istemiyordu bu izdivacı. Gönlü yoktu ne yazık ki. Üzüldü kan kardaşına genç adam. Demek ki sevdası karşılıksız idi. Bunu ona nasıl diyeceğini düşündü. Lakin bulamadı bir yol.
Başını iki yana salladı ardından ağır bir vaziyette ayaklandı ve mutfağa doğru yürümeye başladı. Mutfakta elinde salatalık yiyen ve öte yandan da kahvaltıyı hazırlayan Papatya'sını gördü. Dudağına derhal bir tebessüm misafir oldu. Genç kadın gözüne öyle güzel görünüyordu ki... Seyyid Ali'nin yüreği sıkıştı, az evvel ki hüznünü bile unutmuştu hiç şüphesiz. Ancak bunu şimdi bertaraf etti ve konuşmaya başladı.
"Usumdaki her şeyi silip atman normal midir Papatya?" diye sordu genç adam kendisine mani olamayarak.
Kocasının sesi ile elinde ki işi bırakan Nadide genç adama döndü.
"Normaldir bence." deyip kıkırdadı genç kadın. Diğer yandan da bir ısırık almıştı elinde ki salatalıktan.Seyyid Ali kafasını iki yana salladı. Ardından derin bir iç çekti.
"Esma ile konuştum Papatya'm." deyip sustu.Nadide meraklanmıştı hiç şüphesiz.
"Ne konuştunuz?" diye sordu kocasının yanına giderken.Seyyid Ali,
"Eğer isterse Ömer'in anası ve babasının hayırlı bir iş için geleceklerini söyledim. Lakin Papatya'm Esma istemiyorum kekom dedi." diye konuştu. Genç adamın anlam veremediği aşikardı doğrusu.Nadide işittiği ile çattı kaşlarını.
"Esma istemiyorum mu dedi?!" diye sordu hayretle. Lakin Esma da sevdalı idi Ömer'e, ne için istememişti ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NADİDE (TAMAMLANDI)
General Fiction"KÜFÜR VE YETİŞKİN UNSUR İÇERİR!" 'KİTABIMDA KÜFÜR ETMEYİN!' Nadide ŞAN. Seyyid Ali YILMAZ. Bir silah, bir kaza, bir ölüm, bir intikam ve tutkulu bir sevda... *** Seyyid Ali, "Birincisi sana dokunmayacağım ve asla benim kadınım olmayacaksın!" Bunu...