29. BÖLÜM 🌼

110K 4.3K 1.7K
                                    


Medya Seyyid Ali 😍

Yol'a Düş - Mavi Türkü 😍

Yeni bölümden herkese selamlar, sevgiler nadide okurlarım.
Veee... Sonunda vuslata eriyor çiftimiz!!!
Bu bölümün bir kısmı "Yetişkin İçerik " barındırıyor. 🔥
Okumak istemeyen ve yaşı küçük olanların okumamasını tavsiye ediyorum. 🙏

Bu bölüme 1000 oy ve 1000 yorum gelir mi acaba? 😆
Bunların olması demek, bölümün daha hızlı gelmesi demek.

Bu bölüm canım okurum pinaristan12 'ye ithafendir.
Hadi bakalım ağırla okurlarımızı canım. 💙

NOT: Kitapta geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür. 💫

Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼


Seyyid Ali uğramış olduğu şaşkınlığı üstünden atmayı başarmıştı en nihayetinde. Ancak halen bu işin gerçekliğine inanamıyordu. Kız cidden muallim miydi yani?!

"Gerçekten muallim misin papatya?" diye sordu genç adam. Sesinde ise belli bir heyecan mevcuttu.

Nadide utanmış ve başını eğmişti. Seyyid Ali'nin gururla bakan, yoğun gözleri onu etkisi altına almıştı yine.
"Evet." dedi genç kız ve başını kaldırdı nihayet.

Seyyid Ali,
"Şaşkınım papatya! Şüphesiz her geçen gün beni bozguna uğratıyorsun. Ola ki bu bozgunlar her daim hoşuma gidiyor." dedi samimi ve içten bir sesle.

"Seni şaşırtmak mümkün mü?" diye sordu Nadide. Maksadı konuşarak adamın etkisinden az da olsa kurtulmaktı. Lakin bu pek olası görünmüyordu.

Seyyid Ali kızın içini titreten bir gülüş bahşetmiş ve ardından konuşmaya başlamıştı.
"Bu kişi sen isen şayet, herşey mümkün olur." deyip yutkundu. Bu kız onu her anlamda zora sokuyordu.

Nadide diyecek bir kelam bulamadı ne yazık ki bu durumda. Sessiz kaldı bir vakit. Ancak Seyyid Ali durumun bilincindeydi ve konuşmaya devam etti.
"Gurur duydum seninle papatya! Okumuş ve mektebini bitirmişsin. Bu devirde bunu yapmak epeyce zor. Ben Esma'nın da mektebe gidip, okumasını çok arzu ettim. Lakin anamgil müsaade etmedi. O vakitler ses edemedim amma, şimdi öğrensin çok isterim." diyen Seyyid Ali'nin sesinde ki istek çokça belli ediyordu zaten bunu.

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin