Medya Nadide 🌼HiraiZerdüş - Canına Can Al Beni 😍
Koyduğum türküleri dinliyor musunuz?
Yeni bölümden herkese selam olsun!
Bu bölüm bayağı hareketli ve heyecanlı oldu.
Beğenmenizi umud ediyorum. 🙏Bu bölüme 950 oy ve 950 yorum gelir mi? 😆
Bunların olması demek, bölümün daha hızlı gelmesi demek.Bu bölüm sevgili okurlarım SudeKardashian ve kaybettikbelki 'ye ithafendir. Hadi bakalım canımlar ağırlayın okurlarımızı. 💙
Satırlarda buluşmak dileği ile,
keyifli okumalar... 🌼NOT: Kitapta geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.
Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼
Seyyid Ali işittiği isimle, olduğu yerde kalakaldı. Bu çok anlamsızdı açıkçası. Sevda, Nadide'ye neden böyle bir eylem yapmıştı ki?!
Çatılan kaşları eşliğinde, usunu talan eden suali sordu genç adam.
"Sevda mı? Sevda niçin yapsın ki bunu?!" Sesi istemsiz sert çıkmıştı.Esma,
"Ağşam üstü kapı sert bir biçimde çalındı. Yengemgillen açmaya gittik. Açmamızla beraber Sevda, yengemin üstüne saldırdı. Sonra onun saçlarını çekmeye başladı." Bunları anlatırken Esma o anları yeniden yaşıyormuş gibi irkildi.Seyyid Ali soluksuz ve dikkatli bir vaziyette bacısını dinliyordu.
"Sonra?!""Sonra yengemi zor kurtardık elinden. Sevda delirmiş gibiydi keko. Seni sevdiğini..." yutkundu Esma ve devam etti. "Ve yengemin neden seninlen evlendiğini sorup, durdu. Anama... Anama kızdı. Neden onu gelini olarak almadığı için." deyip sustu ve ağabeyinin vereceği tepkiyi beklemeye başladı genç kız.
Seyyid Ali'nin, Esma'nın ettiği son kelamla sinirleri müthiş bir biçimde arttı. Bu işin içinde anasının parmağı olduğunu en evvelden biliyordu zaten. O sebeple fazlaca şaşırması gerekmiyordu.
"Tüm bunlar yaşanırken anam nerdeydi Esma?" Ağabeyinin soğuk ve öfkeli sesi genç kızın zavallı yüreğini küt küt attırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NADİDE (TAMAMLANDI)
General Fiction"KÜFÜR VE YETİŞKİN UNSUR İÇERİR!" 'KİTABIMDA KÜFÜR ETMEYİN!' Nadide ŞAN. Seyyid Ali YILMAZ. Bir silah, bir kaza, bir ölüm, bir intikam ve tutkulu bir sevda... *** Seyyid Ali, "Birincisi sana dokunmayacağım ve asla benim kadınım olmayacaksın!" Bunu...