4. BÖLÜM🌼

74.9K 3.3K 1K
                                    


Musa Eroğlu & Cem Adrian - Yolun Sonu Görünüyor😍

Herkese selamlar.🙋
Beğeneceğiniz bir bölüm olur umarım.

İyi Okumalar...😇

Seyyid Ali o kadar öfkeli bir şekilde yürüyordu ki, adım attığı yerler isyan ediyordu adeta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seyyid Ali o kadar öfkeli bir şekilde yürüyordu ki, adım attığı yerler isyan ediyordu adeta. Başında ki ağrı ve alamadığı intikam hırsıda onu çok yormuştu. Niye yapmıştı bunu amcası? Bıraksaydı da o soysuzu öldürseydi ve dünya kurtulsaydı bir pislikten. İllaki bir sorun olurdu hep. Amma kolay kolay pes etmeyecekti. Bugün olmadıysa yarın yapardı. Yarın olmadı, başka gün yapardı. Günler torbaya girmemişti ya! Muhakkak yapacaktı nasıl olsa!

Amma diğer yandan sabrı da tükeniyordu Seyyid Ali'nin. Buna rağmen emin olduğu bir şey vardı ki, Recep'in canını o alacaktı! Kimseye o zevki tattırmayacak ve o kesecekti nefesini! Bunun için ne kadar beklemesi gerekiyorsa bekleyecek ve sabrının sınırlarını zorlayacaktı.

Arabasına bindiği gibi gaza basmıştı. Arabayı da deli gibi kullanıyordu. Neyse ki bir kaza olmadan evine varmıştı. Şimdi eve gidince nasıl anasına, 'yapamadım' diyecekti ki?
Bunu kendine yediremiyordu Seyyid Ali. En kısa vakitte halletmeliydi artık bu işi.

Kapıya varıp, daha çalmadan kapı açıldı. Anası, bacısı ve Kadir emmisinin kızı Sevda çıktı karşısına. Anası beklentiyle bakıyordu oğluna. Gişisinin (kocasının) kanını yerde koymamıştı arslan oğlu. Göğsü gururla kabarmıştı Zehra kadının.

"Seyyid'im!" diyip kollarını açtı oğluna.

Seyyid Ali anasına yaklaşıp, kolları arasına aldı. Başı anca göğsüne denk geliyordu. Ufak bir hanımdı anası. Buna rağmen Seyyid Ali babasına çekmiş, epey uzun boylu ve heybetli bir delikanlı olmuştu. Köydeki kızların ona bakıp, iç çektiklerini herkes bilirdi. Amma Seyyid Ali'nin o taraklarda bezi olmazdı. O kendi helalini bekliyordu. Gözü haramda değildi. Hep sakınmıştı kendini haramdan.

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin