40. BÖLÜM 🌼

69.7K 3.3K 1.2K
                                    


Medya Nadide 🌼

Cengiz Özkan - Ne Feryad Edersin Divane Bülbül 😍

Herkese merhabalar...
Dolu dolu 40. Bölüme kadar geldik ve 700K'lık kocaman bir aile olduk.
Hepinize desteğiniz için sonsuz teşekkürler. 🙏

Bu bölüme 1300 oy ve 1000 yorum gelir mi acaba? 😆
Bunların olması demek, bölümün daha hızlı gelmesi demek.

Bu bölüm sevgili okurum buseilgen49 'a ithafendir.
Hadi bakalım kuzum ağırla okurlarımızı. 💙

Satırlarda buluşmak dileği ile, keyifli okumalar...

NOT: Kitapta geçen kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür. 💫

Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlamadan evvel herkes buraya bir papatya bırakabilir mi? 🌼


Nadide henüz sabah ezanı okunmadan evvel uyanmış ve bir daha da uyuyamamıştı. Seyyid Ali'nin dün akşam ettiği kelamlardan sonra, sanki yaşadıkları bir düş gibi gelmişti genç kadına. Bir türlü inanamamıştı bunun gerçekliğine ve dolayısı ile de pek uyku uyuyamamıştı. Lakin tüm olanlar gerçekti hiç kuşkusuz.

Kocası, sevdiği adam yıllardır kurduğu düşü gerçek kılacaktı. Evvela bu hususun öncüsü babası idi ancak, Seyyid Ali'nin rızası olmadan yapamayacağını da biliyordu Nadide. 

Koynunda olduğu adama iyice sokulup, henüz karanlık olsa dahi güzel sıfatını izlemeye başladı. Aşkı, sevdayı, acıyı, hüznü, kederi, hayal kırıklığını... Her bir şeyi bu adam sayesinde yaşamıştı Nadide. Yaşadıkları ile de olgunlaşmıştı genç kadın.

Seyyid Ali'nin düzenli alıp, verdiği nefese şükür etti genç kadın. Bir zamanlar bu adamdan nefret ettiğini düşünürken, gerçek hiçte öyle değildi. Nadide katiyen Seyyid Ali'ye nefret duygusunu beslememişti. Hep kırılmıştı ona ve bunu nefret sanmıştı genç kadın.

İnce parmaklı narin elini kaldırıp, Seyyid Ali'nin yüzünde gezdirmeye başladı Nadide. Pekala genç adamı uyandırmak istemiyordu, lakin bir türlü de uykusu gelmiyordu.

Bir müddet boyunca genç adamın yüzünü tavaf etti parmakları ile. Amma velakin bundan da sıkıldı Nadide ve sırtını kocasına dönüp, uyumaya çabaladı. 

NADİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin